Kben ook weer in het land der levende.. 
Vannacht om 2 uur thuis.. Was me het dagje wel! Om 4 uur opgestaan, 5 uur aanrijden, 6 uur in de bus.. Waren we om 11 uur in Disney, we waren onderweg nog gestopt, en we mochten dan tot kwart over 8 in het park blijven!
Hele mooie shows en parades gezien, eigenlijk nergens in geweest.. Net de Carrousel, Pirates of the Carabean, It's a small world en dat soort dingetjes. Voor de leuke atrracties stond steeds 75 minuten tot 2 uur wachten, dus dat hebben we niet gedaan. Ipv daarvan hebben we wel het hele park gezien. Was erg leuk! Volgende keer gaan we dan wel weer overal in.. 
Het was retedruk! Echt niet normaal, lekker weer gehad. Onderweg veel regen, maar in Parijs windstil, half bewolkt en af en toe en zonnetje. Ideaal weer dus!
Toen we binnenkwamen Minnie's Happy Holiday show gezien.
Om half 6 de Dreamparade gezien, daarvoor moet je dus al een uur van te voren een plekje langs de route inplannen.. En dan om half 8 nog de Candlebration. Was echt fantastisch mooi! Heel dat kasteel vol lichtjes.. Gewoon prachtig! 
Nog was gewinkeld. Een pyama, broekje en hempje, van Tinkerbell.
Een heuse western blouse die bij mijn bordeaux rode pad past
, Minnie Mouse sloffen, een CD met alle muziek en een trui van Cars voor mijn neefje. Was erg geslaagd, zaten nog wat bekenden in de bus ook, dat was dus leuk bijkleppen!
Uiteraard heb ik ook foto's gemaakt, maar het zijn er maar 400 dus ik moet ze nog even bekijken!
Even bijlezen..
Site van Arthur is www.westernstore.nl
Nog gefeliciteerd Grid! 
Balen van Sil, beterschap met hem Debora!
Aah, wat schattig van Mees Marleen, zomaar een Hammie gekregen! Lieff! 
De menrit was dus zeer geslaagd Maya, leuk!
Volgende keer ga ik ook mee!
Oei dat is schrikken TK! Gelukkig niets ernstigs!
Haha, toen jullie aan mij dachten hoe ik het gehad had in ED liep ik nog lekker door het park! 
Lief hoor dat jullie aan me denken! 
Woei, wat een tips voor de site van Silas! 
Aaah.. Marleen, wat zonde van je hond zeg! Lekker werkje om dat op te ruimen..