Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

... want hij mag nog niet komen......
ging maar niet rijden ivm toch nog beetje suf voelen, maar nu lekker uitgeslapen dus niks meer van te merken 
en nog niet helemaal fit want lang gedaan over alles
maar wel weer (bijna) alles schoon
maakt dat toen 1x daags met brok erdoorheen (en af en toe een appel of worteltje
) en 's ochtends kreeg ze dan alleen de brok.
net iets meer energie en vindt ze heerlijk
maar dit jaar niet, omdat ze nu weer onbeperkt hooi heeft en dan geef ik alleen wat brok bij als ze moet werken en niet teveel andere extra's (heel soms wortel of appel).
de Pavo moet je echt persé met loeiheet water maken en dan dus lang afkoelen
bij de Subli hoefde dat geloof ik niet gewoon warm water en kun je dan meteen geven 
grenzen wel goed gesteld dan
Leuk leuk!! duim voor je dat alles goed enzo en dat snel bij je op de wei staat
o hahah staat link... hmm zo kan niet zien
vriendjes worden?!

Sterkte ermee!!
maar tja zijn verschillende "potjes" hè
voor het ene is dan geen geld meer, maar in het andere potje zit nog genoeg
maarja als die niks krijgen kom je gewoon het land niet in
en kun je helemaal niks doen
en idd mensen die overal net buiten vallen en dus bijna niet rond kunnen komen zijn er ook genoeg...
maken geld op aan materiële dingen en drugs enzo en dan iedere week naar voedselbank om eten voor de kinderen te halen
en degenen waar ik het over heb kunnen bovendien makkelijk werken maar doen dat gewoon niet
en zeggen letterlijk We krijgen toch betaald waarom zouden we werken dan
dat is altijd de keerzijde vd hulp en vaak wordt daar de eerlijke mens weer de dupe van
maar gelukkig waren ze weer omgedraaid
nu in bak met goed stroom
o ja en toen ook zo'n zwarte maar die ging al veel sneller dood
en idd proefdraaien kan ook zwaar zijn
gewoon goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd DA bellen
evt 1st alleen telefonisch advies vragen

om 14u lekker naar stal paar baaltjes rollen en misschien komen de Polen nu eindelijk! 
Hij stond in de bak, waar dus aan een kant een brede sloot ligt (zonder draad blijkbaar) en besloot gras te gaan halen aan de overkant. Hij is op het ijs gaan lopen, wat eerst nog lukte ook, en is er toen doorgezakt... Hij is er nu uit, helemaal zwart... VA komt hem straks even controleren. Hij maakt het verder goed, maar jee wat schrikken, dringt eigenlijk nu pas tot me door. We zouden morgen gaan, twijfel nu of ik niet toch al wil gaan... heb toch een beetje het verhaal van Bonita in m'n achterhoofd...
O pff Marleen
poeh moeilijke keuze...
maar misschien wel afhankelijk van hoe ie erbij staat (fris en fruitig of toch wel moe/ suffig), want idd kan ook snappen dat je hem zo snel mogelijk weer thuis wilt hebben!