Jarige joppen en jetten Gefeliciteerd. Rudolph kind is knap en look a like zo te zien. Zo en Snuggs moet er ook aan gaan geloven Knappe Benson gezien , en verkocht begrijp ik ?? vervelend voor je Britt weet je ook waar hij naar toe is
Ik en mijn bijrijd kasteeltje , mijn projectje. Samba van fraske En hij doet ook zo zn best. Het wijken zit er al aardig in Galopje Middendrafje OEPS Bokje, stoutert
Stephannie7
Geplaatst: 29-06-12 23:58
Prachtige plaatjes weer, wat is Samba toch knap!
Hier tussen de drukte door weer eens wat foto's gemaakt
Calanddra
Geplaatst: 30-06-12 01:10
Bartje vandaag weer op de foto gezet
Hoewel zijn spieren al steeds meer terug komen blijf ik m erg ieltjes vinden. Ik voer m nu al bij met muesli, maar ik ga toch maar even kijken voor maismeel. Helaas staat er op t land op t moment ook niet zoveel. Misschien dat ik ook wat kan regelen voor extra kuil of dat ik het zelf kan kopen. Samen met Trevor, elkaars benen kriebelen
VandeMol
Geplaatst: 30-06-12 09:38
Hier onze Kaydee...... Ietwat te dik hahahaha.. Staat nog lekker bij Wafti in de weide !
En hier sta ik bij Kyan en Karlijn
Tja , geen woorden voor , hihihih ( ..........Speknek Kyan )
Sinds december ben ik bijrijdster van een fantastische Tinker dame Ze is van gaia De eigenaresse rijdt vooral recreatief en in het bos en ik mag er dressuurmatig mee aan de slag, super leuk!
Ze leert super snel en doet zo goed haar best. Ik sta elke keer versteld van hoe fijn ze het allemaal oppakt
Hij was net wel wat druk door de buurfjord, dus ben wel wat bezorgd dat hij door de omheining heen knalt, maar hoop dat dat meevalt.. tsja ben nou eenmaal snel bezorgd
Daar staat de trailer En we stappen uit En daar is ie dan Is het geen lekker ding?
__Amber__
Geplaatst: 30-06-12 18:31
Nientsje: Veel pelzier met je nieuwe paard! Jackytje: Ze kan wel springen. MariekeS_ : Mooie foto's!!
Gallyon en Carys; Carysje;
De kleine man ;
Darragh en Zara.. ;
Angeliekje
Geplaatst: 30-06-12 18:40
Heerlijk foto's allemaal weer!
Lekkere weidefoto's Nieuwe tink! Gefeliciteerd! Mooi strekkende en springende tink! Wauw!
Vandaag even nieuwe onderdelen gehaald (frontriem + neusriem) voor mijn hoofdstel Anouk gaat nu op de sjieke tour
Tuurlijk gelijk even getest
En het is goedgekeurd!
rommulus
Samba gisteren in training door Monique en vandaag ingepikt door d'r dochter de meiden samen gezellig op pad voor het eerst zo saampies toch spannend die kleine zwarte met dat lieve koppie is nogal eens een maar daar zijn ze weer onderweg een botsinkje gehad met maar dat mocht de pret niet drukken
starjo
Geplaatst: 30-06-12 22:11
Nou Fraske , ben ik mn eigen paard altijd kwijt aan jouw dochter En nu ben ik jou paard kwijt aan mn eigen dochter, lekker dan wat zijn ze toch lekker veelzijdig he die 2
Hier nog wat plaatjes van Lytse Feike van gisteren Helaas geen actiefoto's, hij vond eten belangrijker
Tinkermuts
Geplaatst: 01-07-12 10:00
ooohhh wat een droompaard is Sil toch, kwijl uit mn bekkie hoor
wat zijn Samba en Bing toch schatten en prachtige dieren.
Paintlinger, leuk om je paard eens ,,bloot,, te zien, ziet er super uit.
Lytske Feike is een schatje, snap dat je er trots op bent.
mn vent 2 weken moeten missen ivm vakantie, ff wat baby een twenter picca's
__Amber__
Geplaatst: 01-07-12 12:50
Tinkermuts: die één na laatste foto! Mooi. Nientsje: Lekker in het gras. Starjo: Dat is echt een foto voor aan de muur. Verder hele mooie foto's! Jij raakt ook nooit uitgekeken op dit ras.