Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikke snap! 

) zusje, jeetje, die lijkt op jou!
Ah, zie dat Leon die grap ook al had gemaakt, gusj

en
Maar ja, dat klopt

, wat een moppie is het ook
(vindt Nigel ook nog steeds
)

Maar Ellen, Trea, Grit en Grid kennen d'r wel, ze was er bij in Grave. 
En mn moeder zelf trouwens ook, die was er op twee wedstrijden bij 

moeilijk...
en heb maar 1x met scheef oog naar Ma hoeven kijken ging eigenlijk wonderbaarlijk goed
afgezien dat ik hem soms op feestjes zie... 
Toen her en der wat gaten bijgelezen / gescrolld... Loop geloof ik een pagina of 90 achter sinds een dag of 4 ...
Snap ook echt niet waar jullie de tijd vandaan halen hoor
Wel heel leuk om al die foto's en ervaringen en verhalen te lezen van iedereen hier... 
En zondag / maandagavond de plinten afgemaakt (stukjes uitzagen, passend proberen te maken etc. etc.) dus vanmorgen met de meubelwinkel gebeld, en maandag komen ze hem in elkaar zetten
Gister nog gebeld voor rolgordijntjes, en die zouden deze week binnen moeten komen, dus dan afspraak maken voor het te laten installeren. Verder heb ik donderdag vrij om te gaan behangen...
Dat hoop ik dan ook af te krijgen, en vervolgens zaterdag te gaan verven, en dan weer eens informeren voor de rest van de meubels af te roepen. Maar het einde begint eindelijk eens in zicht te komen...
Ik begin zelfs te hopen dat met een week of 2 ik erin kan...
Van het weekend nog druk bezig geweest met schoonmaken en keuken / badkamer in te richten. Zo vind je nog es wat...
Ik stík in de bakblikken, maar kan ze waarschijnlijk niet kwijt in mijn combi-oven-magnetrongeval
Bestek kwam ik ook 2 sets van tegen...
(ach... kan ik een paar weken doen zonder af te wassen he....
)
Nico doet het ook nog altijd lekker voor zover ik weet
Zal blij zijn als huis af is, werk rustig is... dan kan ik eens gaan rijden ofzo 

En er staat nog een rolgordijntje tegen de muur te wachten tot die aan de muur mag 

Het is vooral hilarisch als ik 'MAAAAM' ga roepen

Jeetje moeilijk...
Bravour is echt knap
Grid en Maartje kennen elkaar