Ik had vroeger altijd een hamster, gisteren gingen we een nieuwe hondenmand halen, en zat ik even hamsters te kijken en tegen mees te zeggen hoe schattig ik ze vond. Gaat hij net boodschappen doen, komtie met een kooi inclusief zilverrughamster terug. 't Is een schatje, maar
.... we hebben al zoveel. Nouja, hij blijft wel natuurlijk. Is een hamster eigenlijk een sociaal levend dier of niet, anders krijgtie subiet een vriendje. Vind het toch altijd nog een soort van zielig, een kooi en dan zo'n beestje erin. Maar hij is wel cute
Rom: Sil ook al kreupel??? Da's minder. Hier is het ook nog niet helemaal over, vanmorgen met Mirthe aan de lange lijnen gewerkt eigenlijk alleen rechte stukken, ze was superbraaf, maar ik zie het nog steeds. Zoiets ongrijpbaars kreupel of onregelmatig zijn!
Verschillend per soort. 
en had de grootste lol
Aman sjokte gestaag en op het gemakje voort. Hanneke zorgde voor alle sfeerplaatjes en foto's (ben echt heel benieuwd!) En ja... we hebben gewoon lekker gekletst, chocolademelk gedronken, muffins gesnoept en worstebroodjes gesmikkeld. Bij thuiskomst kwamen m'n ouders ook net thuis van een boom ophalen, dus Aman uitgespannen en op de paddock gezet. Nicole had nog een lekker appeltje voor beide dames, en toen nog met z'n allen (en m'n ouders) wat koffie / thee gedronken en nagepraat met verse appeltaart van m'n moeder
Niet leuk.. hopelijk trekt het snel bij
Rust, maar wel gewoon bewegen doet vaak een hoop goeds 
?
)
Waar reageer je nou op dan?