Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Geniet er van zou ik zeggen! Eindelijk breken er weer goede en sterke tijden voor jou aan!
fjordkootje schreef:Ik had een gulle bui en heb de 11 jr jonge kleindochter van de boer Mira naar stal laten brengen, ze heeft een 300 meter op Mira's rug gezeten, en wist dat het heel bijzonder was dat ik dat aanbood. Kind d'r dag ook weer goed, ze zit al beginnend in de pubertijd, dan weet je 't wel....![]()

! We hebben wat afgelachen om je datingsperikelen hiero, sorry
Cheveyo wat een schrik zeg van je tante.
Een hele vreemde droom. Je was de zoon van mijn overspelige zus en er werd niet voor je gezorgd. Zielig he. Maar het ging best goed met je. Je zou over een paar weken naar australië gaan. Dat vond ik niet zo leuk want ik kende je nu eindelijk! Maar in gedachten was je een halfbroertje van me, dat klopt dus niet. Zowiezo, mijn overspelige zus is 12 jaar ouder dan jij, dus dat kan ook niet. Hahaha ik lag helemaal in een deuk, wat kan een mens toch raar dromen.
Mazzel-meid schreef:FK; lekker gereden dus met Mira, en ja, die ik-ben-een-dame-buien zijn hier ook wel bekend!
fjordkootje schreef:Heeft iemand trouwens de Tinkerkerstkaarten al binnen??

haha achja
haha

ik smeer het bijna overal op hihi
haha, fijn dat flan beter liep!

haha
zal zich wel vereerd hebben gevoeld haha

snowdon schreef:Owww Spetter, ik lig nu helemaal in een scheur! Zou ik trouwens niet eens zo heel erg vinden, dan hoorde ik bij een echte Tinkerfamilie met geweldige Tinkers! hahaha
Zal haar nog proberen over te halen, ook enkelen te bestellen, anders zal ze het vast en zeker volgend jaar wel doen! snowdon schreef:Overigens zag m'n moeder net die kerstkaarten van de Manege zonder Drempels en ze slaakte een kleine gil van herkenning, hihi. Ze is nl geboren en getogen in en om Ede-Lunteren-BennekomZal haar nog proberen over te halen, ook enkelen te bestellen, anders zal ze het vast en zeker volgend jaar wel doen!
irish_lady schreef:goeiemorgen!
Las net op vvdd dat ze de zadel weggehaald hebben bij de tinkerfarm in Uden, pff het zal je maar overkomen!
Zijn erg leuk!!!
mennen vindt ie wel al heel leuk en gewoon wat wandelen of ze uit wei halen ook
roos ja vandaar ook al die smilies dan kun je t nog een beetje aangeven ... maarja soms lees je t toch nog anders
geloof niet dat hier iemand er echt moeilijk over doet ...
hier in huisje goed naar ons zin
tante ineens in ziekenhuis hopelijk op tijd erbij en gaat alles goed
vage droom en hopen dat je JR er snel weer bovenop is
maar beter dat t eruit komt dan dat het vastzit
succes met zoeken
, maaruh dan staat ie waarschijnlijk niet goed waterpas
even controleren en waterpas zetten en dan gebeurd dat als t goed is niet meer
we zien je wel weer vaker als je t weer wat rustiger hebt
anders ga je al snel iets anders doen (zoals de was, stofzuigen e.d.)
maar dan moet ik weer langer doorwerken, omdat het anders niet af is dus kan beter eerst alles afwerken
en hopen dat t snel gaat zodat ik vroeg klaar ben
flettie schreef:@ WenK: Lisje laten opvoelen? Wil je zeker weten of beeb er nog in zit?
DA vond 'm goed voelen..