Koby 9 maanden drachtig Koby en Sissy hooi knabbelen Kaitlin wilde terug rechtstaan nadat ze een dutje had gedaan En vandaag heb ik haar voor de 1e x gelongeerd Eerst even paar minuutjes al laten wennen aan het bit En daarna nog wat verder zonder bit
En onder de man met ons nieuwe zadel wat helaas toch niet goed ligt ( ) en ik in mijn michellenmannetje outfit ( ik weet dat ze nog niet helemaal goed loopt maar we zijn bezig met het recht richten en op de goede manier na-gevelijk lopen. Ze wil nog wel eens op de voorhand duiken. )
Marall
Geplaatst: 25-01-12 15:15
Tinkers ze blijven leuk (net als alle andere paarden) Maar ze springen er wel tussen uit met hun bijzonderheden/ uiterlijk. ""Mijn HUGO Vandaag""
FireAndIce
Geplaatst: 25-01-12 16:45
Clover is een mooi dier!Loopt wel erg achter de loodlijn Misschien is het niet zo,maar lijkt zo of er veel spanning is.
Oeeeh ik vind Diaz leuk! Wat hebben sommige nog heerlijke puppy koppies! Hier grondverzet- en sleepbedrijf Blue en co aan het werk, in te huren voor al uw sleepwerkzaamheden!
_Patrick_
Geplaatst: 25-01-12 20:05
stalnijmegen
Geplaatst: 25-01-12 20:16
Blue is zo een machtig mooie merrie, wauw
starjo
Geplaatst: 25-01-12 20:28
Crack C is leuk . Dikke buiken gezien, gaat weer opschieten met de veulies Clover aan t werk Hugo is Whisper en Patrick zien er echt super uit, Fijn dat het beter met Patrick gaat
Mijn 2 pensiongasten Samba en Simba, lekker makkelijk ook met die namen breek telkens mn bek erover Fraske met haar nieuwe coupe
Isa 2.0 Eindelijk heerlijke genieten zonder zorgen van mijn dame!
Mallow
Geplaatst: 25-01-12 22:02
Heerlijke foto‘s allemaal!!!
fireandice, clover is nog erg jong en zoekende naar balans en ze zoekt nog naar de juiste houding (staat er ook bij ) er is absoluut geen sprake van spanning, mijn instructice vind me veel te vriendelijk. dus neehor ik ben echt niet te sterk. clover is ook nogal lastig gebouwd en kan moeilijk rond lopen van voren ( korte maar dikke nek ), dus dit hoeft ze van mij ook niet, ze zoekt m‘n hand zelf op.