stalnijmegen schreef:Je moet dan niet zo met je laten solle demolenhoek,
dan moet je haar vandaag nog oplade en erheen rijden.
juist idd en hiermee is volgens mij alles wel gezegd...je laat gewoon met je sollen en je ben enorm besluiteloos idd wat iedereen zegt dan wil je dr niet dan in eens weer wel dan weer niet want je vader wil dr weg hebben dan in ene is er weer een blij puntje dus ze blijft en nu moet ze opeens weer weg.
ik denk dat de verkoper van het paard ook zoiets op een gegeven moment heeft van make up your mind want ik weet niet wat je wil waarom zou hij dan blijven wachten op 1 persoon die een paard bij hem gekocht heeft en totaal niet weet wat ze wil?
dan zegt hij ook op een gegeven moment van zoek t maar ff een tijdje uit.
en als je zogezegd voor de tinker gekozen heb dan is het ook jou verantwoordelijkheid om gewoon de merrie een goed tehuis of gewoon een snelle eind aan dr leven te geven zodat andere mensen niet opgezadeld worden met dezelfde rompslomp..
DeMolenhoek schreef:De allermachtige bokt weet uiteraard waar we nu mee bezig zijn. Wij hebben zeeën van tijd, geld en geduld, daarom dat we het zo lang laten aanslepen. Wij zijn de slechtste mensen die er bestaan voor onze paarden. Ik weet genoeg. Ik verdien ze duidelijk niet. Ik hoop dat het slotje, waar ik naar heb gevraagd, snel komt.
nee wij proberen hier tips te geven omdat jij hier enorm besluitloos over komt en volgens mij een tikkeltje overdrijft
als de merrie daadwerkelijk zo verschrikkelijk is als jij beweert dat ze is had jij haar allang al opgeladen en bij de betreffende verkoper afgezet en niet er om heen blijven draaien...en anders had je haar zelf een enkeltje slager kunnen geven en niet proberen andere mensen op te willen zadelen met een tinker met een kronkel