Dit is de andere, Melodies Spirit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik de veulentjes die weer geboren worden!
Hier hele rare middag gehad. Eerst heerlijk gereden met nieuwe wagen, erg genoten! Toen we thuiskwamen stonk het heel erg, maar we gingen niet kijken ofzo. Tot m'n vriendin zei, moet je niet even kijken, want er is hier echt ergens brand. Dus Mees liep even om het huis, komtie terug: 't Is de hooischuur! Ik zei: Echt niet, geloofde het niet...! Maar er kwam dus heel wat rook al uit het dak. Dus m'n vriendin belde meteen de brandweer, terwijl Mees met een ladder erin klom. Hij zag meteen wat er was, stonden twee balen ietsie in brand. We hadden 112 nog aan de lijn, dus zeiden, 't hoeft toch niet, we redden ons wel. Maar zij wilden toch perse een wagen sturen, voor de zekerheid. Dus twee balen eruit gegooid, water eroverheen, en uit was het... We waren ook al binnen een minuut achter de oorzaak, vriend had lamp in de schuur aan gezet, die tegen het hooi aan gloeide.
daar kwamen ze hoor, met loeiende sirenes, een heel team stoere brandweermannen en politie. En natuurlijk meteen een groep Puttense sensatiekijkers.... Schaamde me rot, maar ze stonden er zelf op te komen, ze hebben alles nagekeken, maar konden verder niets doen.
Dat is inderdaad heel goed afgelopen..

,Annelot reserveer alvast maar een zaadje....hi hi
Dus gewoon een driekhoekje haren weg..
Marleen, ik hoop dat je een beetje bekomen bent van de schrik!
Daarna nog de twee kids voor me op Nigel gezet en een paar rondjes gehobbeld. Toen gingen mn ouders naar huis en heb ik zelf nog even zonder zadel gedressuurd. Was erg leuk en relaxed. Daarna een flinke kruiwagen mest geschept en ik had de hele tijd drie hele relaxte paardjes om me heen staan. Nigel stond met zn helahola op half 7 over me heen te slapen en ondertussen had Bazooka het kroelen ontdekt, dus ik krijg nu geen hapgraag mondje maar een schouder om te kroelen aangeboden
Ik heb echt even de hark en schep neergelegd om heerlijk van dat moment te genieten.
.
Teuntje111 schreef:Bazooka, geweldige naam![]()
![]()