Om een of andere reden lukt het me niet, maar goed dit is mijn kanjer... Brackenhill Fudge, ruin, 7 jaar en 1.36 groot/of klein hoe je het maar noemen wilt
donnar
Geplaatst: 27-10-13 13:07
Hengstveulen: Leuke tinker hoor! Echt een knap beestje!
Nog even Dublin spammen, heb al een tijd terug een keer wat geplaatst. Stel hem wel even opnieuw voor!
Naam: Dublin Leeftijd: ongeveer 8/9 jaar Schofthoogte: ongeveer 1.40 Afstamming onbekend (geïmporteerd)
Copyright CH-Shots, helaas is haar watermerk van sommige foto's weggevallen.
Laatst bijgewerkt door donnar op 27-10-13 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-10-13 13:08
hengstveulen schreef:
Balen, foto te klein, probeer het nog eens!
Zandro
Geplaatst: 27-10-13 13:09
Hengstveulen, wat een super leuk paardje zeg!!!!
Heb je nog andere foto's van de zijkant; ben benieuwd hoe hij van zij-aanzicht uitziet. en die manen, superrrrr...
daniweerd
Geplaatst: 27-10-13 13:10
Grotere foto had ik inmiddels voor elkaar maar nu nog zichtbaar Heb in geen jaren foto´s op bokt gezet en nu weet ik niet meer hoe dat moet, schaam me diep maar ja de jaren gaan tellen hé
Mijn zadel bleek ook net iets te lang, gelukkig ben ik niet zwaar dus volgens de zadelmaker kon dat wel zo lang ik er maar niet te veel bakwerk mee wil gaan doen.
daniweerd
Geplaatst: 27-10-13 13:19
Heb hem nu een paar maanden, heb zo´n kleine 15 jaar gefokt maar ben daar vorige jaar meegestopt vanwege ziekteomstandigheden. Heb toen voor mezelf een ruin gekocht, die ik helaas deze zomer moest laten inslapen en toen kreeg ik de kans om Fudge te kopen, wou hem 3 jaar geleden al als hengst van Rudy kopen maar toen wou hij hem nog niet kwijt nu mocht ik hem dus wel kopen We mennen ook veel met hem..
Hij heeft idd een korte rug, jammer genoeg ben ik wel iets of wat mollig maar volgens mijn DA en zadelpasser is het geen probleem voor hem, rij ook niet zo intensief..
Hubbels
Geplaatst: 27-10-13 13:30
Hey Zandro,
Leuke foto (die van gister) is dat je zus op de achtergrond
Ik heb een WOW zadel, zit goddelijk en ook voor Troy zadel heeft franse kussens (verkorte kussens). Bevalt mij heel goed, kon het bij Troy overnemen.
Massimo kent ook franse kussens bij verschillende type zadels, ook fijne zadels.
Ik heb een harry's horse dressuurzadel. Die is ook kort en past net op de rug van Jack
Aniekepiek
Geplaatst: 27-10-13 21:41
Hier mijn kleintje of kleintje, geen idee hoe groot hij gaat worden. Mama Purcy is 1.31 papa 1.46 ik schat dat hij zo'n 1.40 zal gaan worden
Rechts met mama Purcy en tante (moeders hebben dezelfde moeder) Mandy & nichtje Fleur (ook in mijn bezit!)
Fleurtje's mama is 1.45 papa 1.46 dus die gaat groter worden denk ik
Ons kleintje rebecca van 1.43
En Cheyenne van 1.42
deb_tink
Geplaatst: 27-10-13 23:41
o hengstveulen... wauw die voorpleuk
en wat komen er weer een hoop kleine tinkers voorbij. Leuk dit topic.
Mijn kleine tink heeft ook een korte rug. Volgens de zadelmaker ook een hele lastige rug. weinig schoft, korte rug, rondgeribt en een singelplek ver naar voren. Ik heb nu een thorowgood T6 cob 17inch en dat ligt goed dus ben ik heel blij mee