Wauw prachtige tinkers allemaal Vandaag eens wat foto's laten maken van Ferris en mij. Sinds vorige week kan ie rechtdoor lopen en het stuur zit er ook gedeeltelijk op, vandaag voor het eerst linksom een half rondje galop gedaan, wat ben ik trots op hem
jovavee
Geplaatst: 13-03-14 22:37
Ow heerlijk weer die plaatjes! Binti is inderdaad zo een prachtig paard, maar ook Sandokan, Lodewijk, Yentl en Ferris kan ik zo van genieten! En stiekum ook erg fan van Amber, wat staat het bling bling haar goed! Hier nog een paar plaatjes van mijn dikkidap BamBam te genieten van de tweede halvedag op de wei. Hierna zei hij geen boe of bah meer, zo volgevreten!
Bedankt jovavee + frenia; nooit gedacht dat ik überhaupt een veulen zou kopen (met de angst dat hij altijd te klein zou zijn). Nu is Ferris niet een van de grootste maar hij groeit nog en ik vind het niet echt misstaan Wel ben ik op dit moment nog te veel met hem bezig, ben er vorig jaar best hard vanaf gevallen omdat hij schrok en dat heeft toen wel een knikje gegeven maar op dit moment is het vertrouwen langzamerhand weer terug .
Ja dat moet echt kunnen, ik ben 1.75 ongeveer en Dublin is 1.395. Voor het mooie had ik iets kleiner moeten zijn maar nog ziet het er helemaal niet raar uit.
KootMiraDrum
Geplaatst: 14-03-14 11:51
Kijk allemaal wel uit in dit topic, we mogen hier alleen op de foto reageren, het is verder geen kletstopic, daar zijn andere topics voor. Deze is van oktober 2013
We hebben toen ook een korte coachingsessie in de CREF cirkel geprobeerd, waar ze erg geschikt voor blijkt te zijn (grote zus Binti en mamma Mira en fjord Kootje trouwens ook).
Ze maakte wat verdriet wakker
Knappe Ferris en Toran en Britt en Rheanna en alle anderen!
Eregisteren mijn mini Diego geschoren en gisteren Murphy geschoren, Murphy stond bij stilstand al te zweten met het lekkere weer van de afgelopen dagen, en daarbij hadden ze ook beide nog eens luis, waardoor vooral die kleine zich gewoon letterlijk openschuurde...
is wel wennen zo, zijn hoofd zonder baard!
En blij waren ze beide wel dat het haar eraf was gelijk lekker rennen en vliegen samen!