vreemd hoor, zo hoesten, en wat hogere temp dan normaal, hopen dat ie snel opknaptantibiotica toch lees ik, hopen dat het snel aanslaat... wat zei ze verder, gewone verkoudheid, virus etc???
leon, heb met sonja soms via pb contact, gaat wel goed hoor
de nieuwe kleine staat op de site van anne geddes, had wedstrijd gewonnen en anne geddes is verliefd op dr
lief hebonte, nieuwe sloten en nieuwe boxdeur, hopen dat het nu dus niet weer gebeurd
FK, haha ja wortels aan elkaar binden

ney kijk het gaat erom dat zo'n stick of iets anders wat je gebruikt niet buigzaam is, callippo op bokt verkoopt dr eigen gemaakte versie van zeer goede kwaliteit, stukken goedkoper dan van www.parelli.nl
of je moet al iets anders hebben wat dus de halfe lengte van een lange longeerzweep is zeg maar en niet buigzaam is, erg lastig, hihi een grote stok
haha ney johde calendula hielp hier erg goed bij paardjes met mok, gewoon insmeren, lekker dik en verder niet aan plukken, volgende dag zit heel veel losgeweekt, dan gewoon zachtjes eraf wrijfen zeg maar of met een beetje water... ben benieuwd
over je collega, geen energie meer in steken, alles waar je energie in steekt wordt groter, in deze gevallen op een negatieve manier, geleerd van mams spirituele cursusjes
hihi maar het is echt zozelf ondervonden ook weer, confrontatie gehad, geen energie in gestoken, diegene is nu ziek, die steekt er energie in maar krijgt niks terug van mij, och wat loop ik weer vaag te l*llen hihi
mazzelmeid, voor kaylen dus een leuk baasje gevonden, hoop dat t helemaal goed zit!
flettie, super, 63 kilo! en lekker met fletje gewerkt, de singel te klein
ohhh haha leuk hoorchubby, haha je gaat te weinig naar de kapper!!!
zondag lekker uit eten, jammie, val je nog steeds af ondanks de m&m's? hihi
lekker ding hoor die auto!
ow enne, laat die vent voor je koken
super! haha, alleen beetje jammer van die andere lijntjessilas, lekker dagje vrij, nogmaals beterschap
vanaaf lekker genieten van je paardje!
jellie, knap dat je dit hele gebeuren omzet in iets positief, zo moet je blijfen denken, je kan het niet veranderen, je kan haar nu alleen een goed leven geven
mamauba, gefeli met manlief nog

wat super zeg dat het zo goed gaat met mariekje, krijg nu spijt dat ik dr toch niet zelf heb gehaald, haha ney kon helaas niet met die operaties enzo
maar vind het echt super van je hoor, leuk dat het nu zo 'dankbaar' is zeg maar omdat ze het zo goed doet
ben wel benieuwd naar nieuwe foto's, denk dat je al goed wat kan zien!
dobbel, super dat het onverwacht zo goed ging de les, moeilijke dingen idd die je aan het leren bent, ben met fig ook een beetje daarmee bezig
spetter, haha vetpeuken op stal dus, bij fig ben ik met 2 minuten klaar, hij is zo schoon op vlas, heerlijk
hondje niet helemaal ok
beterschapjes, ben benieuwd wat de da zegt...tinkermuts, gafe foto van jou door paardenfoto, echt gaaf!
grid, wel goede da heb je denk ik als ie bloed laat afnemen voor zoiets, hier moet je echt zelf doordrammen hoor, dan is het hups spuitje kijk maar hoe het gaat, het zal dit of dat wel zijn... zucht...
lekker gereden in de binnenbak dus!
indezz, fijn dat je van onze verhalen geniet
hihi vind het ook leuk alles te lezen met dit koude weer hihi
CJ, leuk weer wat van je te horen, fijn dat alles goed gaat, en beter weer dus daar, grr jaloers hihi
cheveyo, lekker dan zo'n opruimbeurt door collega, jeetje
nu lekker paardjes aan het binnen zetten dus
yarka, schiet is op met die foto's
zo nu mijn verslaggie, trotstrotstrots
74 kilo!!! hele kilo eraf in 6 dagen, eigenlijk al meer want kan al paar dagen niet naar de wc
spastische darm, heerlijkzal wel een aanval krijgen als ik uit ben hahaah
verder, uhm dik uur met de hondjes gewandeld, heerlijk uitgewaaid, geen andere honden tegen gekomen
smiddags naar figje geweest, het zonnetje scheen even heerlijk
we gingen oefenen dus en was eerst alleen met mams
hij heeft 2 dagen niet op de uitloop gestaan door het weer
en ik dacht al wat doet ie raar, en in 1x een gil, dikke bokkesprong aan het touw, ok ff losgelaten dus, mams was gewoon door gaan werken aan het touw en fig liet haar compleet met rust
ging in volle scheurgalop door de bak, rennend en gillend haha
stonden ook 2 stoelen naast de bakrand als squeeze, daar ging hij hard doorheen zonder angst, ik laat hem van hand veranderen, hij mocht er gewoon langs gaan, maakt ie een draai op zn achterhand om er vervolgens weer in galop door te schieten haha, 5 minuten uit laten razen en toen kwam ie met uitnodiging in galop naar me toe
toen hebben we even lekker verder gespeeld, hij doet het werkelijk super
net ff uurtje gelegen, zo eten en dan weer naar figje
wel fijn dat ie nog even blijft
ook erg interessant, schilderkunst in middeleeuwen
)
. Ze probeerd alles om haar voorkant een beetje te ontlasten , bochten nemen gaat niet goed, noem maar op.
voor Chital