[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:42

zo net even naar de nieuwe stal geweest van whisper.
ik ga volgende week zaterdag over en ging nu even kijken hoe haar stal eruit ziet in aanbouw hihihi.
nou deze dame krijgt een villa whahahah.
de stal word 3 bij 3,50 meter lekker ruim dus .
ook is me vriendin mee wezen kijken en vond het er heel goed uit zien.
de bak helemaal droog geen plas te bekennen.

vanmiddag whis gelongeerd pfffffffffffff de modder zat tot in mijn oren en in haar oren.

whahahaha ze leek weer op het moddermonster.

als ik dan de nieuwe bak zie heerlijk straks rijden door weer en wind en dan helemaal geen plassen tegen komen.

Pellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:57

mijn kaarten zaten vanmiddag ook in de bus!! leuk!!

chev, sterkte met je tante!!

mooi klote idd van die zadels he, hoop dat ze goed verzekerd was.

roosje, wil jij volgend jaar eens langskomen om gam en mij parelli les te geven? ik moet het nederlandse boek nog kopen, dan snap ik het vast ook beter maar met die engelse dvd's zie ik ook geen heil...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:17

spetter, mooi hoor zo'n zadel waar ze dan op kan liggen, ben benieuwd naar de foto's straks...

wenk, fijn dat de beeb er nog in zit!

peetorlan, lekker straks alles voor elkaar dus, mooi stalletje en lekker bakje
lekkere bak hebben we hier net, stallen komen nog

pellie, hihi wil graag eens langskomen hoor, leuk
het nederlandse boek is heerlijk hihi
de engelse dvd's ja, we hebben de video's hier ook maar soms moet je t 5 keer horen voor je het echt begrijpt zeg maar

paardje was redelijk opgeknapt... ga zo uit
niet veel reacties hier hihi

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:18

iedereen veel plezier trouwens morgen met de rit

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:18

oke pel besteld nu eerst het boek

Koetje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:18

Wenk fijn dat alles goed is met je veulentje.

Spetter prettige avond toegewenst in het bos.................
Het vriest hier al, blèèèèèh.
Hoezo hebben jullie gelachen om mij??????

Flettie, dank je
Is de spierpijn al gekomen?
Bij mij begint dat meestal na 24 uur.

Indezz wat lief van jou dat je daar aan denkt dat je vroeger zelf graag op een paard zat .

Irish was het wasmiddel op de was gevallen?
Dan was je snel klaar kon je het er zo ingooien

Snowdon je kaarten dan maar aan je moeder sturen .

Grid, de 2 jongste van 8 en 10 jaar hebben er totaal geen moeite mee.
Ze zijn blij met zijn aandacht, maar mijn dochter van 18 vind het wel moeilijk..............ze doet niet vervelend ofzo tegen hem.
Maar ze zei gisteren tegen een ander dat ze het wel beter vond dat we gingen scheiden.
Wat leuk dat je thuis kan werken.

Peetorlan hebben ze daar een eb en vloedbak?
Klinkt goed het nieuwe plekje.

Roos fijne avond.

En ook van mij prettige rit morgen.

BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIES!!!!!!!!!!
Maandag komt ie met zijn paard hierheen, kunnen we iedere dag rijden.
Tot het weekend dus want dan is Wim er weer..................
Ik mis hem nu al en hij is net weg .

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:27

Koetje4 schreef:

Indezz wat lief van jou dat je daar aan denkt dat je vroeger zelf graag op een paard zat .

( .

Was mijn lust en mijn leven . Heb moeten wachten tot ik trouwde voor ik mijn eigen paard aan kon schaffen en dat was toen een Fell van 1.1/2 jaar. Moest dus nog een 1.1/2 jaartje wachten voor ik weer kon rijden.....
Dat gevoel van vroeger vergeet ik echt nooit meer

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:34

Koetje 4, je klinkt iig behoorlijk in love! Lekker hoor!

WenK, fijn dat beeb er nog in zat! Wel grappig dat jullie het op te voelen drachtige paard 'hem' noemen
Verwendagje is altijd goed! Heb me vanaaf lekker laten verwennen bij de kapper: hoofdmassage, kuurtje en nieuwe coup!

Ik heb mijn kaarten ook binnen! Vind ze erg leuk en dat je er zo'n goed doel mee steunt vind ook een heel plezierige gedachte. Mijn moeder vind het ook wel een goed plan, maar heeft al kaarten voor dit jaar aangeschaft. Zal komende week eens bij de baas informeren wat hij wilt qua kaarten....

Fijn dat het met bijna alle beestjes inmiddels weer wat beter gaat...

Mijn zusje (12) en broertje (13) rijden regelmatig op Chubby. Vraag ook wel eens andere mensen die erg verlekkerd kijken, maar dan wil ik wel alvast weten hoe ze op een paard zitten. Laatst kwam er iemand vanuit de kantine, die zag dat ik m'n paard uitleende aan Cheveyo en Snowdon. Ze kwam zichzelf echt uitnodigen zeg maar, maar ken haar verder niet, dus heb het afgehouden...

Chubje heeft vanavond lekker bijna 45 minuten los in de bak mogen sjouwen. Lekker ff gespeeld en geknuffeld (ze heeft alleen iets nieuws ala Kit... *Kriebel m'n billen!*). Daarna lekker haar warme nieuwe deken opgedaan, madam had koude oortjes en dat is toch een teken dat ze het iets te koud hebben?

Ga nu lekker een warme douche nemen en m'n nestje in. Morgen op tijd uit de veren voor de rit!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:38

Oh ja dat kan ik me nog wel herinneren Chub.

Veel plezier aan degenen die meegaan met de rit!!

Ik ga naar mijn tante in het ziekenhuis, hoefte niet gedotterd te worden en aderen zijn oke. Morgen horen wat het eventueel wel is.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:42

SuperRoos schreef:

peetorlan, lekker straks alles voor elkaar dus, mooi stalletje en lekker bakje
lekkere bak hebben we hier net, stallen komen nog

ja heerlijk daar hoor en ook nog eens onbeperkt stro en hooi wat willen we nog meer hihihi

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:52

Koetje4 schreef:
Peetorlan hebben ze daar een eb en vloedbak?
Klinkt goed het nieuwe plekje.

klopt is een eb en vloed bak maar wel een hele goede hoor.
er zijn meer stallen die zeggen er een te hebben.
maar die staan toch onderwater met dit weer.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:55

Kerstkaarten zijn binnen, en betaald.

Fijn dat je tante niet gedotterd hoeft de worden Spetter, hopen dat het verder niets ernstigs is.

Vanavond Kingdom of Heaven op dvd zitten kijken, ik had zonder gekund maar 't mannetje wilde zo graag kijken. Morgen even serieus met de paardjes aan de slag, stukje in 't bakje afzetten, heb geen zin in lamme armen of benen Wil morgen weer even op Mira gaan zitten en nieuwe longeerzingel bij Koot uitproberen.

O ja, Jellie, verdikkingen in Mira's achterkootholten lopen niet door.

Vanavond effies het pad op en neer gewandeld met links een paard, rechts een paard, voor een hond, achter een hond. Toen paardne in het bakje gezet zodat ik stal en verharde stukje kon schoonmaken. Op een gegeven moment hadden de honden poep aan mij en kwamen niet toen ik ze meerdere keren riep. Verkeerde weekend van de maand, ik werd woest en zodra ze eindelijk bij me waren heb ik ze zonder wat te zeggen in de auto gepl**rd. Fout, ik weet het, maar liever dat dan dat ik ze de !@#$% scheld Ik stond toch op het punt om weer naar huis toe te gaan, dus ze hebben er maar 5 minuutjes ingezeten.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 07:03

Goedenmorgen allemaal,

Wie meedoet met de strandrit vandaag veel plezier !

Ik ga zo weer aan het werk.

Verder kan ik niet reageren want de kleintjes van mijn zus zaten gisteren achter de computer dus vanavond lees ik mijn achterstallige tinkerpraat !

Verder had ik nog een serieuze vraag gesteld bij "tinker intensief gereden met dikke vacht",als iemand wil reageren graag ?

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 07:36

voor
SuperRoos schreef:
iedereen veel plezier trouwens morgen met de rit

en alle andere fijne dag/rit wensen bij voorbaat bedankt,het is droog maar vannacht heeft het nog behoorlijk geregend,de routezal dus wel wat sopperig zijn denk ik,maar een kniesoor die daar op let.
ik ga nu alvast rennen,vanalles klaarzetten en schoonboenen,vanavond volgt er wel een verslag!

jullie ook een fijne dag.....

Koetje4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 09:06

Cheveyo, gelukkig dat het tot nog toe meevalt met je tante.

Ik ga nu even het stukje opzoeken van Jacky2 over : tinker intensief gereden met dikke vacht.
Ik heb Willem vorige week voor het eerst geschoren.
Het bevalt me tot nu toe geweldig hij is anders altijd zo snel bezweet.
En is de volgende dag als ik hem weer pak meestal nog nat.
Ik ben nu zijn eten aan het opvoeren want anders kan hij volgende week Rudi zijn paard Olaf niet bijhouden..............
En dat laat ik echt niet zo maar gebeuren.

Hier is alles wit en bevroren, hoop dat jullie daar met de rit geen last van hebben.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 09:15

hmmm ik laat de pennymeisjes uit het dorp, en dat zijn er nogal wat, niet op gam rijden... dan kom ik nooit meer van ze af. het buurmeisje had al tegen d'r vriendinnetjes gelogen dat ze al op hem gereden had... rustig aan dametjes, we wonen er nog maar 2.5 maand... ik snap het wel maar dit zijn er echt teveel!!!

fijne rit vandaag mensen, het wordt een mooie dag!
ik ga zo ook ff een blokje om, het is alweer een week geleden!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:45

Het is zeker een mooie dag! Heb de paardjes al buiten gezet, kamer opgeruimd, even relaxen, straks komt JP, dan naar stal, ommetje mennen, thuis eten... (met 7 man, *slik*) en dan bankhangen op m'n kamer en natuurlijk Idols kijken! De theaterronde en stalgenoot Celinde is daar nog te zien, valt in de tweede theaterronde af.

En mijn broer komt vandaag nog met z'n vrouw (moet er nog wel aan wennen om het zo te zeggen ) en die blijft hier slapen. Gezellig dagje hopelijk dus!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:51

koetje, leuk dat rudi maandag komt met zn paardje, lekker iedere dag rijden heerlijk

cheveyo, sterkte met je tante, hoop dat ze nu weten wat het is

peetorlan, hihi onbepertk, wel lekker, als ze maar niet dichtslibt hihi
wij hebben ook een echte eb en vloed bak
http://picserver.student.utwente.nl/i/4X5470K8N9YF hier een foto, hier werd er net water bij gepompt geloof ik...
de man van dat systeem woont hier vlak in de buurt geloof ik dus was erg makkelijk met aanleggen

FK, hihi stoute hondjes dus, vandaag lekker ff serieus aan het werk dus
ik loop hier ook vaak met 2 paardjes in de hand, gaat goed gelukkig dus vind ik ook wel leuk dan

jacky, gelukkig hoef je niet zoveel bij te lezen straks want de meesten zijn weg geloof ik

leon, hoop dat je een leuke dag krijgt met jp

heerlijke dag voor de rit lijkt me, koud en droog, mistig heerlijk

paardje hier weer totaal niet goed...
sonde gehad door de neus nu, zit verstopt, 3 flessen parafine zijn erin gegaan door dr neus
2 dagen mag ze niks eten
zo naar de kliniek om tanden te laten trekken, ze vermoeden dat het daardoor komt dat ze dus te grote brokken doorslikt...
werd een beetje misselijk toen ik alles zag van die zonde enzo, arm paardje... echt pijn had ze

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:04

Is dat geen funest voor darmen en koliek, 2 dagen niet eten?? Ik hoop dat ze zich gauw beter voelt.

Nu eerst boodschappen doen (blerghhhhh) en dan inderdaad even sereneus met de paardjes doen

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:11

als ze nou zou eten en de verstopping zit er nog kan ze perforatie van de darm krijgen geloof ik... of je maakt die verstopping alleen maar erger en dat kan dodelijk zijn...

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:13

Vreselijk SuperRoos.... Sterkte ermee...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:16

thanx

ga dr nu weer heen, met dr naar de kliniek dus
hoop dat ik straks nog ff online kan komen...

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:21

Ben benieuwd naar de uitslag.... Sterkte vanmiddag bij de kliniek...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:23

Zoo Leon, hij wordt al aan de familie voorgesteld... leuk joh!

Pellie, wonen jullie dan ook dichtbij huizen om het zo te zeggen? Bedoel, ik woon midden in de polder, en krijg juist nooit meisjes aan de deur die de paardjes willen zien of rijden... Wel, waar ik eerlijk gezegd wel beledigd over ben. Nu ik Dewi heb (Tinker dus... *gaat op handen zitten*), heb ik al van een paar keer van mijn ouders gehoord dat ouders van andere meisjes zo graag eens langs wilden komen om die Tinker te zien... Ja ok, ze heeft mooie manen, maar verder is Amanda leuker hoor.... >;) En toen kwam er eens een keer iemand kijken, maar toen zat ik nog met mijn nek. En dat meisje vertelde dat ze zo graag eens op buitenrit wou, dus ik zeg, als ik weer beter ben, dan kom je maar eens. Doen we een buitenrit op Amanda, niet op Dewi want die vertrouw ik niet met anderen. Denk je dat ik ooit nog iets van ze gehoord heb? Alsof een Haflinger te min is... Ook paar andere meisjes beloofden dat ze nog wel eens kwamen, maar nooit meer gezien.. Sja, dan niet, ik wil jullie een plezier doen. Amanda is een heerlijk dier om op buiten te rijden, geen woest onbetrouwbaar dier, maar wel gewoon pittig als je dat wilt, en braaf als je nog niet zo heel goed rijdt.

Scheren gaat volgende week gebeuren hier. Amanda krijgt een streepje, en Dewi wordt kaal.

Voor de rest, wel bijgelezen, maar geen zin om te reageren

Goeiemorgen

Weet niet of het vannacht hier gevroren heeft. Gisteravond toen ik om HP ging vond ik het juist een erg zachte avond. Ik liep zo naar de schuur waar aan de ene kant mijn stallen zijn, en aan de andere kant mijn auto staat. Maar de deuren waren al dicht dus ik loop om, ga de schuur binnen, en zie Dewi echt superverbaasd naar me kijken. What the hell do jij op DIT tijdstip? Vertrouwde ze echt voor geen meter Daarna dus boek gehaald, was er om 20 voor 12, deuren gingen open en was om 5 over weer buiten Even paar hoofdstukken in bed gelezen en toen heerlijk uitgeslapen. Ben nu net een kwartiertje wakker en heb me aangekleed, ben nu bezig met kamer opruimen, straks eten, brokken halen, stal mesten en gaan rijden. Denk met handpaard en ze morgen apart gaan doen Het is hier wel prachtig weer!

Oohja, weer is hier goed dus, zo te zien is de boel hier niet bevroren. Kustgebied he

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:06

ja we wonen midden in het bruisende centrum van ouwsterhaule, schuin t.o. de kerk en tegenover de enige winkel die we rijk zijn... een witgoedwinkel en daartussen in zit de kapper ook nog eens

maar dan nog is het hier in de omgeving nog zo druk dat er aan kinderen geen gebrek is.

roos sterkte met het paardje he!!