Hopelijk hebben jullie er een paar kunnen vangen Jolanda, zoveel katjes lijkt me ivm incest ook niet gezond. Wel sneu dat het zo ver moet komen en de katten (door bijv. de gemeente) niet eerder gevangen worden of gecastreerd worden.
Feike is er ook goed in, maar tot nu toe is zijn vliegendeken nog heel *klopt af* Ik had vorig jaar een duur Eskadron Grafiti regendeken gekocht. Was de sterkste ongevoerde regendeken die de epplejeck had.. En tsja die halve gare heeft hem dwars door midden.... Nu moet ik weer een nieuw regendeken kopen... dure knol
draaakje
Geplaatst: 20-06-15 20:36
Ah.. die is wel heel vakkuding gesloopt Mandy..
Wat leuk dat je zo lekker met ze naar het bos bent geweest!
Hier gelukkig geen dekens nodig. Heb met rijden wel een vliegendeken tegen de dazen.
Vanavond zo heerlijk op mn gemak bij de paarden getut. Zo lekker na een lange werkweek. Ook alle kipjes verwend met gedroogde meelwormpjes en rijst
Lekker he! Kan daar ook zo van genieten na drukke werkweken. Vaak heb ik de avonden ook helemaal geen zin, geen energie.. En als ik er ben leef ik helemaal op!
idd heel vakkundig gesloopt, anti bijt spul enzo vast al geprobeerd?
Wat een leuke foto Draakje
Wij gaan morgen weer op onderlinge wedstrijd, de auto doet het namelijk weer na de afknapper van vorige keer maak ik me nog drukker dan normaal.. mgoed, meneer liep heerlijk vanavond
Balen is dat zeg, heb t spul 1x op mn vingers gehad.. bah bah bah.. Dat dat dan niet werkt snap je niet. Mijn merrie vrat ook nog steeds aan dr verband, ondanks dat spul :p
Oeh dat stinkt zo, vraag me altijd af of dat voor de paarden zelf ook niet vervelend is, de hele tijd in zo'n stinklucht. Heb hier wel hertshoornolie staan tegen de dazen, helpt heel goed, maar je gaat zelf ook bijna van je stokje.
Vandaag de eitjes die ik nu in de broedmachine heb liggen geschouwd. Had voor het eerst bij een groot broedeier bedrijf eitjes gekocht, maar helaas zijn er maar 4 eieren bevrucht. Hopelijk komen ze alle 4 uit (3 grijze zijdehoenders en 1 grijze jersey giant. ik had nog witte en zwarte jersey giants en witte zijdehoender eieren, maar die zijn dus niet bevrucht)
Ik heb een zadel op het oog en ik wil het echt hebben x) en het is een lichtbruin vzh zadel. Voor Bones... Ik ga morgen meteen bellen en liefst meteen halen. Als het niet zou passen krijg ik het vast wel weer doorverkocht. Gelukkig niet zo heel duur. Maar ik ben verliefd op dat zadel haha Is er iets waar ik als koper op moet letten eigenlijk? Iets van buigen om te zien of de boom niet gebroken is ofzoiets?
Ik heb wel vanalles op bokt gelezen maar ik vind het moeilijk omdat ik geen verstand heb van engelse zadels. Sta ik daar dan wat te klooien met dat zadel denken die mensen ook wat doet zij nou