Sem zijn ip is nog steeds behoorlijk dik. Heb net even gezocht op google. En mollen blijk een soort gif in een speeksel te hebben waarmee ze hun prooi (wormen enzo) mee verlammen. Nu denk ik dat het bij een hond niet zoveel kwaad kan.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-09 13:47
Hé Janet heb John toch wel ook in begin van dit topic geshowd
maar nog ff voor je opgezocht:
Nou heb iets gevonden niet met mij erbij want zoals gezegd blijf ik niet plakken
In de wind in Schotland op muurtje bij Stirling Castle Normaal heeft ie minder haar in z'n gezicht maar hij was z'n scheeraparaat vergeten en kan niet zo goed tegen scheermesjes, dus gedurende de vakantie maar laten groeien
leuk, ik had hem nog nooit gezien hoor. haha dat over dat gezichtshaar, ben we wat gewend hoor. Wilco scheert zich alleen in het weekend, wat dus inhoudt alleen op zondag want zaterdag is een werkdag voor hem
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-09 14:03
Stond ergens rond blz 70
Ja ik ben dat dus totaal niet gewend hij heeft niet zoveel haargroei maar doordat ie niet kon scheren na 2 wk dus ineens wel moest daar wel aan wennen
Als wilco zich 3 dagen niet scheert heeft hij al een baard. Als hij zich scheert, zie je nog steeds zijn baard groei, doordat zijn stoppels zo donker zijn.
werkt niet. Als hij zich scheert (dus soms maar 1 keer in de week) Gaat hij eerst met de tondeuse erover heen, dan met een elektrisch scheerapparaat en dan met een gillete mesje. En dan heb je dus dit.
_janet_
Geplaatst: 16-03-09 14:23
ach ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel sexy vind een stoppelbaardje
Wilco doet me een beetje aan mijn broer denken, diens haar groeit ook altijd zo idioot hard, maar mijn broer heeft gelukkig niet zo'n last van stoppelbaarden. Mijn broer krijgt meestal in notime een bos haar waar Elvis jaloers op zou wezen
Ik heb zó geen zin in vandaag Denk dat ik woensdag ook maar vrij neem. Breekt de week een beetje.
Maya zou dat iets zeeuws zijn ofzo? de vader van Wilco had altijd meer haar op zijn gezicht dan op zijn hoofd (ook wel de ziekte van hedel genoemt, meer haar op je gezicht dan op je schedel ) Wilco zijn broer heeft het ook zo extreem, 1 dag niet geschoren en hij heeft alweer een baard.