Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Chimello !Ik zag haar al voorbij komen op de fb pagina van je moeder . Mooie vossen komen er voorbij ,prachtige kleur ook.
Deimos, mijn knappe pearl man En een topic van nog een aantal kleurtjes![ITP] Met goed weer staat onze kudde graag model!
MariekeTV schreef:Nog maar een vosje dan [ [url=m/OacQXd.jpg]Afbeelding[/url] ]Wow die lijkt op mijne bruinschimmel volgens haar paspoort
Ik zag hem al voorbij komen op facebook is de moeder getest op kleuren? Ben wel onwijs benieuwd naar de genetica hierachter
Lowara schreef:Ik zag hem al voorbij komen op facebook is de moeder getest op kleuren? Ben wel onwijs benieuwd naar de genetica hierachter Jazeker Moeder is smokey black bontVader is effen sooty bukskin
Hij is echt prachtig Chantal ,gefeliciteerd !Smokey cream vind ik zo'n prachtige kleur , mooi blesje erop ,leuke aftekeningen , prachtig manneke
snowdon schreef:Ik ben vooral ook benieuwd hoe die kleur gaat veranderen, hij is donker zeg!Zijn vader is ook donker he?
Lepel schreef:snowdon schreef:Ik ben vooral ook benieuwd hoe die kleur gaat veranderen, hij is donker zeg!Zijn vader is ook donker he? Klopt, van valk met sooty ken ik er wel een aantal... maar smokey cream zo donker nog niet echt