Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Owja en Jack is terug zijn varkenste zelf.
) Kerry is vandaag precies 1 jaar bij mij!
Dat betekend extra wortels en een filmpje uiteraard!
Echt genieten!
Ik hoop dat het snel allemaal voorbij is. Dat alles weer gauw bergopwaarts gaat en dat ik dit nooit meer hoef mee te maken. Nooit gedacht dat er zo'n donker kantje in mijn hoofd zat, pfoe.
Is helaas toch niet voor direct, rijlessen.. Mams was niet overtuigd ivm niets echt gunstig is op dit moment
.
Héérlijk uitgewaaid met Tinky. Enkele dingen waren wel enger dan normaal. (zo had ze een heilige schrik voor een knotwilg dat in 2 lag, maar dat was al jaaren zo en pas nu viel het haar op
) Ook lag er een tak op de weg en ik wou dus springen. Spoor haar aan in draf, ze gaat er heel mooi naartoe en op de laatste moment kei harde weigering, whaha. Ze is er dan maar heel rustig in stap overgestapt En op het galoppad weer lekker hard gegaan... Heerlijk! Dag kan niet meer stuk! Thanks Tinky!
Maar geef haar wel gelijk dat alles beetje eng is vandaag, met die gekke wind nog altijd
Ze was allesinds stùk braver dan vorige keer.
. Ik denk dat zijn vacht dit jaar terug gaat zijn als de winter van 2011, vorig jaar was zijn vacht al een stuk langer in deze tijd
. Wie weet kan ik morgen eindelijk eens gaan rijden er mee maar eerst alle viezigheid er af en zijn staart ook een goede poetsbuurt geven dat is het belangrijkste.
Nu hoop ik echt dat het vandaag anders gaat....