zo kom me toch nog ff melden vandaag Vandaag echt een heerlijk paarden dagje gehad Vanmorgen eerst naar Jelliemonster, Zit eindelijk weer redelijk normaal in z'n vacht.. Toen nog even Nika geborsteld (hond van Petra) echt wat een haar Daarna door naar Nora en Avalon. Heb ook nog even geoefend met Ava, voetjes geven en touwtje lopen. Ging echt super, gaf er niks om. Ook weer helemaal geborsteld, vind ie heeeerlijk!! heb zelfs wat antiklit in z'n staartje gespoten, vond ie ook niet boeiend, keek echt zo achter om van he dat is grappig Hij heeft ook al best wel dikke staart vind ik, maar weet eigenlijk niet zo goed wat normaal is voor een veulen van 2,5 maand Nog ff leuke foto
z'n staart
Toen ik thuis kwam was ik opeens zo zat van de (paarden)rommel in me kleine kamertje. Dus ben ik naar Kwantum gereden en heb ff een vet super de luxe kast opgehaald ziet er nu weer netjes uit halsters/hoofdstellen mooi aan haakjes, deken's erin, cap, olie enz, dekjes bovenop. alleen me zadel past er niet in.. Maar ik ben tevreden. ben nu ook wel stuk moet ik zeggen. ga fijn me bed in..
Echt super leuke foto's van die koolmees
Leuk die foto's in Rosworld!! Ik heb daar leren rijden, alleen was het toen nog western Puszta Ranch..
Trusten allemaal!!
Resi_lover
Geplaatst: 23-06-09 08:53
Goeiemorgen
Whaha, wat een grappig koolmeesje
Leuke foto's Nathalie, z'n staart is mooi geworden
grid
Geplaatst: 23-06-09 08:57
Goedemorgen
Britta Geweldige foto's en ontzetttend stoer hoe Benson zo uit dat water komt hij lijkt daar 2x zo groot
Zet 26 juli in Agenda
Gister een geweldig leuk teamuitje gehad HIGHLAND GAMEN in Kiltoutfit Wij waren het blauwe team en had toevallig ook blauw shirt aan dus daar kwamen natuurlijk al opmerkingen over Was echt een lachuh gezicht ennuh petje stond zelfs best geinig vond ik zelf
Ze waren verbaasd over mijn zandzak hoog gooi kunsten en helemaal over mijn spijkerslaan tja en ik met mijn grote mond nog zeggen "Ja dat krijg je als dochter van een Timmerman" dus toen mocht ik na elke vraag timmeren en zat de rest lekker op een stoeltje (was laatste onderdeel dus iedereen vond het ondertussen wel best ) Nu weet ik weer waarom ik af en toe gewoon mijn mond moet houden en heb kanten gezien van collega's die ik nog nooit gezien had dat is ook een geweldig leuke gewaarwording
Boogschieten ging met oefenen goed maar voor echie steeds minder tja beginnersgeluk stopte er denk te snel mee Ennuh met 6 man met een lange balk zigzaggen lijkt onmogelijk, maar kan toch binnen 37 sec en daarmee waren wij het snelste voorbeeldje:
Kortom een ontzettend gezellige lachwekkende dag met als afsluiter Wokken
Er zijn ook foto's gemaakt maar weet dus niet wanneer we die te zien krijgen
Mirthe te koop..... Zag je advertentie al op marktplaats staan! Hopelijk komen er lieve kopers! Ik zal mn ogen en oren hier in de buurt eens open houden.
Grid, dat klinkt als een geweldig teamuitje!! Waar was dat als ik vragen mag?
Guppie3 diploma!! Klinkt enorm lief zeg! Is dat een diploma nog voor je A-diploma?
Vanochtend trouwens nog een doorbraak bij de kleine poesjes gehad. Ze beginnen zich nu te realiseren dat hun mama niet meer terug komt, en dat een raar ding op 2 benen hun eten geeft. Ik had een lekker blikvoer papje gemaakt, en ben op een afstandje erbij gaan zitten. Toen ze mij zagen schrokken ze toch, maar na een kwartiertje kwamen ze tevoorschijn en begonnen te eten.
Hebben jullie dat topic gezien over die merrie die bijna afgeslacht was bij de (dek) hengst?
De TS is vorige week bij mij geweest om onze speciale wondspray op te halen ( van brandwondencentrum) en het begint zijn vruchten een beetje af te werpen........dat spul is echt fenomenaal!!
Jammer dat men hier niet zomaar aan kan komen, ik had nog een beetje staan van onze vorige brokkenpiloot....