Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maya schreef:Ik ken meer smeden die een Belg willen bekappen dan smeden die een shet willen bekappen. Voor een Belg kunnen ze hem nl ergens op zetten ter steun, voor een shet moeten ze vaak erg diep bukken, of zelfs geknield werken, en dat is flink belastend. Daarnaast zijn die kleine ijzertjes vaak lastiger om aan te komen + passend te maken, zit meer smeed en paswerk aan.
Trea : zou eens bij shettenmenners in de buurt informeren wie zij hebben. Vaak weten die wel iemand. IJzers heeft ie wel nodig?
Les ging goed, ze was weer zo lekker vrolijk.. Komt echt door t zonnetje.. 
Balen van het tikken, Prada ook heel erg! Ik ben 12 uur klaar met school! 
_janet_ schreef:nee arme Sem, die heeft nu een dikke lip, waar de mo gebeten heeft
lekker gereden Sita.
Ik heb nog beenbescherming liggen, alleen dat ik maat full of extra full, dus zal wel een beetje groot van Shania zijn.

.
!
Vooral als je al klant bij hem bent. Dan zou ik meteen al jouw paarden bij een andere smid doen.

Pitbull mol die Sem pakt en sem genadeloos terughapt
, maarja als je toch al bekapt lijkt me ijzertje voor toch niet veel extra moeite 
alleen dat bukken hè 
(1st stage, toen werken en leren en toen vaste dienst en vanaf dan telt t dus pas...) Hij heeft het bedrijf trouwens zien groeien van werknemer 12 tot werknemer 120 

_janet_ schreef:Ze is leuk sharianne, ik heb niet zo veel verstand van het rijtechnisch gebeuren.
Alleen zie in je onderschrift staan dat ze L2 is. Kan je zomaar L2 starten met haar dan?