Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
desillies schreef:
Hoe vond jij om het allemaal te organiseren nu achteraf bezien? Komt er dus een vervolg...?
*not amused* Maya schreef:hier is het nu mistig...*not amused*

En Jp er ook nog opgezeten
jammer genoeg geen laarzen oid kunnen scoren. Nog even een bakkie gedaan en naar huis gereden. In de file 

Hij liep niet zo goed dacht ze en zat er even door heen. S’avonds zou er nog iemand komen kijken.
) gekocht en nog een paar rijhandschoenen voor de winter en nog een handwarmertje
. Jan heeft daar nieuwe bruine MH’s gekocht, die waren daar afgeprijsd. Jammer genoeg hadden ze mijn maat niet. Ze kon ze wel bestellen maar dan betaalde ik t volle pond. Wel goed geholpen daar. Nog even in het bos gewandeld. Was de hondenriem vergeten dus met wat creabea een ander soort riem gemaakt. Helaas mogen honden bijna nergens meer los 
Die kan op 9 dec. dus ook poepiechique 
Klinkt wel als een topgozer, zeker als hij ook zo goed met Snowdon overweg kan.
. Gelukkig voornamelijk in de doos getrokken en niét in het zadel. Zag er verder prima uit allemaal. Gauw even het zadel in elkaar geklust, maar hadden (zichzelf uitnodigend
) bezoek dit weekend, dus nog helemaal geen tijd gehad om er 'ns rustig mee te gaan hobbyen.
. Ik zit een meter naast de houtkachel, hééérlijk !
Hopelijk heb je er vandaag tijd voor!
Iig ook lekker gereden
zonder hoofdstel, zonder zadel) om haar schoft en nek aan 2 kanten te kunnen masseren.
) yarka schreef:Iemand hart van ned. nog gezien gisteravond?
Daar zou de tinkerfarm in komen hoorde ik.
Ik heb het zelf helaas gemist. Wel super balen van de zadels zeg!

Leuk voor je hoor !
In ieder geval fijn dat ze niet gedotterd hoeft te worden.
wat ook goed gaat.
Denk dat ik er zo van af zou liggen 
Heb ik ook wel eens over een collega van me
Goeie grap uitgehaald
Ben je vandaag nog weg geweest ?
En jij voelt je ook al niet goed, dikke knuffel
Wel goed van die -2 kilo hoor !

Aardig van het baasje van Fenno hoor. Kan me goed voorstellen hoe ze zich voelt.
foto’s zien we wel verschijnen! Ik heb t niet gezien van de tinkerfarm.
Was ook erg aan het snorken
Ook nog een stukje in draf gedaan en ze liep prima. Vandaag geen voetenbad gedaan of iets met haar sokken. Na een poosje buitenlucht zijn we weer naar stal gegaan. Daar hebben we haar lekker gepoetst. Met de instructrice hebben we afgesproken dat we deze week niet leste met haar. We willen, als t goed blijft gaan, komend weekend kijken of we er weer op kunnen.
Succes met scheren