Wat balen Dian, dat ze haar ook al zo veel hebben laten werken.... Moet er niet aan denken hier serieus Kascha of Banbay aan het werk te zetten. Wat speels aanleren doen we wel, maar niet lang... En jij mag het weer opknappen....
Gister heerlijk samen met Say genoten van het mooie weer
Zaterdag goed nat geworden gelukkig maakte de zondag het dus een beetje goed
Janet als je je naam wilt veranderen zou ik er gewoon Janet van maken of iets anders korts die lange namen kan ik nooit onthouden, dus zoals bij Petra zal ik haar waarschijnlijk petra of Whis noemen
Timokyana is voor mij altijd TK want daar vergeet ik dan weer steeds der echte naam
Hier ook idd geen naamsverandering vind het over het algemeen alleen maar verwarrend maar zoals bij Petra snap ik het wel
Avatar wordt HEEL af en toe gewijzigd, maar soms mis ik mijn "geiten" nog wel, maar deze vind ik zo mooi en denk dan ook altijd meteen weer aan leuk weekend
Sem is té Slim
en Marleen poeh dat was vast schrikken zeg ... en MOOIE wagen
Zie nog een heel leuk veulie, die al niet meer zo veulie is, voorbij komen
Willy ...
Uhh leon volgens mij hebben ze bij Lidl of Aldi ook potten poeder (misschien ook zakken) om drinken van te maken (of is dat alleen soort thee ?!) --> in Duitsland heb je dat trouwens veel meer, misschien kun je "duitse" bokker vragen Isostar heb je wel ook in poedervorm --> kun je geloof ik bij kruidvat kopen ...
Druk dagje gehad nu ff snel vluchtig hier bijgelezen ff reageren en dan mag ik alweer bijna naar huis
Helemaal vergeten te zeggen, maar gister zijn de vissen in hun nieuwe vijver gekomen! Me ouders hebben ze gehaald in Sliedrecht, en ze zijn helemaal oke, en toch groter als dat ze eruit zien in het water De grootste is rond 70/80 cm. En de kleinste 50/60. En dan 18 stuks. Ze zwemmen nu iig veel veilig rond