goedeavond iedereen (die nu allemaal in bed liggen
)
Heb wel bijgelezen maar ga niet overal op reageren, ik sluit me aan bij de samenvatting van Mirjam 
Geld inzamelen vind ik ook dubbel hoor, ik heb gehoord van iemand hier op mijn werk dat een kennis van haar in Thailand woont en nooit geld heeft gezien. Haar restaurant is ten onder gegaan en ze heeft hem zelf opnieuw moeten opbouwen met een lening van de bank, want de regering wou haar niet helpen want er was geen geld. hm er staat toch nog zoveel open? En nu dit keer verdubbelen ze het, dus ik geef blijkbaar al want dat zijn ook mijn belastingcenten die daar dan heen gaan? Hier in Nederland is genoeg te doen, een krom rechtsysteem en mensen die bij de voedselbank eten moeten gaan halen omdat ze niet rondkomen... laat ze het maar lekker hier in nederland steken (al is het uiteraard verschrikkelijk wat er daar is gebeurd, dat lijkt me logisch)
Verder Balou niet lekker, hoe gaat het nu?
Jeetje wat een verhaal Mirjam, dan schrik je je eigen ook kapot... Misschien wilde ze het een eerste keer ff uitproberen of er stroom opstond ofzo. Wel goed dat je aan de koeien merkte dat er iets aan de hand was, het zal je maar gebeuren dat je niks hoort of ziet en het hele zooitje loopt op de weg
Gelukkig is alles goed afgelopen, en dan zeker met van die koppen "wij doen niks hoor, wij lopen hier toch op het pad"
Puck weer ruzie, gewoon je grenzen stellen hoor, als ze het er niet mee eens zijn dan hebben ze pech!
Janet jeetje wat erg van je oma, als ze heeft opgegeven dan zou ik haar ook niet naar een ziekenhuis of verpleeghuis brengen hoor. Dan kan ze beter overlijden in haar eigen vertrouwde omgeving met haar familie om haar heen. Sterkte hoor 
Met je auto ook veel pech!
Arjan die een dansje gaat doen... hm komt wel op film toch?
Verder ben ik het kwijt hoor
Ben moe en heb vandaag toch wel veel geslapen/ op bed gelegen. Werd vanavond heel lief wakker gemaakt door Mich en toen ik de keuken inging had hij zelfs de afwas al gedaan.
Nou ik ga maar verder met werken, heb geen zin