Grit Ook jukbeenderen de neus en verder niet echt.
ellieellende Eerst maar 1 lijkt me verstandiger. Lachen toch zo'n turbo tinker. Welterusten
Chanel_ Lichtval is een beetje raar ik zie de neuzen niet goed.
snowdon Welterusten.
ellieellende
Geplaatst: 27-10-09 00:56
Chanel_ schreef:
Ellen, vind Niamh het erg leuk doen dat springen Die 2e foto, lijkt ze een beetje druk ik wil ik wil ik wil
das nog maar het losrijden, we krijgen altijd eerst een half uur dressuurles... Niamh is ook best een hittepettitje hoor, vooral als ze aan het werk gezet wordt. heerlijk! ow ja ik ging naar bed..... hihiihii
Goeiemorgen Kmoet zo naar school , totaal geen zin in xD
ellieellende: Wat een prachtbeest mnkortleve : Hij is echt zooo schattig
Trea
Geplaatst: 27-10-09 09:25
Goedemorgen,
Familie problemen , ik kan me heel goed voorstellen dat het zeer doet als je door omstandigheden geen contact meer hebt met je ouders of kinderen.
Ik heb een zus en een broer(kan nu geen foto plaatsen ik zit op mijn werk pc), waar ik gewoon contact mee heb we zien elkaar met verjaardagen en feestdagen. Maar bij ons is niets verplicht kun je niet word je daar niet op aan gekeken, soms bellen we elkaar tussen door. Met mijn nicht de oudste dochter van mijn zus heb ik wel een speciale band, als baby (kleuter) zijnde is ze veel bij mij in huis geweest ondertussen is ze alweer bijna 18 en woont door omstandigheden niet meer thuis. Maar bij ons komt ze nog regelmatig logeren en op de honden passen als wij een weekend weg willen.
Mijn ouders heb ik gelukkig ook nog beide en ook vaak telefonisch contact, met men pa klikte het nooit zo toen ik nog thuis woonde maar toen ik het huis uit ging werd de band steeds beter(zolang we maar niet te lang op elkaars lip zitten ) nu is het mijn maatje en heb ik er enorm veel moeite mee dat hij zo ziek is en de vooruitzichten zo onvoorspelbaar zijn.
John daar in tegen heeft alleen nog maar zijn tweeling broer met wie hij een erg sterke band heeft, zijn vader is 7 jaar geleden plots overleden en daar heeft hij het nog heel moeilijk mee.
Bianca heel veel sterkte, je hebt de juiste beslissing genomen voor je beessie maar het blijft moeilijk.
Geweldig die roze bal tussen de koeien
Springen totaal niet mijn ding, ik heb het moeten doen voor mijn ruiterbewijs maar daarna noooooooooooit meer, vorige week had Desie springles met Hobje en dat ging super en dan ik maar denken pfff zo klein en dan wel durven en ik held op sokken durf het niet.
D_Travis
Geplaatst: 27-10-09 09:26
goeiemorgen!! geweldig al die foto's uit de oude doos en van nu heel erg leuk!
ben ff vlug bijgescrolld gister geen tijd om achter de pc te kruipen
Bianca wilde je nog sterkte wensen mooi plaatje heb je gemaakt!!
Ik keek ongeveer een uur geleden uit het raam en dacht, sh*t ze zijn er weer uit ik zag in de verte zwart/wit lopen ik naar John dat die $%#$% knollen er weer uit zijn hij vroeg hoe daar nu weer bij kwam want ze lopen er nog gewoon, ik zag toch echt zwart/wit lopen nou dan voel je hem al hangen zeker. Het was me even ontschoten dat John de pinken daar had gedaan. Mijn brave paardjes liepen nog gewoon in hun wei.
Ik heb gister dat nieuwe voer van Equifit opgehaald De gedachte erachter vind ik echt super (geen toevoegingen, geen suiker, geen melasse en 100% uitgeballanceerde kruiden die per seizoen aangepast worden). Ze vinden het lekker en het ziet er goed uit.
Volgens de kenners kunnen zelfs problemen als Mok en ZE ermee in de hand gewerkt worden.