Wil Shayla en Spetter en iedereen die het nodig heeft een
geven en heb een kaartje uitgezocht en hoop dat dit ook voor jullie geld.http://www.hallmark.nl/ecardFull.aspx?c ... 310&cat=40
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geven en heb een kaartje uitgezocht en hoop dat dit ook voor jullie geld.
ik begrijp dat echt niet zeg. Super dat je dat meisje geholpen hebt, en het kenteken onthouden hebt!
maar hier kun je echt je verhaal kwijt hoor!!!
Citaat:
weet u misschien als je een paard hengst laat of die dan kleiner blijft of groter wordt.
Ik denk namelijk groter maar er zijn een aantal mensen die er de hele tijd op aan-
dringen dat hij zo alleen maar kleiner blijft.
spett niet leuk voor jack russel
en hopen dat ie snel weer opgeknapt is !!
ranzige praat hier
vergeet ik nog te melden hoe erg ik t vond dat er alweer een paardje in je omgeving aan koliek is overleden ...

rustig dobbel
denk dat je je niet zo aangevallen hoeft te voelen hoor
moet mijn werkmail ook nog opschonen staan nog mailtjes van 2001 in
, maarja dan moet ik eerst weer kijken wat ik wil bewaren enzo
--> ik ben echt een recht voor z'n raap flap-uit
dus bij mij komt dat er meteen al uit
zit waarheid in
dus heb er ook echt gewoon een paar "uitgeprobeerd"

, maar ook lekker gespeeld/gewerkt
heb iets gemist denk ik ... weet dus niet wat het is, maar meestal kun je het beter persoonlijk proberen op te lossen
niet leuk dat t (weer) niet gaat, maar fijn dat ze in wei enzo wel vrolijk is en misschien gaat t na de winter (met beter weer enzo) weer beter ... ?!?!

(zeggen meerdere DA's).
wel veel te reageren en dat van maar een paar bladzijdes

geweldig haha

haha
haha
)
bedoelde t niet negatief hoor Roos 
, maar sommigen blijven dan bezig en willen dan ook even niet aan je eigen spelletjes meedoen
(kun je uren wachten
) dat bedoelde ik met dat ie toch lekker aan t werk ging (naar je wilde luisteren) 
.
.
.
.
Chubby schreef:Chev, gewoon 'edit'![]()
Maar ik vind Ktetje wel schattig