Als het goed is en voor zover ik weet is dit een maatje 2...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jee
voor ik het vergeet, veel succes morgen met Karlijntje!!! ben zo benieuwd! al denk ik het stiekem al te weten wat het wordt hoor!
heb mijn voorkeuren haha
kijk maar....

wij zouden ook heen maar nu moet mn vriend overwerken, ochtenddienst dus ik baalde al wel behoorlijk; had het graag willen zien. Een gister had ik ook al zo'n baal moment. Was bij de kapper geweest en het duurde zo vreselijk lang en wilde nog naar de eppeljeck in Groningen voor 21 uur om een bitloos hoofdsel te kopen waar ik mn zinnen op had gezet. Dus mn vriend en ik direct na de kapper naar Groningen rijden, dacht ik ineens ... oliebol ... Ze hebben geen koopavond vandaag ... Grrr ik vergis me daar vaker mee, want hier in Hoogezand hebben ze vrijdags koopavond en daar dus donderdags... Naja beetje dom dus. Dus heb een beetje een off-day vandaag haha. Vanavond dan wel weer naar Luna gelukkig, zij weet elke keer al precies hoe ze me moet laten lachen met haar verslaving aan kusjes geven haha. Wat is ze ook een schat! En ow ja het is nu officieel hoor! We gaan helemaal voor Luna maar dat was vast alwel duidelijk hihi.
. Veel plezier in Pesse!!
Het was eerst een soort van proef periode wat we hadden, en heb nu alle kanten gezien van Luna
ben nog steeds helemaal in love haha
nu hogedruk spuit er op?
Snackie schreef:ik kan het me voorstellen. was dag een castratie via de.lies? ik ben niet tegen hoor. heb een ruin. kan een hengst niets mis mee doen. jaron zijn buurpaard was ror voor kort nog een echte vent. die is gewoon verdoofd in de hals. daarna in zijn ballen. zakje open snijden. ballen vallen eruit. afknijpen en klaar.
bloed een paar dagen. kreeg een dikke koker. en na 1.5
week was hij helemaal de oude.
Tamadine schreef:Magica, gefeliciteerd!!
Ha ha, Andrea, Mona moet ook door wasstraat aangezien ze behoorlijk onder de bagger zit met dr 24/7 buiten en al die regen de laatste tijd en met 7 paardjes op een kwart hectare (geen binnenkort wat weg en worden weer verweid en krijgen nu hooi bij), maar ja, als ik dr dan weer terug zet heb ik dezelfde ellende weer haha.