Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar eerst bijlezen!

ellieellende schreef:Tuurlijk wel, maar de rest las niet goedEn ze weet niet hoe oud ze is?!

Oh das pas echte liefde..
Idd je bent zo oud als je je voelt. Mijn vriend is 37 geworden, vond ie ook hartstikke erg, denk dattie daarom ook zo raar deed/doet. Vind zichzelf te oud 

, hoop gelezen over snowborden, skaten, en skieën
allemaal niet voor mij ik weet zeker dat dan iets breek
, maar die wegen vielen nog best wel tegen met langzaam rijden en opletten was het wel te doen. Alleen toen we er dus bijna waren stonden we stil vanwegen een auto die vast zat in de sneeuw en zo een deel van de rechter rijbaan versperde, dus wachten op de politie en sneeuwschijvers, daar hebben we dus zeker een half uur a 3 kwartier gestaan. Ja en dan moet je wel eens

(die heeft nu kerst vakantie) en vanavond misschien nog naar de ponyclub, maar ligt eraan hoe de wegen zijn.

, die vind ik enger. En mijn angst is om vast komen te staan op een weg, zoals een paar jaar terug dat mensen uren lang op de A50 hebben gestaan, half ingesneeuwd en je geen kant op kunt. 
hallo allemaal thuis nog bezig met laatste werkzaamheden (tja men wilde nog iets voor kerst...) en dan echt vrij
maar niet altijd even praktisch...
(heb wel altijd een deken in auto en vaak ook extra jas/ sokken e.d.
maar toch dat houdt je niet warm...)
maar sommige weggebruikers
en ben dan soms wel bang dat die dan weer tegen mij aanklappen of zo
en wilde eigenlijk ook nog ff met Say rond maar om 16u kom er ook alweer iemand op de koffie...
grrr schreef:Wie van jullie rijdt er gewoon voor de lol door de sneeuw met zijn/haar paard? Lijkt me zooooooo leuk!
(zoals je ook ziet op foto en filmpje op vorige blzs ergens
) wel moet het niet gaan dooien dan is het te paard juist glibber glij
en idd liefst verse sneeuw (met zandondergrond) dat is het stevigst
maar gelukkig staat ze ook nog stevig als ze opzij springt en ken haar ondertussen wel dus geen geheel onverwachte maffe bewegingen gelukkig!