Ik probeer ook sterk en vol vertrouwen over te komen, meestal lukt dat wel. Alleen heel soms even niet maar ik ga me niet meer druk maken over hoe een ander het zal doen. Als het op mijn manier ook lukt dan ben ik meer dan tevreden. Natuurlijk accepteer ik altijd hulp en advies ik ben wat betreft jonge paarden een groentje maar daarentegen ik ga al 20 jaar met paarden om en weet eigenlijk ook wel wat goed en fout is kwa gedrag. Ik moet gewoon duidelijk zijn in wat goed is en wat fout is. Wat acceptabel is en wat niet braaf is En twijfelen aan mezelf moet ik ook niet meer langer doen, er zullen altijd dagen zijn dat het ene beter gaat dan de andere
Laatst bijgewerkt door Magica op 19-07-12 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
klopt ! nog even aankijken hoe t met spock gaat, kan hem nog inleveren tot 14 augustus, dus heb nog even! dan hebben we hopelijk wel meer duidelijkheid.
Magica
Geplaatst: 19-07-12 21:25
yes wat ben ik trots op Luna en ook een beetje op mezelf want vandaag zijn we naar de buitenbak gelopen, ongeveer 1 km verderop. En in het begin ging het een beetje lastig maar na wat strenge woorden had ze ineens door wat de bedoeling was, en werd ze ontspannen.
Hier Mona voor het eerst een zwaarder zadel op gedaan en de beugels los voor de eerste keer. Gaat ze 2 maal met de achterbenen trappen vanwege de beugels hahaha. Maar voor de rest deed ze het erg goed. Hier ook trots op mn meissie dus!!
Brave Mona, Luna, King & Jaron! Lekker tutten, heerlijk
Tinky is onlangs eens mee geweest als we gemend hebben met Jacky. Jacky had meer pit dan Tinky. Tinky was niet veel waard, pff, zo sloom (Mijn broer reed er mee)
Morgen laatste dagje vakantiejob en dan eindelijk genieten van mijn vakantie!
Overigens nog mensen die meewillen in de herfstvakantie?? *zie onderschrift*
Goed nieuws als het goed is komt mijn shetje dichterbij huis te staan! Met Amigo gaar het goed zijn hoeven stinken al een stuk minder en hij krijgt meer hooi bijgevoerd na overleg met de stal eigenaar dus ben heel blij. Van de week maar weer rijden als alles goed gaat en anders maar aan de vrijheidsdressuur.
Kijken of ik uit mijn nachtdienst fit genoeg ben voor een lekker rondje buiten hahaha. Hoop het wel eigenlijk. Leven staat altijd een beetje stil als ik nacht heb.
Zit weer in dubio ik kan Amigo dichter bij huis krijgen mits hij zijn ballen inleverd. Heb minder faciliteiten wel een bak buiten en er is genoeg weiland voor de paarden. Zit nu echt in dubio...
Jammer dat de meeting te ver voor jullie is Ik hoop ooit eens mee met jullie naar Nederland te gaan!
Nog Belgen die meewillen?? Of NL'ers die dicht aan de grens wonen? (Het bos is dichtbij Brussel)
Ik hoop op mooi weer volgende week, lekker rijden en mennen. Genieten! Vakantiejob voorbij!
TurboTinker
Geplaatst: 20-07-12 20:10
klinkt banketstaaf mira, maar wil je ooit met hem gaan dekken? zoniet, knip ze er af, en je kunt gaan en staan waar je wilt. Ja ik weet dat anit-hengsten-mensen een vooroordeel hebben, maar als ruin heb je iig dat gezeik niet.
En op 9 van de 10 stallen zullen ze anti hengst zijn.
Dekhengsten in overvloed en het gros staat droog dit jaar...
Tamadine
Geplaatst: 20-07-12 21:02
Haaai allemaal, Hoe is het hier met iedereen? Mensen nog leuke plannen voor het weekend? Word mooi weer gelukkig!!
Hier alles prima. Gisteren met Mona loswerk gedaan en voor het eerst een ander zadel op gedaan en de beugels los gedaan na een paar rondjes. Ipv bokken ofzo heeft ze 3x getrapt met dr achterbenen haha. En toen was het over. Knappe poown... Vandaag lekker met stalgenootje rondje gedaan. Zij op pony van stal en ik met Mona naast de fiets. Ben vandaag voor het eerst ondersteboven gelopen met de fiets..... Maar niet door Mona haha, maar door andere paardje, hahaha. Mona moest ik loslaten (weet dat dit kan, ze blijft gewoon) en die ging mooi gras eten hahaha. Is wel grappig, door Mona word ik nooit ondersteboven gelopen (waar iedereen vaak zo bang voor is mbt fietsen met paard) maar door ander paard. Maar was niet zo erg hoor. Van het weekend volgens mij niet veel plannen, lekker paarden daagjes denk ik. Word mooi weer. Maar wel even kast uitruimen ivm mijn afvallen en even kijken wat ik mee neem volgende week op vakantie...
Niemand interesse in een boomloos zadel??
Mira, ik ben op zich wel van mening dat je prima een hengst kan houden, als je hem maar de basis behoeften kan geven qua vriendjes en buiten staan etc etc. Maar als je je paardje straks als ruin in nog betere omstandigheden kan zetten die voor jezelf ook nog eens fijner zijn, waarom dan niet? Ik denk niet dat je paardje het hengst-zijn zal missen. Vooral niets als je geen dek plannen hebt. Maar ik kan begrijpen dat het even en heavy beslissing is.
Jacky, hier ook de meeting iets te ver weg hahaha, maar have fun.
Jess, kan begrijpen dat het leven beetje anders is als je nacht diensten draait.
Sandra ook lekker bezig!
Magica ook lekker bezig!
Miese, ik denk dat je voor 10 euro zelf niet heel veel kan kopen, maar kan mooi startbedrag zijn haha. Fijn dat het met Spock goed gaat.