Roos, sneu voor het paardje, ik duim dat alles goed komt.
Gister was erg leuk. Ons groepje had de eerste prijs! Joepie!! Enorm gelachen. Mijn buurvrouw en ik hebben onze kerels eens te grazen genomen. We hebben toen we op de terugweg waren in de auto gebeld dat we verdwaald waren en net gedaan of de verbinding slecht was door de telefoon uit te doen en weer aan. Gezegd dat we bij de witte berk (komt je wel bekend voor he Koetje?
) waren en dat ze even op internet moesten zoeken naar een plattegrond. Toen de verbinding verbroken. Toen de auto snel geparkeerd en zachtjes naar huis gelopen. Toen belden ze op dat moment. Konden we zien dat ze idd op I net een plattegrond aan het bekijken waren. Whahahaha wat voelden ze zich beetgenomen!!!! Mijn buurman houdt altijd iedereen voor de gek, dus we hadden ze nu eens tuk. Helaas zal hun wraak wel weer zoet zijn!!!Zo nu strakkies aan het werk. We krijgen een nieuwe bewoner en die mag ik rondleiden.
pppffffffffffffff wat een berg
,ik zit hier met gloeiende wangen achter een kom overgebleven snert,ik ben versleten geen verslag nu van mij!! 

en goede grap uitgehaald
Roos --> heftige dag dus ...
snap dat t er een beetje veel zijn
er lopen zoveel kinderen in 1ste stuk bos ivm kabouterpad (speciaal voor kinderen) dan zou ik niet meer wegkomen en er een dagtaak aan hebben.
--> vond hafjes toch ook altijd leuk, heb nog een hele tijd een hafkruising gereden
. Ik weet precies hoe ze is/ rijd en zij is zo voorzichtig en lief en luistert ook zeer goed
daar moet ze altijd eerst even klieren
Leuke pic van Shathu en Reilly
ik vertrek mijn bedje in....................
voor de -2kg van Roos