Ktetje......................
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Chubby schreef:Wij mishandelen onze paardjes hier niet, daar ben ik van overtuigd. Volgens mij doen wij TPers er alles aan om onze knollies een zo fijn mogelijk leven te geven. Of dat nu een stal is van 2,5 bij 2,5 of een weide van 3 ha... We doen wat we kunnen...(
Morgen ga ik s’middags winkelen met mijn beste dinnetje en dan gelijk op zoek naar die zalf! Roos, ik probeer wel posi te blijven, zat vandaag nog wel erg te snotteren toen ik t aan lesgeefmens vertelde. Voel dan zo’n boosheid/machteloosheid in me… maar goed er zijn zo veel dingen erg in de wereld. Ik wil gewoon een klein paradijsje van ons leven maken
Wat goed dat je al 1kg eraf hebt 
Ik hoop dat het morgen beter gaat. Dikke knuffel voor dusty en jou.
gereden. Succes met je presentatie.
Ik zit hier ook met een brok in de keel….Indezz schreef:Eigenlijk zouden onze viervoeters gewoon nooit iets moeten gaan mankeren....Het geeft zo'n ontzettend rot gevoel.... Als ik iets heb hier met 1 van mijn lievelingen ben ik gelijk stik chagerijnig, slaat gewoon op mijn humeur.....

Wat een tijd heb jij achter de rug.
: ) voor je scheiding maar
voor Rudi! Je mag best verder zwijmelen hoor
Die willem he, top paardje 
Annick schreef:nou mensen heel veel sterkte, en nu alleen nog maar goede berichten hoor.

Gelukkig ook weer mooie momenten!!!Maya schreef:Ontken ik dat? Maar dan voldoet het voor dit moment nog best.... Vind het gewoon gemuts. En het is niet 100 % zeker dat ie 1.65 wordt... Dat weet je weer pas over 4 jaar...
Weet verder even niks te zeggen...
Ik verloor af en toe nog wel mijn concentratie en coördinatie, maar Snowdon bleef voor 90% ontspannen en relaxt! Wel was hij behoorlijk stijf
En wat nukkig, maar dat komt met de tijd wel weer goed.
,
Sox stond immers van de zomer op pachtland een paar dorpen verderop en juist met die korte stukken rijden zoop die bestel benzine, ik moest wel met de auto want het zadel moest mee en jerrycans water en de hondjes soms. Nu hoeft dat allemaal niet meer en dat geeft ook een stuk rust.
SuperRoos schreef:FK, haha ja wortels aan elkaar binden
ney kijk het gaat erom dat zo'n stick of iets anders wat je gebruikt niet buigzaam is, callippo op bokt verkoopt dr eigen gemaakte versie van zeer goede kwaliteit, stukken goedkoper dan van www.parelli.nl
SuperRoos schreef:Heb het menzweepje maar gepakt en een lijn van een meter of 3-4. Ze reageerde eerst goed, maar ging toen hangen, waar ik weer een lamme arm van kreeg. Toen overgestapt op longeerlijn, maar ze leek te weten dat ze dan nog meer kon hangen omdat ik nog zat lijn in mijn handen had. WEL bleef ze VEEL beter doordraven. Morgen of in het weekend zet ik maar even een stukje af en probeer het dan ook even los, ik heb het gevoel dat ze eerst beter op haar eigen benen moet gaan lopen. Wat beter haar balans vinden.of je moet al iets anders hebben wat dus de halfe lengte van een lange longeerzweep is zeg maar en niet buigzaam is, erg lastig, hihi een grote stok haha
SuperRoos schreef:ben benieuwd
over je collega, geen energie meer in steken, alles waar je energie in steekt wordt groter, in deze gevallen op een negatieve manier, geleerd van mams spirituele cursusjes hihi maar het is echt zo
zelf ondervonden ook weer, confrontatie gehad, geen energie in gestoken, diegene is nu ziek, die steekt er energie in maar krijgt niks terug van mij, och wat loop ik weer vaag te l*llen hihi
Ben trots dat jullie het zo goed deden met rijden, superSnowdon en superLeon! Het begin is er weer.

en een fijne dag, bijna weekend. 
Zit te twijfelen of ik wel ga…