[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:11

fayem89 schreef:
super leuk Jess, zag er al een paar voorbij komen op FB! vind het zo fijn voor jullie dat het zo goed klikt!!! en dat je samen met je vriend zo van haar kan genieten...
die van mij die vind het leuk om een keer mee te gaan en durft ze wel even vast te houden...
maar niet meer dan 2 keer per jaar hahaha :=

Haha ja mijn vriend is minstens net zo enthousiast als mij :j maar dat heb ik ook nog nooit meegemaakt hoor, meeste jongens moeten er niks van hebben :o
Jah ze heeft mijn hartje wel gestolen hoor <3

Haha ik herinner me nog wat grappigs; mijn moeder ging wel eens mee naar de manege toen ik nog lessen had en dan moest ze even de pony vasthouden.
En ik moest dan even wat halen ofzo. Riep ze ineens; Jessss hij loopt weg hoor!! _O-
Ik zeg; maar je hebt hem toch gewoon vast aan de halstertouw? Hahaha ze liep gewoon mee zeg maar

DeCobvan

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:42

whaha zit hier keihard te grinniken om je laatste stukje over je moeder... humor...

zie het al helemaal voor me...
mijn vriend zou hetzelfde doen, gewoon achter het paard aanlopen.... haha,
en als ik dan zeg dat hij een ophouding moet maken, komt er echt zo'n harde "boeren" - ruk aan die teugel haha.. meestal stoppen ze dan wel maar dat is niet mijn manier haha.. maar kijken bij het rijden vind hij dan wel weer leuk, vooral als het rodeo wordt... dan lacht hij zich kapot

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:45

Hahaha aah jou vriend houdt meer van leedvermaak dus ;-) ook niet echt aardig hoor hahaha lol _/-\o_
Mijn ex vriend (echt een kl**tzak sorry) die wilde toendertijd helemaal niet dat ik heen ging. Hij vond 3 dagen in de week wel genoeg :')
En als ie dan ook eens mee zou gaan maar nee.
Nee, ben wel gezegd met mijn vriend <3 en natuurlijk ook omdat hij paarden leuk vind +:)+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:05

Magica jij hebt wel ene stoere vriend dat ie meegaat naar de paarden!

Lepel ik wacht geduldig op antwoord

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:06

jik heb jaron samen met mijn vriend gekocht.

mijn ex dreigde 6x per week een mes in mijn paard te steken. je snapt nu ook waarom hij ex is. oa dan.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:09

hahah jaa... is al eens voorgekomen dat hij hard heeft kunnen lachen.. paard stond te neuzen met ander paard die in een wei stond, ik zonder zadel erop.. druk kletsend en niet oplettend met de eigenaar van dat paard, en opeens, Vliegles..... boink.. daar lag ik... wat bleek nou, dat andere paard raakte het draad en tegelijk die van mij, en hij kreeg de opdonder en ik maakte de salto..
naajaaa das overdreven, maar ik lag wel te lachen op de grond met mijn zere stuitje en het paard stond een paar meter verder te kijken... (was wel erg braaf).

toen vond ik het wel lief van mijn vriend, die rende *ook zo iets* gelijk naar dat paard.. die gelukkig bleef staan. dat durft hij dan wel weer... daarna hebben we met zijn drieen nog staan lachen... dusjaa dat neuzen tussen paarden en ik erboven op... neee das voorbij... :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:16

Geweldig verhaal Fayem :=

Laatst mijn pa weer meegesleurde naar Amigo. Gingen we het grote land in omdat ik Amigo zijn moeder wou laten zien. Komen er paarden achter mijn pa aanlopen en die had zoiets 'help'. Ik stuur ze weg staat ie later met de 2 jarige van een vriendin van mij te knuffelen echt stond ff te lachen. Na het rijden druk ik zo Amigo in zijn handen zet jij hem weer terug? Sjokt mijn vader gewoon weg met Amigo in zijn kielzog naar het land. Geweldig gezicht om te zien :=

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:51

Snackie schreef:

mijn ex dreigde 6x per week een mes in mijn paard te steken. je snapt nu ook waarom hij ex is. oa dan.

Jeetje dat is echt niet normaal pfff nou ophoepelen zo'n vent inderdaad pff je moet er niet aan denken zeg als die het echt wou doen joh

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:56

Haha leuk verhaal Faye, en jij hebt verder niks gevoelt? Nou ja je stuitje dan? Hihi. Wel lief indd van je vriend dat hij zo heldhaftig naar je paardje rent ;-)
En Mira, volgens mij weten die donders gewoon dat ze te maken hebben met onervaren volk, dus zijn ze altijd braaf haha. Mijn pa stond Luna's voorpluk te kammen en mn ma zei al van je kamt haar zowat in der ogen haha. Maar Luna vond alles best die schat. En ow ja ze had een klein korstje op der kont en ik dacht van ach ik ga daar niet aan zitten trekken. Maar hup mn pa haalde het er zo af. Haha

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:00

Magica schreef:
Snackie schreef:

Jeetje dat is echt niet normaal pfff nou ophoepelen zo'n vent inderdaad pff je moet er niet aan denken zeg als die het echt wou doen joh

Denk niet dat hij dat lef moest hebben. denk dat ik hem aan de strot tegen de muur zou opzetten.
Heb ik overigens gedaan.
(even kort gezegd, hij ging vreemd, wappen swappen weet ik veel. dus we gingen scheiden, en hij begon te dreigen. en toen heb ik hem ook letterlijk aan zijn strot tegen de muur gezet.. ik 98kg hij 60? niet dat hij ver van de grond af kwam, maar hij hing aan zijn strot.. := )
Hoef ik bij mn huidige vriend niet te doen hoor... die wipt mij met 1 vinger omver _o-

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:06

Pff heftig Andrea zeg, dat waren geen leuke tijden voor jou. Gelukkig is dat nu heel anders dus :-) ik heb ook jarenlang samengewoont met nu mijn ex maar heb me wel gevangen gevoeld. Mede dus doordat ik bijna nooit naar mn paardje toen mocht. Hierdoor ging het rijden steeds slechter en viel de band ook met haar uiteen. Heb er veel verdriet van gehad. Toen gingen we uitelkaar en paardje ging weg. Gelukkig gaat het heel goed met Pomme en ga ik binnenkort weer op visite. Maar pff wat een tijd. En wat ben ik blij nu met mijn Johan, echt dat had ik ook niet durven te dromen. En dan nu samen een paardje is dan altijd wel onze ultieme droom geweest :-)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:13

nou heeeeerlijk toch, een happy ending :j

Maar de mijne gaat er niet op hoor. heeft op mijn vorige paard 1x gezeten (178hoog) en dat vond hij wel mooi.
ik heb jaron tot voor kort nog niet betrouwbaar genoeg gevonden, maar de laatste tijd bewijst hij zich enorm, dat ik hem binnenkort toch maar eens moet voorstellen om eens op zijn deel van zijn paard te gaan zitten :P

Afbeelding

En de enige foto van de les zaterdag.. waarbij we geen balk gezien hebben :(

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:19

Toch fijn dat het zo goed gaat met Jaron :-) en dat je vriend als aandeelhouder straks ook eens een ritje kan maken ;-) wel jammer dat zaterdag geen springles is geworden. Wanneer staat het dan nu gepland?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:22

Ik hoop dinsdag,Mijn stalgenootje haar andere paard staat even verderop en daar hebben ze een springset in het land staan.
Tenslotte kun je niet verwachten van een groen paard even een parcour te springen op de tinkerdagen zonder voorbereiding

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 10:11

Jeetje Andrea, nu gelukkig is het goed afgelopen.
Mijn vriend heeft niets met paarden. Maar ik heb hem wel zover gekregen om op Gracey te stappen. Maar echt leuk vindt hij het niet. Denk eerder om van mijn gezeur af te zijn. Maar ik hoef hem er ook niet bij op stal. Lekker mijn hobby :D
Denk dat ik morgen mijn nieuwe lens binnen krijg! Maar dan zit ik in de efteling :-)

Fijne dag allemaal!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:16

Mijn horsebead en manebeads zijn af! Wat is hij prachtig zeg! De tekst is Te Quiero, omdat ik de horsebead deel met een vriendin en het vooral bedoelt is voor photoshoots.
Afbeelding

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:47

Snackie schreef:

oohh jeetje hier had ik over heen gelezen.
stoere kerel hoor.. pfff zouden ze tegen mij ook niet moeten zeggen... maar dat doen ze niet snel gezien mijn beroep ;) hahaha

Jess, nee ik voel geen stroom, jaa ik voel wel dat er iets door mijn lijf gaat, maar geen pijn ervaar ik daarvan... (lang verhaal) maar mijn zenuwen pikken dat niet (meer) op.

andere Jess :+ mijn vriend is precies hetzelfde.... pfff okee dan zegt hij, maar puur zodat het klaar is.. hahaha

mooi hoor Kaat, zal Tinky goed staan!! of zijn ze voor je shet

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:50

wat mooi Jackytje (kan zo snel ff niet op je naam kopen, Woeps!) zag hem op facebook al voorbij komen, toevallig!

Magica, gefeliciteerd met Luna!

En lepel natuurlijk gefeliciteerd met Karlijn!! :D

heb zelf eigenlijk niet zoveel te melden op paardengebied, Spock sukkelt nog steeds, nu de medicijnen beginnen uit te werken (moest afgebouwd worden) is hij weer begonnen te hoesten, dus dat gaat ook nog niet zo lekker. ga hem morgen denk ik weer even een knuffel brengen :)

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:19

Miesemuisje, je hebt het misschien al verteld hoor maar waar kwam het hoesten van Spock nou vandaan?? astma?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:21

jaa astma inderdaad, maar waar dat dan weer vandaan komt, geen idee!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:21

De horsebead is voor Tinky! :) Krijg hem misschien nog aanstaande week in de brievenbus, net zoals mijn mini-Tinky *\o/*

Edit; Mijn naam is Kaat ;)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:45

hahaha ooooohja :+ srryy O:)

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:46

fayem89 schreef:
Miesemuisje, je hebt het misschien al verteld hoor maar waar kwam het hoesten van Spock nou vandaan?? astma?

staat hij stofvrij 24/7, dus in een groene weide (weinig zand in de buurt), en krijgt hij ipv hooi kuilgras???

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:54

fayem89 schreef:
fayem89 schreef:

staat hij stofvrij 24/7, dus in een groene weide (weinig zand in de buurt), en krijgt hij ipv hooi kuilgras???

hij staat 24/7 buiten, wel op een wei met weinig gras, maar vanaf 1 augustus gaan andere pensionklanten weg en dan komt hij op een andere wei. hooi heb ik helaas niets over te zeggen.. hij krijgt nu nat hooi. maar dat is aan de eigenaren/staleigenaren..

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:22

ik zou hun dan toch dringend aanraden om over te stappen op kuil.
Kuil is dan wel koeien voer en paarden doen langer over het verteren maar voor een paard met astma is hooi echt een hel.
heb er hier ook een staan die absoluut niet met stof overweg kan...
het is dat hij in de winter niet altijd buiten kan staan, anders wist ik het wel..
hij krijgt absoluut geen hooi meer, sinds dien is zijn situatie stukken verbeterd...

wie weet is het wat om te proberen, kost maar net wat duurder maar je maakt je paard vele malen gelukkkiger! ;)