Stonewall die weremere kende ik nog niet! Issie ruin of hengst ?
Resi_lover
Geplaatst: 25-01-10 21:34
Haha, nee die is hier vanaf de zomer, Marjolein heeft 'm 2 jaar terug uit Ierland geimporteerd Erg lief beestje die als ie je eenmaal goed kent alles vor je wilt doen... Hij is een Ruin Ennuuh, staat te koop
Kiara04
Geplaatst: 25-01-10 22:03
Weer ontzettend mooie tinkies gezien . Ook maar eens die van mij weer, Big Mac en mijn dochter van het voorjaar: Kiara afgelopen maand:
Manouke.... wat loopt jou paardje daar op een leuk stukje grond..... zie ik een veranda-achtig iets???
Shayla
Geplaatst: 26-01-10 00:06
KootMiraDrum schreef:
Heej, manen geknipt?
Yep Maand of 4 a 5 geleden Meneer heeft gedurende de hele weide periode ontdekt dat de kastanje boom erg lekker is om aan te schuren...en had dus z'n mooie volle bos manen omgetoverd tot een zooitje ellende. Dus heb ik de schaar maar gepakt en het afgeknipt tot een cm of 10 lengte ... kan alles weer netjes aangroeien op een gelijke lengte. Aankomend jaar gaat er dus ook echt een draadje om de kastanje boom heen ... al moet ik zeggen dat ik dat korte koppie ook wel stoer vind staan bij hem
Kiara04
Geplaatst: 26-01-10 09:42
Nieuwe dag dus ik mag weer ,
Kiara en Aaron afgelopen zomer:
Big Mac:
KaiKarine
Geplaatst: 26-01-10 13:30
Graag willen wij ons even voorstellen. Op de foto's zien jullie Kascha's Kai (van grrr op Bokt). Foto's zijn al wat ouder, ik hoop van de week wat foto's te plaatsen van Kai als bolletje wol! Ik ben Karine en sinds eind 2009 eigenaar van Kai, daarvoor heb ik al eerder een tinker gehad, namelijk Greylight oftewel Muis, sommigen van jullie kennen mij misschien nog van die tijd.
Op een of andere manier raak ik dit topic altijd kwijt Maar ik heb het weer gevonden en kan gelijk wat verse foto's van Scott plaatsen. Met weer als van vandaag zien ze er altijd zo heerlijk uit vind ik, Scott vooral, die heeft net nog even een koprol door de stal gemaakt aan al het vlas op zijn lijf te zien.
Eevee
Geplaatst: 26-01-10 14:31
Heerlijk kunnen rijden vandaag door de sneeuw Dit is het resultaat: