[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:14

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 13:15

ik ben lesgeven! Meld mezelf straks wel weer! bye!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:18

IL, lesgeefse

nadine, wat is er precies met offie dan, kan het niet vinden op die site hoor...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:19

Roos, dan zorgen we gewoon een x voor foto's Sky was toch ook nog jong, dus t ligt ook niet aan de leeftijd. Wij kraken ook wel eens zonder dat we pijn hebben ofzo… En je mag hier ook je pijntjesverhalen blijven plaatsen hoor

Elmo, Fijn dat het met Offie goed gaat.

Karuna, gelukkig zijn kipjes nog heel! Lekker dat je weer fanatiek kon rijden. Ik zat er ook aan te denken om Flan's zweetjurk weer mee naar stal te nemen

Sjoe, lekker dat je mannie dat doet bij je paardjes! Ik zit ook op kantoor en het is al weken rustig… baas is op vakantie dus als hij volgende week terug is komt er wel weer meer werk los

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:22

SuperRoos schreef:
verder gaat ie helemaal lekker hoor, heb mezelf lekker beloond met het karakter boek van hemphling, oeeh yeahhh haha
leuk poppetje wel haha ney dat klinkt sarcastisch he, zo is het niet bedoeld hoor

Die heb ik vorig jaar ook gekocht! Door omstandigheden nog steeds niet helemaal uitgelezen. Nu ligt ie standaard in de wc beneden voor tijdens de grote boodschappen Maar iedere keer dat ik er weer in het lezen ben moet ik aan jou denken met jouw karakteranalyses en of je dit boek al kende. Nu dus wel

@ Sjoe: ik moet nog tot 5 uur

@ Karuna: fijn dat het rijden weer zo goed gaat. Geeft je vast weer een boel energie!

@ Cayusejuhh: beterschap voor Offie

jeanie schreef:
Fayet lijkt wel een paint

He, daarvoor kan ze ook nog doorgaan als de sokjes eraf gaan! niet dat dat gaat gebeuren

naar Chubby en IL

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:28

sky was idd erg jong

6 a 7 jaar is wel de leeftijd voor hoefkatrolontsteking zeiden ze daar, en nog wat ouder dan arthrose zeg maar
sky was 6 dus met haar klachten erbij klopte het precies
achja... t is wat allemaal...

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:29

Gelukkig nog meer "kantoormutsen" die moeten werken dus.
Voelt al beter dat ik niet alleen zit te werken.
Nou ja werken ik zit maar een beetje te internetten.
Ik heb echt geen zin en er liggen nog bergen werk

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:33

flettie, hahahah dan denk je dus vaak aan me haha grapje
ik kende het boek al lang hoor, maar telkens niet de zin/geld om het te kopen
nu ff wel
interessant maar ook erg moeilijk is het hoor, mn moeder zei ook nog van dit kun je niet leren/snappen tenzij je ook niet met andere materie bezig bent
die man is zo fylosofisch, en bij hem gaat het echt om innerlijke kracht en etc, waardoor hij die dingen bereikt, prachtig, maar niet te kopieeren, helaas proberen veel mensen dat wel
dat is het fijne aan het parelli systeem, je kan alles stap voor stap leren, alleen de saffy niet, het gevoel, dat moet je hebben anders haak je na verloop van tijd echt wel af...

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:34

SuperRoos schreef:
sky was idd erg jong

6 a 7 jaar is wel de leeftijd voor hoefkatrolontsteking zeiden ze daar, en nog wat ouder dan arthrose zeg maar
sky was 6 dus met haar klachten erbij klopte het precies
achja... t is wat allemaal...

Pff ik heb net je verhaal gelezen (op je website van msn) van sky, wat vreselijk dat je afscheid hebt moeten nemen van je paardje door die rotziekte.
Is dit lang geleden?

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:38

hai hai!!

ik zie dat we weer een nieuwe erbij hebben.. hallo Sjoe

en Cayusejuhh.. beterschap nog met off.. en gelukkig gaat het wel iets beter

en je hebt toch ook tinkers zonder sokken? die luxere types geloof ik..?

is het weer lekker weer om naar de paardjes te gaan, moet ik weer tot laat naar school..
maarja morge ga ik iig en dan word het ook wel mooi weer, toch?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:43

Cayusejuhh schreef:
Pellie schreef:
des kun je dan niet beter daar antwoorden op haar verhaal ipv hier? hier leest ze het immers niet, en op tinkerwereld wel.

lonneke, een soort vakantie... dat zeggen ze hier als je ff naar de bajes gaat hè?

Citaat:
sinds wanneer leest Nadine hier niet meer dan?
ik ging er even van uit dat ze haar verhaaltje hier nog wel kwam typen....
mocht ze niet binnenkort reageren dan kan ik haar ook ng pb-en,niet dan?

ach .. weet je precies weer hoe er over je gedacht word en dat je voor jan PIEP wel eens wat post

Wellicht was Pell even de link kwijt tussen jou Cayusse en Offie

Fijn dat t alweer beter gaat!!

ps ik zit ook op kantoor te werken, maar t schiet niet echt op --> bokt een beetje proberen bij te houden en alles afkrijgen op tijd

Hoorde trouwens dat er een geinige clinic met Yoni (WK ijslandruiter) en Laurens (dressuurruiter) was gegeven op de horse event en dat er zelfs een topic van was op bokt
hier:

viewtopic.php?f=10&t=469191&start=50&st=0&sk=t&sd=a

Yoni staat ook wel mooi op dat paard van Laurens ze reed er ook wissels om de pas mee enzo Lachuhhh...

en moet nu echt mijn werk afmaken
[/quote]

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:53

sjoe, het is nu bijna 2 jaar geleden, maar soms voelt het nog als gisteren
heb er wel vrede mee nu hoor, ben blij dat ik het mee heb mogen maken, klinkt heel raar
maar heb er zoveel van geleerd en krijg er ook nu nog zoveel van terug
en het was ook echt beter voor dr, echt wel
thanx dat je de tijd hebt genomen om het verhaal te lezen, echt hoor

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:58

grid, haha de laurens is geweldig, eindelijk is een dressuurpoppetje wat ik zie lachen haha
na anky dan, maarja dat paard krijgt altijd van die klappen als ie braaf is
halsklopjes he doe is bij jezelf op de rug, auau haha
ben zo 1x bijna weg getrapt bij een wedstrijd toen ik dat bij mensen op de rug na ging doen, oepsie

kennis van ons is nog maffer hoor, als je bij haar onzin praat dan drukt ze op je neus en zegt ze 'uit'

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 14:14

Jellie schreef:
Dienie, volgens mij kan je je nieuwe naam via de mods regelen.. anders ben je al je oude berichtjes kwijt of ga je door voor een schaduwaccount.

Je kunt momenteel je naam niet veranderen bij Bokt en ik wilde eigenlijk toch wel Nikita gaan gebruiken, omdat Nikita mijn allerliefste kameraad is.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 14:44

Ben ik weer! Schor van het schreeuwen! WHAHAHHA

Roos: dat is een goede die ga ik ook proberen! UIT!

Sjoe: wees welkom!

pientje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 14:49

ik weet niet of jullie het weten maar op deze site staan ook tinkerfoto's van Houten http://www.foto4u.nl/images/content/200 ... index.html jullie vragen hoe ik een bericht kan type nouwja hieronder in staat dat van snel antwoorden enz..maar ik weet nie hoe het anders is...

Bonte wanneer komen de foto's op de tinkerstamboek van houten?? ben erg benieuwd naar..

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 14:54

irish_lady schreef:

Schor? Dan doe je toch wat verkeerd want blijkbaar luistert je lesklantje dan nog niet goed genoeg naar je

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:01

Roosje! hb even het stuk gequote van Tinkerwereld.

Van de week was Danielle de verzorgster van Offspring hem aan het poetsen. zegt ze Dien kom eens kijken.
HAd die onder zn staart wortel boven aan een heel dik abces zitten! met een heel klein wondje er bij.
Dus ik knijp in het abces om te kijken of ik hem leeg kon knijpen door dat wondje. niet dus.. kwam weinig uit
IK de volgende dag de DA gebeld.

Nou zegt ie..het is ernstiger dan het er uit ziet.
ALs je paar dagen later was geweest was ze staartbotjes geinfecteerd en dan had de kans bestaan dat zn staart geamputeerd had moeten worden!
WWWWWAAAAATTTTTTTT!!??!?!

Hij heeft hem gesedeerd.. Maar offie kan daar niet tegen! dus dat had ik hem al verteld. Offie kreeg een sedatie voor een shetland pony. dus 1/3e van wat ie normaal mag ( 600 kilo en nu 200 kilo
Maar offie ging al weer bijna. hij reageert er heftig op.
Dus meneer zakte al bijna door zn benen heen.
de DA schrok! maar ik zei.. tis normaal bij hem.. hij kan er niet goed tegen.. naja. hij is gauw onder zeil.

Deze man was een nieuwe in de pratijk. Maar een super goede arts.
Wij met 2 man offie tegen gehouden dat hij NIET zo gaan liggen. Snee in sn staart gemaakt en met een grote naald de pus er uit gezogen.. maar er kwam bar weinig uit.
Nu staat hij op zware antibiotica die ik elke dag bij hem moet prikken

Hij heeft geen koorst als nog dus geen onsteking! pfffff
Morgen komt ie terug voor controle. maar hij mag de bak niet in ivm stof en vuiligheid.

WAT doe ik gister.. ga niets vermoedend naar stal en gooi Offie in de bak !! DOMMME MUTS!! ( toen ik thuis kwam en rich veroeg wat ik met offie had gedaan zei die > DOMME DOOS! hij mag de bak niet in .. OEPS.
maar goed vlug weer terug gegaan en zn staart weer schoon gemaakt.)
( overblijfsels van me zwangerschap dat vergeetachtigheid.)

de DA zei nog.. als hij de normale dosis had gedaan van de Sedatie dan had hij denk ik in coma geraakt en niet meer op gestaan. Dus ik zeg het er altijd bij.. Maar sommige zeggen dan.. JA mevrouw iedereen zeg dat zn paard er niet tegen kan omdat ze het zielig vinden..
Ik zo>> NEEE hij is allergies er voor.. maar er is geen vervangend iets.. dus als hij iets mankeert waar hij dus verdoofd voor moet worden .. tja zit ik met probleem

Maar goed.. het gaat niet goed met hem. MET staart nog gelukkig. Moet er niet aan denken wat er had gebeurt als ik te laat was..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 15:02

flettie schreef:
irish_lady schreef:

Schor? Dan doe je toch wat verkeerd want blijkbaar luistert je lesklantje dan nog niet goed genoeg naar je

*proest* vast!

had er 2 achter elkaar en geen water meegenomen, eigen schuld!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:03

Hihi, had net mazzel. Werd door baas rond 15.00 naar huus gestuurd. Hij wist dat ik niets te doen had en alle andere collega’s waren weg dus ik mocht ook van het mooie weer genieten

Ik wist niet dat de hkoleftijd zo laag lag. Artrose wist ik wel dat dat met alle leeftijden kan maar ik dacht eigenlijk dat dat ook voornamelijk bij oudere paarden voorkwam. T is triest dat onze paardenbeesten zo veel naars kunnen krijgen

Crazy, er zit veel verschil in tinkersokken. Fenno waar ik vanaaf mee ga springen heeft heeel weinig (profiel staat ie)

Dienie, ik snapt

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:10

Jellie schreef:
Hihi, had net mazzel. Werd door baas rond 15.00 naar huus gestuurd. Hij wist dat ik niets te doen had en alle andere collega’s waren weg dus ik mocht ook van het mooie weer genieten

Nouhou!!! Ik wil ook

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:12

Sorry Flet van mij mag je

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:20

Coydog erg jammer dat je gaat om frustraties hopenlijk tot snel,

Cayusejuhh sterkte met offie,

sjoe welkom op tp.

Verder ben ik op het moment de weg ook kwijt op Bokt het gaat allemaal wel heel hardt en reageer daarom lang overal niet op, nou ja moet je me maar niet kwalijk nemen wantik lees wel alles,

Nou heb weer een paar dagen heerlijk op Lonan gereden het begin was weer even moei zaam maar vandaag liep hij weer lekker, Achja 3 weken luilekker land is ook wel leuk dus ja Lonan had wat opstart probleempjes net als ik,

Morgen weer voor het eerst werken heb weinig zin en zie er best wel tegenop maar ja moet er maar even door, kan me niet af blijven sluiten he,

tot vanavond dan kom ik nog even kijken anders ben ik morgen de weg ook weer kwijt en moet ik weer 6 pagina`s bijlezen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 15:26

las zonet op bokt dat de erkenning van de ICS nederland ingetrokken is! Ben benieuwd!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:26

IL waar las je dat? please link!