Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sterkte prada ...
ziggy moeilijk is dat maar hopelijk gaat alles de goede kant op !! 

(ooit komt een keer dat ik ook mee rij :p )
erg gewaagd (begin ik maar niet aan gaat sil mischien nog meer twijvelen aan zijn mannelijkheid
)

) en ik ben lekker bezig gegaan met school, boodschapjes gedaan en lig nou heerlijk in de tuin de Paardenfluisteraar te lezen. Was maar 4 euro bij de AH!
Wel een ingrijpend boek hoor, dat was ik even vergeten...
Lig regelmatig met tranen in m'n ogen, wat verschrikkelijk.. Ondanks dat het "maar" een boek is.. Ik huil ook al bij Disney films
rommulus schreef:@grid balen dat het bekappen niet zo goed ging (ze zal het uiteindelijk wel leren)
grid schreef:rommulus schreef:@grid balen dat het bekappen niet zo goed ging (ze zal het uiteindelijk wel leren)
Was niet bij mij maar bij Chayenne van Leon

dat krijg je als je niet alles leest

(avond daarvoor flink loos gegaan bij koninginnendag)
Ik ben helemaal geen vlees mens, ik eet het haast niet, en nu zat ik met die gore hompen vlees met allemaal vetdrellen in mijn handen
Achja, das het risico van het vak he ?

Loonse en Drunense Duinen bevinden zich midden in Brabant!
hahagrid schreef:Hmm Sita Hubertus nog niet kwijt ... is het een hele brede boom of meer richting middelmatig? wat vraag je ervoor? Weet nu wel iemand die iets zoekt omdat haar zadel pas kapot is gegaan is een pony met brede rug, maar ze heeft dus wel een beetje schoft dus niet mega plat ...
Ik snap niet hoe dat op Amy heeft gelegen..