Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maya schreef:silas schreef:ja hoor gooi het er maar uit maya hahahahaha mag ook wel per pb, zullen genoeg stomme foutjes inzitten...![]()
Je hebt erom gevraagd![]()
- Startpagina, dat filmpje van Kayah, en dan 'KLIK HIER' zou ik in een andere kleur neerzetten, of dat als je muis eroverheen gaat het een andere kleur wordt, dit is wat onopvallend
dat met de muis kan ik niet vinden....maar heb er een witregel tussen gedaan en dikgemaakt...beter??
- Startpagina, Ewan de 2e zoon zou ik uitschrijven naar tweede. Vind dat taalkundig netter staan.
aangepast
- Startpagina, Ewan, spatie tussen "de ring in (enting was niet in orde)"
aangepast
- Startpagina, Ewan is te koop, mail voor meer info (komma dus)
aangepast
- Onze Tinkers - Silas - Ik zou witregels zetten zodat je alinea's hebt, is aantrekkelijker om te lezen. Mensen scannen namelijk een lap tekst voor ze gaan lezen, dus kijken of de tekst er qua layout aantrekkelijk ziet, en nemen steekwoorden / tussenkopjes in zich op.
- Verder hou ik persoonlijk niet van foto's op achtergrond en dan witte letters, het wordt wat onduidelijk om te lezen. Ik heb liever een heldere foto ernaast ofzo
- Onze tinkers - Silas --> in tekst : 3 à 5 keer (streepje op de a, spatie, en x door keer vervangen, tekstueel fijner)
heb ik even helemaal omgegooid.....
- Onze Tinkers - Kayah --> bijhaalde Maddox, moet natuurlijk behaalde zijn
aangepast
- Onze Tinkers - Kayah --> NSvT vind ik een fijnere afkorting dan Nsvt
vind ik zelf ook
- Dekvoorwaarden : Foto achter tekst vind ik niet fijn / leest lastiger. Ook hier zou ik mooiere alinea's maken. De opsomming zou ik een tab naar het midden doen. En nog een punt aan het eind van Andere rassen.
foto is weg...., ik vind dit zelf strakker maar ga daar nog eens aan knutselen....
- Dekvoorwaarden : Stallingskosten, wellicht een idee om te verwijzen naar de website waar Silas staat? Zodat merriehouders kunnen zien waar hun paard terecht komt. (vind ik zelf heel fijn om op voorhand te weten)
dat snap ik maar eerlijk gezegd vind ik dat niet fijn voor mijn eigen gevoel.... als mensen het willen weten kunnen ze mailen, wil het niet helemaal open en bloot hebben ivm derden die er niks mee te maken hebben snap je
- Nakomelingen, spatie tussen 2007 en (alleen NSvT merries) Ook daar geldt, ik mis een visuele verandering als je op Klik Hier komt met je muis. Mss ook leuk om te vermelden welke nakomeling er op de achtergrond zichtbaar is?
ja dat moet ik even gaan uitzoeken, kan het niet 1,2,3 vinden. Vind dat zelf ook hinderlijk....foto vermelding heb ik toegevoegd
- Fotoalbum, gaaf dat die foto's al veranderen
ja dat vind ik zelf ook heel gaaf
- Contact : erg somber.. en ik hou niet van contact formulieren, bezwaar tegen het vermelden van een maildres?
aangepast
- Links : ik mis een verwijzing naar je pensionstal
vind ik zelf niet prettig....
Pluspunten : Duidelijke opbouw / navigatie / opzet, goed leesbare tekst, fijne info, hele mooie siteHeb alleen wat kleine details
Ziet er goed uit!