Veel goed nieuws van jou zeg, Pallieter die heel goed gaat (is hem ook aan te zien) en misschien naar Ierland! En een nieuwe camera!
Wat apart eigenlijk van Himayar, hoe zijn ze daar achter gekomen? Hier staat Banbay soms ook iets te shaken, maak me dan toch licht zorgen. Maar meestal niet, dus zal wel niets zijn.Leon, hihi, wat een heerlijke sfeervolle foto's! Echt ronduit genieten! En die kleine Santa op de loop! En Snowdon als een echt stoer zigeuner paard voor de slee!
Dianne, al weer wat gedaan, fijn dat het toch vooruit gaat! Banbay's hoofdstel is bitloos ja.
Mambo is een schatje!
En Shenco vind ik er echt fantastisch uitzien!

'

)

Was me wat! Maar heb idd van Kanters Kascha toen gekocht, zij is drachtig ja, over iets minder dan 3 maanden uitgerekend! Gaat super met haar, behalve dat hier een paardje kwam met een schimmeltje en zij het nu ook heeft...
! Ik zat er laatst op te kijken ja, t is een beetje, leverkleurig? Maar ook weer niet
haha.
! hihi. T lijkt eigelijk geen zwart he? Maar klopt, dat wist ik, van 2 zwartbonte ouders geen bruin. mag ik je via jou kleurensite, wat vraagjes over mijn ''verzorg'' paardjes stellen