Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vende schreef:Wat leuk Mallow! Heb even in je profiel gespiekt en heerlijk paard heb je, straalt ook vertrouwen uit tussen jullieleuk dat je ook bezig bent met grondwerk en vrijheidsdressuur enzo, liggen ook wel mijn interesses.
Vind het leuk, heb al 3 reacties van mensen die hun paard bij hof van ede vandaan hebben of bekend ermee zijn!
elliecuijk schreef:vende,mijn paard is ook geboren in het hof van ede.ben er onlangs eens wezen kijken en was zeer onder de indruk.Ismael is een mooie hoor.vooral dat vlekje bij zijn oog is geweldig.Ik heb nog een foto van hem gemaakt mocht je hem willen.
ik weet dat veulens veel leren van de moeder,maar in het geval van kyona is dat anders.Ruana geeft de melk die het veulen nodig heeft,maar doet verder niks met het veulen.dat is al vanaf de eerste dag.Ze accepteerd het maar dan heb je het ook gehad,Ruana is een jong paard,wat er totaal niets van snapt.Misschien was het voor ons dan ook anders geweest.
Een klein voorbeeldje:kyona is al net zo brutaal en duwt gewoon door als ze iets wil.Nou mams doet er niks aan.die doet een lekker potje mee.
Ik heb haar in al die tijd maar een keer een waarschuwende blik/por doen zien geven.
Ze kan er niks aan doen.