He wat vervelend dat het hoofdstel niet past voor Ziggy Janet 
Lekker op stal bezig geweest Siet, fijn hoor! 
Zo te zien heb je enorme lol gehad Joyce
Dat 'sprongetje' 
Geniet van je luie dag Blackstar 
Ik heb geeneens een digi... pak die van m'n ouders altijd, mooi compact dingetje
Maar wil volgend jaar eigenlijk een andere, eentje die je kan opladen ipv op batterijen. Zag gister het cameraatje van een vriendin van me, die was heel handig en mooi in gebruik, en die moet je dus een uur opladen dmv zo'n stekker. Klinkt ideaal!
Ik heb werkelijk weer heerlijk gereden vandaag
Vriendin belde dus toen ik nog zat te twijfelen of ik ging rijden of aan school ging doen. Eigenlijk stond Dewi voor vandaag op de planning, maar die was zo ongelovelijk smerig, en Actief (haflinger van vriendin) heeft ook een crush op Aman, dus na even twijfelen toch die maar opgezadeld. (Ze had gister natuurlijk al gelopen, en flink over de weg zonder ijzers). En ze had er niet bijzonder veel zin in.. gewoon rustig gestadig voortsjokken as usual. Toen kwam Actief de bocht om, ik had ze al gezien, Aman nog lange niet, dus toen ging Actief in draf over het asfalt (staat op ijzers), en pas na een halve minuut had madam het door
En toen werd ze ook echt lekker wakker
Dus omgedraaid en lekker verder gereden. Veel gekletst en ging heel fijn
Het is zo'n lekker span bij elkaar
Daarna langs mijn huis gereden en ze tot de kruising weggebracht, toen weer omgedraaid en teruggereden, en toen dacht Aman Yeeha! en spoot in galop vandoor, daar was ik niet zo blij mee, want het was verrektes nat en glad en blubberig. Maar ze negeerde mijn stopcommando's...
Maf beest...
Thuisgekomen nog ff de stal gemest en opgestrooid enzo
Dewi ook geknuffeld en wat lekkers gegeven