maar mallow, er is toch wel iets te regelen, tijdelijke stalling wel in de buurt? al zou ik zelf haar lekker bij het hof van ede laten, maar 1 keer verhuizen en daar weet je dat het goed is. en natuurlijk willen ze dat je haar eerst betaald. en maar een halve maand vind ik heel netjes. kan me wel voorstellen dat je twijfeld hoor, maar ga anders nog een keer daar heen en leg je twijfels voor.
netjes janet
haha, leon had 4 kleurige paarden voor de fotoshoot worden vast mooie foto's!
leuk kaartje janet!
en nog meer mooie fotos!
zo, weer bijgelezen. nu eten
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-09 18:04
Foto's zijn leuk geworden, Annique Ga je vanavond nog naar stal?
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-09-09 18:11
Joyce
Fijn dat je een oplossing voor Clover hebt kunnen vinden Eva! Ik kom een keer buurten hoor Eva, ik heb familie in en om Delft, dus kom vast wel eens die kant op. Wil graag Ilse haar andere kind zien. Bovendien ben ik deze winter paardloos, heb Gabriel nog wel maar die staat all in.
Verhuiskaarten binnen bij Janet, ze zijn lief Mooie foto van Ziggy.
Geweldig verslag Leon, heerlijk dat ze zo los kunnen en toch bij je blijven.
Kascha weer in het 2-span geweest, straks weer enkel.
Angela een MestKitty
Annique weer terug en bijna weer weg Jij komt nog eens ergens! Mooie foto's met Pal!
Ik heb op werkweek eens achter een pauw aangerend, beest schreeuwde 's ochtends iedereen wakker. Het gezicht van m'n leraar engels toen was echt geweldig, eerst kwam die pauw met verentooi de bocht om gevolgd door mij in pyama.
Vandaag ging het een stuk beter op het werk, ik was zelf ook wat uitgeruster. Kreeg te horen dat er een bepaald type reiniger wordt aangeschaft voor de printen die ik onder m'n hoede heb. Nu moet ik er steeds mee naar België om daar te reinigen. Dat kost gewoon ruim een werkdag en dan kan ik de dingen die hier gedaan moeten worden niet doen.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-09-09 18:11
Ow vergeet helemaal dat morgen m'n nieuwe wasmachine komt
ellieellende
Geplaatst: 09-09-09 18:13
hihihihihih Denise! ik zie het voor me
Ben er vantussen! dressuurles! tot later
timokyana
Ik wil jullie toch even om advies vragen. Waar wij onze accomodatie huren staat een woonhuis wat ook apart verhuurd word. Hier woonde een man in ( spanjaard/italiaan) die dus enkele weken geleden op vakantie ging. Afgesproken dat de eigenaar van het huis ( en onze accomodatie) zijn hond ( engelse stafford van nog geen jaar oud zou voeren en verzorgen). Nu heeft deze italiaan gebeld dat hij niet terug komt naar NL wegens problemen hier. Zijn hond heeft hij dus achtergelaten. Hij zei dat de nieuwe huurder de hond zou overnemen, maar helaas is dit niet het geval. Nero zit nu nog steeds in zijn buitenren,krijgt dagelijks zijn portie eten en water en thats it. Hij komt er niet uit hooguit wanneer ik de tijd zie laat ik hem uit en mag hij los. wel krijgt hij dagelijks een kroel door de tralies. Ik heb vreselijk veel medelijden met dit dier en wil dus op zoek naar een nieuwe thuis. Hij is niet waaks en ontzettend mensgericht vandaar dat ik het ook zo sneu vind. Hoe kan ik het het beste aanpakken? adverteren? ( ben zelf niet zo'n voorstander voor marktplaats), dierenassiel ( al schaam ik me kapot dat ik een hond kom brengen,vind het zo erg voor hem)
Ik heb hier niet het uitgebreide verhaal getypt,dit is enorm lang. Wat zouden jullie doen in een soortgelijke situatie?
De eigenaar van het huis heeft absoluut niets met honden ( dieren in het algemeen) dus wil hem ook niet zelf houden. Hij vind dat nero het op zich niet slecht heeft zo. iemand tips?
TK Ik zou het asiel bellen en het hee verhaal vertellen. Want je kan niet zomaar een hond naar het asiel brengen, je moet namelijk een vergoeding betalen omdat je het dier afstaat. En omdat de hond van iemand anders is, mag je die ook niet zomaar naar het asiel brengen.
Misschien is er een herplaatssite voor Staffords ed. Dan kan je daar eens informeren.
jeetje tk.... Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om een advertentie te zetten of naar het asiel te gaan, als je daar zelf niet echt achter staat omdat je zelf nooit zou doen. Maar ik denk dat je dit als een rechtvaardige uitzondering moet zien en het gewoon zou moeten proberen denk ik. Ik neem aan dat je toestemming hebt om een plekje te zoeken voor de hond. He bah, arme hond....
ik heb inderdaad toestemming van de eigenaar van de woning en accomodatie. ( hij zou zelf niet actief naar een oplossing zoeken en de hond hier laten zitten) Hierdoor voel ik me verantwoordelijk, helemaal omdat ik hem 2x per dag in zijn kooi zie zitten ( en voornamelijk hoor janken)
Zou het assiel hier begrip voor hebben, ik ben zo bang dat ze denken dat ik een of ander banketstaaf verhaal ophang om mijn hond te dumpen.
Ik ben via hyves bij een staffordgroep aangesloten,ga het ook via deze weg proberen. Jammer genoeg heb ik weinig informatie over hem, weet niet of hij gechipt is en geent enz.
Het is een schat van een beest, zal eens wat foto's uploaden. (ergens baal ik dat het dit type hond is omdat ik denk dat hij hierom een kleinere kans heeft op een nieuw thuis)