Dat betekend dus weer om half 6 uit bed..
Ach.. Ik doe het mezelf aan.
Woensdag kan ik uitslapen! Weltrusten iedereen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woensdag kan ik uitslapen!

daarom heb ik hem er ook bij gezet.
)

timokyana schreef:Heerlijke foto's prada!
Goedemorgen iedereen.
Even een vraagje tussendoor: wie kan mij vertellen waar ik zonder een keuring een paspoort aan kan vragen voor mijn merrie die al wel gechipt is? Ik zoek me kwijt.Van mijn veearts kreeg ik mooi een bestand opgestuurd maar snap daar helemaal niets van![]()
Voor Timo zou ik het liefst ook een nieuwe aanvragen (hij heeft er een van het welsh pony cob stamboek en heet daar rachel)
Iemand die dit weet??
Kato staat ook als "rijpaard" bij het KNHS, maar ze heeft alleen een paspoort en dus geen stamboekpapier. Zo zijn er meer stamboeken die naast het bekende stamboekpapier ook "blanco" paspoorten uitgeven, zoals het fjordenstamboek, het Welsh stamboek, NRPS en nog een aantal.

Ik als een gek mijn hond eraf getild, de kliniek gebeld en naar de kliniek gereden. De pin was bij haar flank erin gegaan en bij haar heup uit gekomen.
snowdon schreef:Euh ik zag Snowdons kont al op de foto
Hoezo kan jij niet op ITP plaatsen, Joyce?
Janet wat erg!! Gosh arme hond... Sterkte ermee! 

Haar buik is ook al zo dik, hij lijkt met de dag dikker te worden. Lekker naar de kolk gelopen, daar lekker in het zonnetje gezeten terwijl Jes in- en intevreden om me heen graasde
Echt genieten hoor

Pradaatje schreef:snowdon schreef:Euh ik zag Snowdons kont al op de foto
Hoezo kan jij niet op ITP plaatsen, Joyce?
Over 20 dagen pas 16!
Owkee....