Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carolina1278 schreef:Hier ook weer thuis, alleen de auto nog even uitpakken..maar wel al gegeten
Iedereen weer heeel hartelijk bedankt voor het leuke en ondanks het weer toch gezellige tinkerweekend!!
En natuurlijk fam Ruijs en alle vrijwilligers weer bedankt voor de super organisatie!!
Ons resultaat:
Vrijdag 2x 1e met 2x 194
Zaterdag 2x 1e met 192 en 186
Zondag.. tja voor het eerst te maken gehad met een loodzware bak en ineens een volledig stakend paard dus toch nog 172 en de laatste proef was hij door de eerste proef echt op en toch nog een nette 175 eruit kunnen krijgen
Super tevreden en we gaan oefenen voor de L2 !
carolina1278 schreef:@ Marlien.. leuk diertje hoor, komen we 13-10 wel even ontvoeren
Angeliekje schreef:Snackie schreef:Jep, en start je vaker dan 4x dan word het bedrag automatisch met je verrekend.
Ok dat is ook wel fijn om te wetenStalgenootje wil samen met mij ook nog een keer de Apeldoornse kampioenschappen doen. Ook wel leuk dat ik daar dan eventueel officieel zou kunnen starten
Ik zal eens neuzen op internet hoe of wat. Neem aan dat alle info op de site van de KNHS staat? (geen idee hoe het allemaal werkt
)