[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:22

Goedemorgen.

Het is zeker heel mooi buiten.van mij mag het nog wel een poosje blijven liggen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:24

Goeiemorgen!!!
Hier ook weer extra wit, ondanks al het zout en sneeuwschuiven gisteren... Eerst maar even kipjes water geven.
Wie van jullie rijdt er gewoon voor de lol door de sneeuw met zijn/haar paard? Lijkt me zooooooo leuk!

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:29

Ik zou wel met Tinka door de sneeuw willen rijden, alleen
is het best glad denk ik......of zou het meevallen?

Berdien

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:32

Goedemorgen!

Het ziet er heel lieflijk uit buiten, wit en zonnig. Maar we zullen zien hoe lang dat zo blijft }>
De bussen rijden hier in ieder geval weer, dat is al wat. Zag net op het nieuws Utrecht CS, wát een chaos daar :=

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:32

Op zich valt het door pas gevallen sneeuw wel mee denk ik.... maar weet het zelf ook niet goed. Maar als ik zie hoe ze zelf nog vrolijk door de wei rennen, hebben ze er weinig last van...

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:45

Goeiemorgen!!
Jullie kletsen veel te veel... Zal een poging doen om bij te lezen!

't Is heeeeerlijk weer!! Zo lekker met de hond een eind sjouwen en mooie foto's maken :j Maar eerst bijlezen!
Fijne dag allemaal!! :wave:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:52

GOEDEMORGEN!

Wowie nadat ik naar bed ging nog ff 6 pagina’s erbij gekletst hier! Das toch niet normaal!!

Zuchtende oudjes en gelnagelende jonkies?? Whahahaha

Ik hang er een beetje tussenin… volgend jaar word ik 30…

De rode blosjes van Ingrid zijn idd hartstikke schattig! En ze weet niet hoe oud ze is?!

Slippen met een auto die stuk mag….. ghehehehe ik doe dat bij ons op het erf met mijn eigen auto…. Aan komen rijden en dan de handrem erop; gegarandeerd 360 graden spin!

Zwaluwtje ga ik niet kijken…. Als jullie allemaal zitten te janken….

Nou…. Marleen zat wel aan hetzelfde te denken, heb mijn paardrijkleren al aan… maar Niamh is denk ik een beetje frisjes als ik opstap, dus of ze er dan aan denkt dat het glad kan zijn…. Daar ligt mijn twijfelpuntje….

Moet ook alle kerstkadootjes nog gaan kopen, dus ff bedenken naar welke stad ik vanmiddag wil rijden....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:14

ellieellende schreef:
En ze weet niet hoe oud ze is?!
Tuurlijk wel, maar de rest las niet goed :+
Shopse!

Vooral platgereden sneeuw is glad, maar verder valt het wel mee.
Ik ga met Vince niet de weg op, maar als het vanmiddag droog is denk ik wel weer even over het akker kuieren, hoefstapjes maken in de sneeuw :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:15

Ik moet de weg oversteken, maar dan heb ik wel heeeeuuuul veeeeuuul akker tot mijn beschikking!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:18

Ik ga gewoon in ons eigen weiland... sneeuw en ruimte zat... :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:21

Dan zou ik zeggen, gewoon doen :D
Maar met een heel fris paard :):) zou ik het niet aandurven. Vince is meer van het stilstaan en om zich heen kijken :z

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:24

Niamh gaat dan hele kleine snelle stapjes maken, maar kan ze ook aan de hand meenemen, dan is ze zo suf als een konijn.... maar o wee als ik erop ga zitten.... maar kan idd ook gewoon in de wei.... ga ff kijken of Trea ook naar stal komt met de nieuwe camera!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:34

Zo..

Zwaluwtje gezien :(:) Oh das pas echte liefde..

Leeftijdcomplexen := Idd je bent zo oud als je je voelt. Mijn vriend is 37 geworden, vond ie ook hartstikke erg, denk dattie daarom ook zo raar deed/doet. Vind zichzelf te oud :n

Sleetje rijden, kan ik met Balou ook al wel doen, weet alleen niet of ze het leuk vindt :P
Ik rij overal met de auto heen met dit weer, heerlijk... Die glijpartijen vind ik niet erg! Berdien, de ringwegen zijn aardig schoon heb ik gezien, dus dat is best te doen. En de grote wegen zijn ook wel begaanbaar. 't Zijn alleen die tussenweggetjes... Maar als je voorzichtig rijdt, is dat ook prima te doen..

Oh...verder ben ik echt een zeef... sorry hoor... :o
Fijne dag allemaal, nu ga ik echt weg... Eerst ff boodschappen, dan met de hond wandelen en misschien nog wel even met Balou... :wave:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:36

heee Nathalie! is het weer goed dan tussen jou en je vriend? heb dat ff gemist!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:36

Goedemorgen,

Nou niet helemaal bij gelezen hoor maar wel ff die foto's van het zwaluwtje bekeken ;( , hoop gelezen over snowborden, skaten, en skieën :D allemaal niet voor mij ik weet zeker dat dan iets breek :o

Verslag van gisteren de kids wisten al dat we naar het circus gingen, we hadden ze de kaartjes gegeven tijdens de tv uitzending van sterren in het kerstcircus (zaterdag avond) die waren dus ff helemaal hyper *\o/*

Zondag ochtend nog lang getwijfeld of we wel of niet gingen, maar John had er de volste vertrouwen in dat de grote wegen wel te rijden zouden zijn en hij is een super chauffeur :o , maar die wegen vielen nog best wel tegen met langzaam rijden en opletten was het wel te doen. Alleen toen we er dus bijna waren stonden we stil vanwegen een auto die vast zat in de sneeuw en zo een deel van de rechter rijbaan versperde, dus wachten op de politie en sneeuwschijvers, daar hebben we dus zeker een half uur a 3 kwartier gestaan. Ja en dan moet je wel eens :D

Afbeelding

We kwamen dus een kwartier te laat aan bij het circus, maar gelukkig waren ze pas net begonnen en kon John gelijk gaan genieten van zijn Show van de middag/avond.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Veel onwijs leuke en mooie acts gezien, maar de meeste foto's van de dieren gemaakt en ook die zijn nog niet echt super gelukt maar das ook moeilijk in zo'n donkere tent met die schijnwerpers.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat mij opviel was hoe onwijs veel plezier die honden hadden in hun optreden.

Afbeelding
Op deze foto si maar heel weinig te zien, maar dit moest een bietje vrijheidsdressuur lijken. Alles zonder tuig en toch luisteren en hun kunsten vertonen.
Afbeelding

De voorstelling heeft nog best lang geduurd het was om 16 uur begonnen en om 19.15 afgelopen met 20 minuten pauze. En de terug reis ging goed wegen waren de meeste plekken al aardig schoon en goed te rijen.

Nog ff een sfeer plaatje van de vogel kerstboom.
Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:39

goedemorgen!

ik rij gewoon door de sneeuw, en al helemaal door deze sneeuw want hij plakt niet zo erg. eerst met syl ook altijd door het bos, heerlijk rustig en het is dan zo prachtig!
ga geen hele stukken galoperen maar stap en draf ging altijd prima. wel goed uitkijken waar je loopt en de paarden zijn soms wat frisser.

met Odinn gister ook lekker bezig geweest, onze bak is nog prima te rijden omdat er sneeuw over het zand ligt en het zand dus nog niet bevroren is.
ik zal wel nooit langs de weg gaan rijden met dit weer, stel een auto kan niet remmen of schuift naar je toe dat lijkt me niet echt handig.

ga vanmiddag hooi halen en ook weer sleeen met mn zusje :P (die heeft nu kerst vakantie) en vanavond misschien nog naar de ponyclub, maar ligt eraan hoe de wegen zijn.

zolang het nu niet kei hard gaat dooien en daarna weer vriezen durf ik ook best auto te rijden, gewoon heel langzaam en helemaal niet remmen.(bochtjes door met mn koppeling in en gewoon echt rustig aan)
gister avond waren de hoofdwegen hier ook weer bedekt met een dikke laag sneeuw, ze kunnen er niet tegenop strooien.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:42

Dat ziet er echt kei leuk uit Trea!
Ik zie het alleen gebeuren dat John dus koeien gaat opleiden zodra ie weer op stal is....

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:43

ellieellende schreef:
Dat ziet er echt kei leuk uit Trea!
Ik zie het alleen gebeuren dat John dus koeien gaat opleiden zodra ie weer op stal is....

:D :D dat zou die wel willen

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:51

ziet er heel leuk uit trea, en gelukkig waren jullie op tijd :)

Afbeelding
Afbeelding
twee foto's van gwyn :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:22

Gwyn hangt er lekker bij :D

Super Trea dat het toch nog gelukt is! En wat gaaf dat er koeien en geiten mee deden!! daar kijk ik liever naar dan naar tijgers of olifanten :))

Ik ben voor mezelf ook niet bang met autorijden, ik pas me wel aan. Maar helaas zijn er medeweggebruikers die dat niet doen :( , die vind ik enger. En mijn angst is om vast komen te staan op een weg, zoals een paar jaar terug dat mensen uren lang op de A50 hebben gestaan, half ingesneeuwd en je geen kant op kunt.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:41

Leuke foto's Maartje! Het is echt een super mooi beestje!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:43

:wave: hallo allemaal thuis nog bezig met laatste werkzaamheden (tja men wilde nog iets voor kerst...) en dan echt vrij 8-)

Het is zeker mooi buiten :j maar niet altijd even praktisch...

ja idd grit Brr dat ergens vast komen te staan dat lijkt me ook t ergste :\ (heb wel altijd een deken in auto en vaak ook extra jas/ sokken e.d. := maar toch dat houdt je niet warm...)
Hier ook geen angst met goede banden en ABS voel ik me wel veilig in onze auto :j maar sommige weggebruikers :( en ben dan soms wel bang dat die dan weer tegen mij aanklappen of zo :o
Natuurlijk moet je opletten voelde het zondagochtend ook af en toe slibberen, maar ik test ook altijd in onze straat (niet gestrooid en weinig verkeer) op een vrij stuk hoe auto reageert :=

Ellen shop ze!!

Moet hier ook nog alle cadeautjes kopen -O- en wilde eigenlijk ook nog ff met Say rond maar om 16u kom er ook alweer iemand op de koffie...

Trea o geweldig die koeien }:0 8-)

grrr schreef:
Wie van jullie rijdt er gewoon voor de lol door de sneeuw met zijn/haar paard? Lijkt me zooooooo leuk!

Me Me :)) (zoals je ook ziet op foto en filmpje op vorige blzs ergens :D ) wel moet het niet gaan dooien dan is het te paard juist glibber glij :o en idd liefst verse sneeuw (met zandondergrond) dat is het stevigst 8-)
Say is soms wel extra fris := maar gelukkig staat ze ook nog stevig als ze opzij springt en ken haar ondertussen wel dus geen geheel onverwachte maffe bewegingen gelukkig!
O ja en ga altijd naar het bos dus niet veel bochten :P

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:48

succes met de laatste loodjes Ingrid!
Ik denk Niamh ook aardig te kennen, maar toch lig ik er soms ineens langs..... :P
En ik wil toch onderhand weleens dat zadel testen wat ik van Puck heb geleend, dus misschien zo toch maar ff de wei in!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:08

Goedemorgen.

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:09

Hallo ben weer terug van stal, het heeft deze plaatjes opgeleverd :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding