Heb niet echt bijgelezen, vanmiddag/vanavond nieuwjaarsreceptie gehad bij m'n ouders.
Altijd leuk om weer wat familie te zien, ze wonen allemaal in de omgeving van Delft, dus daar kom je ook niet dagelijks. Nichtje was er ook met haar kersverse dochtertje, prachtig kindje
Stennisje een gezellige familiedag gehad. Doen jullie dat elk jaar met de hele familie??? Ik zie mijn familie eigenlijk nooit, behalve mijn ouders, broer en twee neven.
En Snowdon en Snowville weten precies in welke kleuterklas hun Himesh gaat komen
Was ff afwezig, want zusje van John heeft gisteravond dus haar kindje gekregen en lag vanaf donderdag in ziekenhuis omdat bloeddruk en bloedwaardes ineens niet goed waren bij controle
Hij heet Jannick (vernoemd naar hun overleden vader Jan ) moest toen toch wel ff slikken toen ze dat zei ... ben verder eigenlijk nooit emo maar dit was toch wel ff speciaal
Heerlijke foto's van sleetje rijden bij Snowville gaaf hoor !! ... ben niet jaloers
en ook nog leuke foto's Shenco, Travis, Diaz, Nigel en bas, Mo, Boyan en Prada en Serada Mallow hoeft niet meer apart te staan
Whis koorts gelukkig weer gezakt! maar oorzaak nog onduidelijk
Janet veel schaatsplezier gehad
Eevj nieuw hoofdstel
Ben ook wel benieuwd wat Banbay's kleur nu echt is want is idd wel apart lijkt eigenlijk wel een beetje op wildkleurzwarte ijsco's
Heb vandaag een heerlijk bosritje in de sneeuw gemaakt Zolang je niet op aangereden/ aangelopen sneeuw komt is het erg fijn en stabiel rijden Say wilde zelfs harder Zo van kan makkelijk baasje maar ik hield het toch maar gewoon op een rustig geniet vd sneeuw ritje