de eerste heeft wel een lief hoofdje. alleen ben benieuwd naar de benen
en de tweede, tja...
mnkortleve
Geplaatst: 22-11-09 21:32
_janet_ Ik vind het ook altijd een sport om ongeveer in een straal van 15 km iets te vinden ik ga vd week bij een mooi bed kijken. tzt voor Jorn http://link.marktplaats.nl/298280545
snowdon Jammer dat ze zulke waardeloze foto's er op zetten. Bij die 2e kan ik ook echt niet begrijpen dat iemand er zoiets op zet.
Die eerste heeft wel een lief koppie. 2e vind ik niet echt een tinker, wel de vlekken maar geen sokken
Mirjam, bed ziet er netjes uit
Puchje
Geplaatst: 22-11-09 21:42
Goooedenavond!
Ik ga 'even' bijlezen
grid
Geplaatst: 22-11-09 21:43
Kim wat een leuke foto's en kaal been voor scan gelukkig groeit dat weer aan!
en Ravien met róze halster en heerlijke sokken
Britta gezellig naar Equirience (vond P&K wel makkelijker bekken )
Bravour zo maf bokkend met tuig
Janet nieuwe laptop handig zo'n cardreader en arme oma O lees nu dat laptop er nog niet is buurtfeestje gemist en met de Dodge gevlogen
Marleen lief kado maar nu Banbay ook doortrainen dus misschien ff wat later pas. Wel leuk zo achterelkaar dan zijn ze straks beide er helemaal klaar voor en Banbay is dus toch ook wel leuk
Odinn met mooie zweetdeken en halster en vind het "jurkachtige" nog wel meevallen
Wij houden het alweer bijna 12,5 jr samen uit
Bianca deken te kort?! Vind hem juist een mooie lengte of bedoel je in lengte dat haar billen niet mooi bedekt zijn?!
Ik laat Say nu altijd ca half uurtje zonder deken op stal uitzweten en straks als het echt koud wordt gaat er ff een zweetdekentje op, maar dan ook na half uur/ 45 min weer buiten en vanuit bos stap ik vaak gewoon een heel lang eind uit zodat ze zo vanuit bos de wei weer in kan Als ik haar na les, rit, wedstrijd met trailer mee neem dan gaat er wel veel sneller een zweetdeken mee.
Say heeft trouwens 195 wat dan vaak wel beetje als jurk valt maar anders is ie kwa ruglengte te kort
Dagmar spannend maandag Solli in Groningen
O Ellen Niamh met zijtassen past nu al geen zadel meer en pompen Jammer... maar niks aan te doen Anders een keer op stalen rossen
Whis op strand
Maartje druk met huisje nu
Loïs broertje gelukkig geen longontsteking wel griep
hmm Leon vreemd plekje lijkt idd wel wat op ringworm al kan ik dat bloederige randje er niet mee rijmen? dus dan misschien idd schurft?? beetwond denk ik idd ook niet daar is het te "toevallig" rond voor je ziet echt dikkere randen in een rondje... Succes met behandelen!!
Ah leuke foto mirjam
en zielige Hanco stomme sint
O Angela zielige Elvis amputeren kan idd altijd nog...
Pff Chanel da's dan weer net te slome house Dan liever Rocken
pff Marleen irri kunnen idd 1st toch wel ff vragen waarom... en alles Oranje hier ook al best veel
Oe Denise wat een leukerd Duim voor je dat goedgekeurd wordt!!
Prima Leon ennuh mocht je je nog bedenken dan weet je me te bereiken Verwachtte trouwens niet dat ik iets zou gaan laden dat laat ik liever gewoon aan jullie zelf over (al zou ik natuurlijk wel helpen waar nodig ) dacht gewoon achter elkaar aanrijden maar da's misschien idd niet praktisch als ze niet rustig staan op trailer dan beter meteen vertrekken en dat zou dan niet altijd kunnen misschien...
Whaha kind gevloerd
John is nog op de zolder bezig stuk warmer nu het fatsoenlijk geïsoleerd is
Zo maar eens kijken of ik op computer het filmpje gedraaid krijg
Laatst bijgewerkt door grid op 22-11-09 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Sneu voor Jacky... Jorn slaapt lekker Ellen en Niamh een dipje. (ik heb nog steeds een boomloos zadel ) Knuffeltante Ingrid Leon heeft het drukdruk (en een nieuw profiel, zag ik!) Travis lompe kopstoot Bravour als de dood voor een wapperend lint ehmmm...
Kwijt
Ik heb vandaag ook weer een mooi paarden momentje gehad bij de paarden van mijn tante
Nou grid heeft Puck verslagen met bijlezen vanavond.
mnkortleve
Geplaatst: 22-11-09 21:56
Voor de speurders onder ons. Ik ben op zoek naar schroefjes die aan een westernhoofdstel zitten en dan bedoel ik geen Chicago screws, maar degene die in de zilveren plaatjes gedraaid zitten die op de bakstukken en frontriem zitten. Ik heb al wat stores gemaild, maar ik krijg geen reactie, ik ben al in en ijzerwinkel geweest maar daar hebben ze niets.
hmmz ik heb hier een westernhoofdstel hangen waarbij die screws zijn vastgeroest..... krijg het bit er niet meer af en wilde het eigenlijk voor Chayenne gaan gebruiken... damn Maar ik kan je niet helpen, heb daar echt geen oog voor.