Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosa schreef:Ik ga iets zeggen.
Wat mis overkomt als niet aardig maar zo bedoel ik het niet.
Maar tis meer een vraag omdat ik het niet begrijp.
Waarom als je paard al zo druk is, waarom heb je dan wiel sporen om?
Junia schreef:Ik vond het leuk je weer te zien Dees, en echt respect dat je bent gestopt met de cross toen het veel te zwaar voor je werd.
Ik mag wel beginnen met oefenen voor het relaisspringen voor volgend jaar, als jij geblesseerd al zo goed rijdt
M_D_H schreef:Zondag toch geprobeerd te starten. Inrijden ging heel fijn, maar oh die eerste proef... Wat heb ik toch een draak van een paardje zag hem denken: 'ik doe het lekker toch niet
'.
Zelfs de jury zei tegen mij dat hij wel heel erg druk was.
Gelukkig werd hij de tweede proef een heel stuk rustiger.
En wat was ik verbaasd over mijn punten. De eerste proef 179terwijl ik echt vond dat het verlieswaardig was! Snap er nog steeds niks van
.
De tweede proef 176 (eigenlijk 178, maar ik ben 1 keer verkeerd gereden). Dus toch heel netjes gescoord.
remco1999 schreef:we hebben een geweldig weekend gehad met heel mooi weer en een koude nacht..brrr. dees ik vind het knap dat je nog gaat rijden met je blessure je hebt je er goed doorheen geslagen. en carolina jij hebt het super gedaan met je mooie kanjer jinx. mariska en miep het was erg fijn en gezellig dat jullie erbij waren..ondanks de lach en de traan is het een geslaagd weekend geworden. ik ben op een andere manier gaan rijden met remco en heb les een les van evy gehad en het weekend kwam eigelijk te snel maar het voelde wel goed vond ik.. op naar de volgende editie in september dan gaan we voor de wp.
guppekop schreef:Hehe als naar been schoppen, staken en boos kijken onder erge bui valt...
remco1999 schreef:we hebben een geweldig weekend gehad met heel mooi weer en een koude nacht..brrr. dees ik vind het knap dat je nog gaat rijden met je blessure je hebt je er goed doorheen geslagen. en carolina jij hebt het super gedaan met je mooie kanjer jinx. mariska en miep het was erg fijn en gezellig dat jullie erbij waren..ondanks de lach en de traan is het een geslaagd weekend geworden. ik ben op een andere manier gaan rijden met remco en heb les een les van evy gehad en het weekend kwam eigelijk te snel maar het voelde wel goed vond ik.. op naar de volgende editie in september dan gaan we voor de wp.
tinkie45 schreef:![]()
wij zijn er in de September editie ook weer bij
![]()
![]()
met onze Kanjer Rockstar![]()
![]()
flettie schreef:tinkie45 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaah!! Ik vind het zo leuk dat het halfbroertje van Dunla naar jullie toe gaat![]()
Heb hem altijd al een ontzettend leuke pony gevonden die een perfecte aanvulling op mijn Tinkerbestand zou zijn geweestMaar ja, iets met geld en tijd en familie Lenten die hem niet persé kwijt moest enzo
![]()
Lekker de komende weken aan elkaar wennen en dan in september weer knallen met je nieuwe topper!
Lowara schreef:tinkie45 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
je verdiend een super lieve Tinker, en ik geloof heilig dat Rocky je onwijs gelukkig gaat maken!
Heerlijk dat je in de toekomst er gewoon weer bij gaat zijn!
carolina1278 schreef:remco1999 schreef:we hebben een geweldig weekend gehad met heel mooi weer en een koude nacht..brrr. dees ik vind het knap dat je nog gaat rijden met je blessure je hebt je er goed doorheen geslagen. en carolina jij hebt het super gedaan met je mooie kanjer jinx. mariska en miep het was erg fijn en gezellig dat jullie erbij waren..ondanks de lach en de traan is het een geslaagd weekend geworden. ik ben op een andere manier gaan rijden met remco en heb les een les van evy gehad en het weekend kwam eigelijk te snel maar het voelde wel goed vond ik.. op naar de volgende editie in september dan gaan we voor de wp.
Die wp komt vast goed Monique! Lekker lessen bij Evy en sperriempje wat strakker en jullie knallen door de baan in september!