[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 16:43

@jackytje:wat vervelend dat je in een dipje zit.wel goed dat je hulp hebt om er uit te komen.soms is dat nodig.
goede remedie om lekker aan de slag met je paard te gaan als je even niet lekker in je vel zit,maar altijd goed oppassen dat je jouw emoties niet teveel overbrengt naar je dier.misschien dat ze daarom ook zo aan het klieren was.

vandaag kon ik niet gaan werken vanwege mijn verkoudheid(de man waar ik moet werken is longpatient en wil niet dat ik kom als ik verkouden ben,ivm met longontsteking kunnen krijgen).dan thuis maar aan de slag.
gister appelmoes gemaakt van valappels,en vandaag selderij,rode kool,bloemkool en prei ingemaakt.verder blad geveegd en al t beddegoed is gewassen.natuurlijk niet in mijn eentje,maar met mijn ouders.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 17:38

Kan goed zijn Ellie. Ze liep de laatste tijd zo te klieren, en vooral sinds ik dus in een dip zit. Kan er helaas weinig aan doen en als je zo'n heftige gevoelens hebt, kan je die echt niet onderdrukken. Heb het al genoeg moeten verbergen o.a. op school, maar dat gaat nu gewoon niet meer. Heb het echt zo'n beetje gehad met alles wat er vroeger is gebeurt etc. En word gewoon ziek van alle dingen die ik rondom mij zie en hoor hoe mensen met elkaar en anderen omgaan.. Zie alles gewoon even niet meer duidelijk. Ik ben bezig met uit de put te klimmen, maar heb de top nog niet bereikt. Ik moet een hoofdstuk afsluiten, en dat hebben ze mij ook gezegd, maar dat lukt niet al te gemakkelijk. Ik moet ook een keuze maken die ik niet wil én kan maken. Is allemaal echt niet leuk, helaas. Maarja 'Dramas, lies, tears! Cheers to the teenage years...' zeker :P

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 17:58

Jackytje life sucks heb er ook wel last van. Maar dan komt Pippin weer te clownen en dan moet ik wel weer lachen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 18:17

Kom nog eens op bezoek ik was de 21ste jaardag en het een en ander gekregen. Een nieuwe cap, laarzen en laptoptas :D . Owja en Jack is terug zijn varkenste zelf.

Nu bijlezen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:54

ik hoop dat het in iederv geval snel weer bergopwaarts met je kan gaan kaat!

@hlw dat zijn handige cadeau's!

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:43

Mijn kleine lieve (soms wat eigenwijze :o ) Kerry is vandaag precies 1 jaar bij mij! *\o/* Dat betekend extra wortels en een filmpje uiteraard!

Ik reed Kerry in de zomer om de dag. Samen de bossen in voor urenlange ritten, hij is het afgelopen jaar echt een spierbundel geworden. De komende periode ga ik minder rijden omdat ik vanwege mijn reuma helaas met vochtig en koud weer zelf niet goed uit de voeten kan. Nu gaan we samen (met les uiteraard) in deze periode het grondwerken oppakken. We hebben al wel wat dingetjes gedaan, maar verder is het helemaal nieuw voor me. Ben erg benieuwd!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 10:52

Wat een ontzettend leuk gemonteerd filmpje :) Echt genieten!

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:39

Dank je Kaat! Lief van je!!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:07

:(:) Kaat, t komt goed!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 17:24

Na de vakantie heb ik terug gesprek. Ben eens benieuwd.. Heb zo veel vragen, jeetje. Overdag trek ik het allemaal wel. Heb gisteren in nog geen tijden zo hard gelachen. Maar dan s'avonds als je in je bed ploft overspoeld het je gewoon en dan krijg je het dubbel zo hard terug. Zo wel mentaal als fysiek.. :\ Ik hoop dat het snel allemaal voorbij is. Dat alles weer gauw bergopwaarts gaat en dat ik dit nooit meer hoef mee te maken. Nooit gedacht dat er zo'n donker kantje in mijn hoofd zat, pfoe.

Om het over iets positiefs te hebben; Ik heb denk ik een lesgeefster gevonden. Iemand die ook Tinkers berijdt op de Gentse Tinkerhoeve en al vele 'studies' heeft gehad. Denk aan Academische rijkunst etc. Dus klonk helemaal niet slecht in mijn oren. Ze werkt ook met een systeem waarbij ze filmpjes analyseert. Haar prijzen vielen ook goed mee.

Kvind 't allemaal wel beetje spannend. Stel je voor dat het helemaal niets wordt? De laatste tijd maak ik niet al te goede keuzes, dus ik hoop dat het niet weer hetzelfde liedje zal zijn. Maarja, wie niet waagt wie niet wint zeker? Zouden jullie deze week nog lesje proberen pakken of zou ik wachten tot ik mijn ander zadel heb/die rijbak in mijn straat er is (wat nog lang kan duren)? Kvind het altijd zo'n gedoe om tot de rijbak te rijden. Groot tijdverlies + niet erg handig want ze gaan aan de brug werken dus strakjes kan ik er waarschijnlijk niet meer overheen.. Zou jammer zijn om de lessen dan ineens stop te moeten zetten als het lekker gaat..

Dillema's...

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:57

Bevalt t niet, nou dan zoek je een ander en weet je weer beter wat je zoekt en wat wel en niet bij jou en tinky past!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:37

precies!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 23:47

Iemand deed me eraan herinneren dat mijn NH-instructrice ook rijlessen gaf. Dus ga eerst eens aan haar vragen of ze dat ziet zitten. Ik heb zaterdag les met Tinky, dus kan het haar dan meteen vragen :) Is helaas toch niet voor direct, rijlessen.. Mams was niet overtuigd ivm niets echt gunstig is op dit moment :o

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:53

Je kan ook een instructeur zoeken die je als ware 1x in de 2weken les geeft maar wel "huiswerk" meegeeft voor na die les aan te oefenen.

Mooi filmpje van een jaar samen zijn. Heb zelf Jack nu 2 jaar en morgen 3maand. De tijd vliegt maar lijkt in getallen zo kort :).

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:38

Ja, gaat snel he?! Het is ook al 2 jaar geleden dat ik Gijs zijn fokker ophaalde..

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:56

M'n kleine meid heb ik bijna 2 jaar en 5 maand. Wat gaat het snel zeg. Tijd vliegt Pff
Lilly hebben we nu een klein half jaartje

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:19

Wij zijn een paar dagen weg geweest in de vakantie en daarna was het druk!

Tjonge wat een verhalen zeg, sterkte allemaal!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:28

Mijn kleine kerel heb ik nu 1 jaar en 6 maanden. Tijd gaat snel en Emi heb ik nu een half jaartje

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 13:57

Tinky heb ik nu 2 jaar en 2 maand. Boris hebben we ongeveer 2 maand.
Zohra denk zo'n 4 à 5 jaar en Jacky is hier al zeker +15 jaar!

Heb echt genoten deze ochtend. Had ik even nodig! :D Héérlijk uitgewaaid met Tinky. Enkele dingen waren wel enger dan normaal. (zo had ze een heilige schrik voor een knotwilg dat in 2 lag, maar dat was al jaaren zo en pas nu viel het haar op :') ) Ook lag er een tak op de weg en ik wou dus springen. Spoor haar aan in draf, ze gaat er heel mooi naartoe en op de laatste moment kei harde weigering, whaha. Ze is er dan maar heel rustig in stap overgestapt En op het galoppad weer lekker hard gegaan... Heerlijk! Dag kan niet meer stuk! Thanks Tinky!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:10

Dus Tinky had weer een schrikmodus haha. En kleine donder is het om in stap erover heen te stappen maja spaart energie van alle benen optillen in draf. Tinky is stiekem heel slim :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 14:17

Jaja, het is àbsoluut geen dom paard! Ze weet heel goed wat ze wil en gaat daar voor ook door het vuur :P Maar geef haar wel gelijk dat alles beetje eng is vandaag, met die gekke wind nog altijd ;) Ze was allesinds stùk braver dan vorige keer.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:54

Ik stap met dit weer niet op mijn paniekkipje... Die vind werkelijk alles eng

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:27

Ik heb met die storm gewoon gereden. Met wind tegen moest hij even achterbeentje lekker gebruiken. Helemaal niet erg.

Morgen zadelmaker op visite. Ik vind hem stug en hij bokt wel eens met aangaloperen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:07

Ik heb vanmorgen Jack een borstelbeurt gegeven, die was heel erg aan het genieten. Morgen met de anti- klit zijn buik goed insprayen en daar alles terug afborstelen :). Ik denk dat zijn vacht dit jaar terug gaat zijn als de winter van 2011, vorig jaar was zijn vacht al een stuk langer in deze tijd :). Wie weet kan ik morgen eindelijk eens gaan rijden er mee maar eerst alle viezigheid er af en zijn staart ook een goede poetsbuurt geven dat is het belangrijkste. :)

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:21

Ik hoop echt dat ik vandaag even naar Kerry kan gaan, ik ben de laatste dagen alleen maar aan het werken en overwerken ;( Nu hoop ik echt dat het vandaag anders gaat....
Rijden doe ik van het weekend wel weer, maar alleen borstelen zou al heel fijn zijn!