Koudgeslagen honing over het voer is een wondermiddel, zweren erbij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fayem89 schreef:klopt heb ik ook vaker gehoord... maar eigenlijk nog nooit geprobeerd...
waar haal jij het leonoor???

Lepel schreef:Hier voer ik al sinds ik Tinkers heb , kuil.
Ik zweer erbij hoor , de paarden doen er veel langer over dan hooi ... en ze doen het er lekker op.
Ik heb alleen geen ervaring met astma en hoestende paarden
En dan in de herfstvakantie naar het bos, .. ) Met dit filmpje (klinkt raar, want een paard heeft geen youtube
) wil ik haar bedanken voor de leuke - en soms ook minder leuke momenten - die we samen beleefd hebben.
Deze shoot moét bijzonder worden! En wil er zeker een van de foto's uitvergroten. We zijn van plan heel vroeg te vertrekken en haar de dag er voor te wassen, donderdag namiddag is het namelijk stikheet en dat is niet erg handig. Ik moet woensdag nog gaan winkelen achter een nieuw deken (0 grams regendeken, had het nodig voor de winter en ga het omdoen woensdagnacht omdat ze volgende dag anders weer helemaal vies is, Tinky kennende..) en vingerverf. Misschien ook zilvershampoo
Drukke dagen dus, haha!
. Ga eens rondvragen of niemand het zou zien zitten eens een dag mee te gaan om stukken te filmen en foto's te maken...