Ik heb Feike onder 100gram nog Wel lekker verharen!
Knapperds Marieke!
Oef balen Mandy! Sterkte!
Ik heb Feike vandaag eindelijk weer kunnen longeren. Na weken stilstaan door de bevroren bak, was hij heul blij! Lekker sprintjes trekken, hoofdzwaaien en zo nu en dan een blij ei-bokje met een vrolijke "Whieehh"-piep hinnik Maar verder was hij heel braaf
goed bezig kimley! zo koud zeg, gisteren nog lkkr in de trui kunnen rijden, maar vandaag brrrr nu ben ik ook niet helemaal topfit maar goed blijft koud! morgen weer lkkr richting natuurgebied hierachter mals het niet zo koud meer is tenminste .
vind ze het wat leuk kimley? ja missanita gister was het inderdaad genieten met het weer. weekend hebben ze het weer over winter. gister met nikki gereden ze heeft het nu knap door met de galop onder het zadel en ze vind het ook leuk want als ik haar laat gaan wilze alleen maar galoperen
Ik doe Mac vanavond weer, maar ga er niet op.. Denk dat ik Mac en Max laat vrij springen (als de bak het toelaat na al die regen).
JoycexEnya
Geplaatst: 13-03-18 20:30
Wat leuk dat springen en mooie foto's
Zaterdag ook een sprongetje gedaan ging ook heel goed, ook zonder zadel een stukje gedraafd en zonder handen gegalopeerd, ging ze draven haha.
Morgen waarschijnlijk ook naar het bos, ligt een beetje aan hoe ik mij voel, hoofdpijn en last van mijn kaak, gisteren naar de tandarts geweest dus wss daarvan.