Ik bedoel hoofdhaar he... Dus het kapsel En of het Zeeuws is? Dunno.. ken genoeg gasten van onze leeftijd met fikse inhammen Sommigen zelfs al ronde plekjes op achterhoofd.
haha die ken ik ook wel hoor. Wilco probeert ook atijd 1 keer in de 4 weken naar de kapper te gaan, anders wordt het weer te lang.
Wilco begint al een beetje dun te worden boven op zijn kruin. Ik vind het vreselijk. Jammer van zijn mooie donkere haar
Trea
Geplaatst: 16-03-09 14:58
Nou als het goed is heb ik een hoefsmid gevonden en nog vlakbij ook, in Liempde.
Ik hou wel van een beetje ongeschoren(bij een man he), ik hou niet zo van dat hele gladde. Ik vind het wel iets stoers hebben, het moet ook geen hele baard of snor zijn.
En die Sem , hier hebben de honden ooit een keer een aanvaring gehad met een egel daar kijken ze nu wel vooruit.
3 dagen baardje vind ik ook wel sexy maar als raymond zich een hele week niet scheert vind ik niks aan. Man das toch een kleine moeite als je onder de douche staat rats je het zo even bij. Dat doen wij vrouwen ook dus niet zeuren haha
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-09 15:47
Ik hou van haar op hoofd dus dan liever wat minder in gezicht dan anders om (of het moet dan gewoon helemaal kaal/ kort ) Handig ook dat ie nooit echte (harde) stoppels heeft en voor hem ook handig dat ie bijna niet hoeft te scheren en hij heeft geen "babyface" dus ook stoer genoeg zonder baardje
idd ken er ook al (25-30) die het nu maar met tondeuse super kort houden anders valt een kale plek op achterhoofd + inhammen al enorm op
heb ook twee vrienden die hun hoofd echt helemaal kaal hebben geschoren maar zij kregen echt heel erg inhammen dus ja. Maar goed dit staat ze goed dus kan prima. En dan ben je 27 ofzo. Met zulke dingen ben ik blij dat ik vrouw ben hihi
wilco heeft mijn camera mee naar het werk, dus zal morgen even foto's maken.
Ik heb net heerlijk op Ziggy gereden. Hij was alleen even vergeten wat de rem ook aweer was heb niet zo lang gereden. wat overgangen van stap naar halt, en van draf naar stap. naar een tijdje wist hij weer wat remmen was. toen alles weer bevestigd wat, ben ik gestopt. Wilde niet verder gaan tot het fout ging. We hebben het goed afgesloten.
Dat is minder leuk maar gelukkig ben je het weer voorzichtig aan het oppakken. En top dat je het vandaag helemaal alleen hebt gedaan
ellieellende
Geplaatst: 16-03-09 18:17
Hallo Baardaanhangers!
jaloers op de mensen die vandaag al lekker gereden hebben!
Heeft er vanmorgen toevallig iemand langs kro kindertijd gezapt?? Ik heb met verbazing zitten kijken naar een jongetje wat met een enorme zweep op een iniemini ponietje zat en hem door te meppen met die zweep probeerde aan de gang te krijgen, terwijl hij struikelde over een krat die gebruikt was door het jongetje om op te stappen..... In de rijbak werd het nog erger, Toen kwam de juffrouw er ook nog eens achteraan met een longeerzweep! Het beestje was zichtbaar bang en zette geen stap verkeerd! Heb direct een mail gestuurd naar die pedagogish verantwoorde televisiemakers!!! EIKELS!
ik heb het niet gezien, maarja kijk ook nooit kinder programma's
ellieellende
Geplaatst: 16-03-09 18:47
Ik was aan t zappen, en als ik iets op 4 benen zie, stop ik altijd Het was kro kindertijd om 07.45 uur. had al gezocht hier op bokt, het is meer mensen ooit opgevallen, ze hebben schijnbaar al meer uitgezonden en toen zijn er ook mensen over gevallen!
er komen leuke koppies voorbij trouwens....
En zometeen weer springles! Volgens mij ga ik het net redden om er in het licht heen te rijden
Resi_lover
Geplaatst: 16-03-09 18:47
Haaai leuke foto's gezien, mooi filmpje en die sem Vreemd Ellen, dat ze dat dan ook uitzenden zo even een topipje van Mambo maken, hij was gister mee naar stal, had ik volgensmij al verteld, maargoed