Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij is alleen nog door de medische keuring heen gekomen........Nu de rest nog, hij vind de theorie echt erg moeilijk. Hij is heel hard aan het oefenen met de online oefenexamens! Laten we hopen dat hij het in 1x haalt
En dan uiteraard de praktijk nog
Maar dat vond hij niet zo moeilijk, haha hij moest alleen wat rustiger rijden van zn instructeur
? 
cp112 schreef:Lichtere plekken heeft de mijne ook![]()
En ze zijn mijn hoesjes voor om de beugelriemen vergeten dus dat flapperd een beetje
WenK schreef:Als ik het een keer voor je mee moet nemen Chantal, moet je het ff laten weten. Ik kom langs Nijkerk als ik naar jou ga he...
Hier wederom druk met de voorbereidingen voor zowel Emmen/Erica als Merselo. Marlien, thanks voor je hulp! Topper!
flettie schreef:Oproepje!!
Voor onze wedstrijd op 15 en 16 maart in Merselo hebben we nog schrijvers nodig. Zoals het er nu naar uitziet voor alle 4 de juryleden. Wie heeft er zin en tijd om ons uit de brand te helpen? Op zaterdag hebben we een B/L en een Z jury, op zondag een B/L en een ZZL jury.
'Opgeven' kan via pb bij mij
silas schreef:flettie schreef:Oproepje!!
Voor onze wedstrijd op 15 en 16 maart in Merselo hebben we nog schrijvers nodig. Zoals het er nu naar uitziet voor alle 4 de juryleden. Wie heeft er zin en tijd om ons uit de brand te helpen? Op zaterdag hebben we een B/L en een Z jury, op zondag een B/L en een ZZL jury.
Denk dat ik wel kan! Zet me er maar op.
silas schreef:flettie schreef:Oproepje!!
Denk dat ik wel kan! Zet me er maar op.
Leuk leuk!!!
Ik denk dat ik dan liever even op stand-bye sta. Ik zal eens even vragen of mij moeder of vriendinnen (starten zelf overigens ook maar dan met Friezen!) zouden willen schrijven.