Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sky was toch ook nog jong, dus t ligt ook niet aan de leeftijd. Wij kraken ook wel eens zonder dat we pijn hebben ofzo… En je mag hier ook je pijntjesverhalen blijven plaatsen hoor 
Lekker dat je weer fanatiek kon rijden. Ik zat er ook aan te denken om Flan's zweetjurk weer mee naar stal te nemen 
SuperRoos schreef:verder gaat ie helemaal lekker hoor, heb mezelf lekker beloond met het karakter boek van hemphling, oeeh yeahhh haha![]()
leuk poppetje wel haha ney dat klinkt sarcastisch he, zo is het niet bedoeld hoor
Maar iedere keer dat ik er weer in het lezen ben moet ik aan jou denken met jouw karakteranalyses en of je dit boek al kende. Nu dus wel 

jeanie schreef:Fayet lijkt wel een paint![]()
He, daarvoor kan ze ook nog doorgaan als de sokjes eraf gaan! niet dat dat gaat gebeuren 
naar Chubby en IL
dat ik niet alleen zit te werken.
ik zit maar een beetje te internetten.
haha grapjeSuperRoos schreef:sky was idd erg jong
6 a 7 jaar is wel de leeftijd voor hoefkatrolontsteking zeiden ze daar, en nog wat ouder dan arthrose zeg maar
sky was 6 dus met haar klachten erbij klopte het precies
achja... t is wat allemaal...

Cayusejuhh schreef:Pellie schreef:des kun je dan niet beter daar antwoorden op haar verhaal ipv hier? hier leest ze het immers niet, en op tinkerwereld wel.
lonneke, een soort vakantie... dat zeggen ze hier als je ff naar de bajes gaat hè?Citaat:sinds wanneer leest Nadine hier niet meer dan?
ik ging er even van uit dat ze haar verhaaltje hier nog wel kwam typen....
mocht ze niet binnenkort reageren dan kan ik haar ook ng pb-en,niet dan?
ach .. weet je precies weer hoe er over je gedacht worden dat je voor jan PIEP wel eens wat post
ze reed er ook wissels om de pas mee enzo Lachuhhh...
en moet nu echt mijn werk afmaken
doe is bij jezelf op de rug, auau haha
Jellie schreef:Dienie, volgens mij kan je je nieuwe naam via de mods regelen.. anders ben je al je oude berichtjes kwijt of ga je door voor een schaduwaccount.
irish_lady schreef:Ben ik weer! Schor van het schreeuwen! WHAHAHHA

flettie schreef:irish_lady schreef:Ben ik weer! Schor van het schreeuwen! WHAHAHHA
Schor? Dan doe je toch wat verkeerd want blijkbaar luistert je lesklantje dan nog niet goed genoeg naar je![]()

Jellie schreef:Hihi, had net mazzel. Werd door baas rond 15.00 naar huus gestuurd. Hij wist dat ik niets te doen had en alle andere collega’s waren weg dus ik mocht ook van het mooie weer genieten
Ik wil ook
van mij mag je