Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nu zo op de foto's moet ik erg om hem lachen... wat een donderstraal! Mazzel-meid schreef:Zó die eerste foto
. Volgens mij kreeg hij hier een trap. Die stijgerfoto scheelde ook niet veel.
snowdon schreef:Ik kreeg een *hebbuh* gevoel bij Braveheart, toen ik hem in zijn stal zagNu zo op de foto's moet ik erg om hem lachen... wat een donderstraal!
snowdon schreef:Klungels die zelfs over de eigen benen struikelen
Bonte schreef:snowdon schreef:Ik kreeg een *hebbuh* gevoel bij Braveheart, toen ik hem in zijn stal zagNu zo op de foto's moet ik erg om hem lachen... wat een donderstraal!
en het zijn geen 2 foto's he. Ik heb een hele rij met bok en stijger foto's.![]()
Van Collin heb ik ze ook. Die volgen later.
Heb hier ook een filmpje en word gewoon misselijk als ik het weer zie
Lucy_1 schreef:Weet je wat ik wel bijzonder leuk vond? Dat we dus gezellig met z'n allen op de keuring waren en hebben gekletst met heel veel mensen en dat het niks uitmaakt of je nou lid bent bij ICS of bij het NST.
Het was gewoon harstikke gezellig!
snowdon schreef:Ik wil alleen geen foto's zien van Davy zienHeb hier ook een filmpje en word gewoon misselijk als ik het weer zie
snowdon schreef:Ik wil alleen geen foto's zien van Davy zienHeb hier ook een filmpje en word gewoon misselijk als ik het weer zie

en da's dan een merrie 
?

) stem erop!
wat een gedoe om die te sorteren

(Vind mezelf zoo dom met mn fototoestel) _Marlijn schreef:Hoe heeft Collin vd Gorterstraat het eigenlijk gedaan?
_Marlijn schreef:Hoe heeft Collin vd Gorterstraat het eigenlijk gedaan?
Toen waren wij aan het laden, dus heb die groep niet meer gezien.
Frenia; Als je iets leuks hebt van Bryan, wil je die dan even sturen?(Vind mezelf zoo dom met mn fototoestel)
ik blijf 't een knapperd vinden