Oh,Angela,ik heb wat foto's gepikt en heb ze verder gestuurd.Helaas zijn de mensen die naar haar paard kwamen kijken afgehaakt.Ze vonden haar te pittig.
Marleen,wat een moeilijke beslissing meid.
Paintlinger
Geplaatst: 23-06-09 12:08
eefje03 schreef:
waar staat dat topic Angela?
Kraamstal van bokker 'waterlelie48' (ofzo)..
Enneh...is goed hoor...we wachten het gewoon rustig af, tot de perfecte koper zich aanmeld.
ringelberg
Geplaatst: 23-06-09 12:14
shocking
Paintlinger
Geplaatst: 23-06-09 12:21
Of niet dan .....ik ben echt heel blij dat ik haar een beetje heb kunnen helpen.
Nu maar hopen dat het doorzet.
snowdon
Geplaatst: 23-06-09 12:30
Idd erg naar... Kan overigens ook gebeuren bij bijv. ruinen onderling. Super dat je ze hebt kunnen helpen dmv die zalf, Angela!
Half bijgelezen, ben heel erg druk. Jeetje Marleen, wat lees ik nou! Mirthe te koop.. komt voor mij heel onverwacht, maar het is dus iets wat jullie al langer hebben besloten? Je vind vast wel een lief baasje voor haar, het is zo'n mooi, lieve en veelzijdige merrie
Topic van die arme merrie ook gelezen, wat een verschrikkelijk nare wonden zeg
kuzznathalie
Geplaatst: 23-06-09 12:41
Goeiemiddag allemaal! Zal straks de boel ff bijlezen, jullie praten zoveel... Heb gister een heule drukke dag gehad, dus geen tijd gehad om te bokken... Ben er nu nog steeds moe van... Gister van 15.00 tot 19.30 op school gezeten, i.v.m. mijn DIPLOMAUITREIKING! Joehoe! Ik mag mezelf nu officieel Sociaal Cultureel Werker noemen ! Dus alle spanning is nu van me af, en ben dus kapot
Ik heb een D70, zijn heerlijke cameras die nikon's! Ik wil binnenkort de tamron 70-300mm lens halen voorop de nikon, die van me canon paste niet was wel balen haha
A_Pallieter
Geplaatst: 23-06-09 13:15
_janet_ schreef:
Leuk Lois! Zijn dat makkelijke camera's om te bedienen?
ik heb me toevallig gister nog even uitgeleefd met dat ding, alle maal standen proberen en diafragma dingen enzo wijzigen, wat het betekend heb ik geen idee van maar wel leuk dat je het evrschil kunt zien in foto's
ook met de kraan enzo, kraan aanzetten en dan heb je allemaal druppeltjes ipv 1 lange straal