[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mnkortleve

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:01

Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Welterusten.

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:01

fysio doet testen ,...dat is die hij ..

nachten niet slapen gaan me opbreken zie ik in me taalfouten ....oepsssss hihi

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:02

slaap lekker jullie allemaal.

ik ga het ook weer proberen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:03

slaap lekker iedereen ik ga ook maar is :evaw:

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:43

goedeavond iedereen (die nu allemaal in bed liggen :P )

Heb wel bijgelezen maar ga niet overal op reageren, ik sluit me aan bij de samenvatting van Mirjam :))

Geld inzamelen vind ik ook dubbel hoor, ik heb gehoord van iemand hier op mijn werk dat een kennis van haar in Thailand woont en nooit geld heeft gezien. Haar restaurant is ten onder gegaan en ze heeft hem zelf opnieuw moeten opbouwen met een lening van de bank, want de regering wou haar niet helpen want er was geen geld. hm er staat toch nog zoveel open? En nu dit keer verdubbelen ze het, dus ik geef blijkbaar al want dat zijn ook mijn belastingcenten die daar dan heen gaan? Hier in Nederland is genoeg te doen, een krom rechtsysteem en mensen die bij de voedselbank eten moeten gaan halen omdat ze niet rondkomen... laat ze het maar lekker hier in nederland steken (al is het uiteraard verschrikkelijk wat er daar is gebeurd, dat lijkt me logisch)

Verder Balou niet lekker, hoe gaat het nu?

Jeetje wat een verhaal Mirjam, dan schrik je je eigen ook kapot... Misschien wilde ze het een eerste keer ff uitproberen of er stroom opstond ofzo. Wel goed dat je aan de koeien merkte dat er iets aan de hand was, het zal je maar gebeuren dat je niks hoort of ziet en het hele zooitje loopt op de weg :( Gelukkig is alles goed afgelopen, en dan zeker met van die koppen "wij doen niks hoor, wij lopen hier toch op het pad" O:)

Puck weer ruzie, gewoon je grenzen stellen hoor, als ze het er niet mee eens zijn dan hebben ze pech!

Janet jeetje wat erg van je oma, als ze heeft opgegeven dan zou ik haar ook niet naar een ziekenhuis of verpleeghuis brengen hoor. Dan kan ze beter overlijden in haar eigen vertrouwde omgeving met haar familie om haar heen. Sterkte hoor :(:)
Met je auto ook veel pech!

Arjan die een dansje gaat doen... hm komt wel op film toch?

Verder ben ik het kwijt hoor :o Ben moe en heb vandaag toch wel veel geslapen/ op bed gelegen. Werd vanavond heel lief wakker gemaakt door Mich en toen ik de keuken inging had hij zelfs de afwas al gedaan.

Nou ik ga maar verder met werken, heb geen zin :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 08:07

Goeiemorgen :D
Afbeelding

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:03

Goeiemorgen

http://i1018.photobucket.com/albums/af3 ... 025_24.jpg

Janet sterkte voor jou en je oma... :(:)

Maartje leuke foto's :+

Petra leuk dat we kunnen zien wat jij gaat doen :j (de wedstrijden)

Leuke mand Ellen :D

mirjam geschrokken :(:) van weg rennende paarden, :( met goeie afloop :P

Anita hopen dat het straks weer beter gaat..... :(:)

bianca ook sterkte.. :(:)

Lois mooie foto :j

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:14

Goedemorgen.

Biancaa Zoals alle echte tinkers gingen ze gelijk op hun doel af nl mais citrus en kuilgras _O- _O-

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:40

Goedemorgen allemaal! Mees belde me net wakker, is al vanaf 4 uur aan het werk, maar ik moet hem ophalen, hij is ook hartstikke beroerd nu… Dus eerst snel hond aannemen, en dan Mees ophalen.
Idd leuk die gezelligheid met je collega’s, ik heb de laatste tijd iemand in werksfeer die ik niet echt meer snap, baal er best van, maar negeer het verder maar. Heb geen zin in gezeur… en voor de rest is het wel leuk! :o

Nou Peet, je hebt nog wat wedstrijden te gaan! ;)

Is dat nou Dodge Ellen? Wat een scheetje!!! :+
Stelletje ontsnappers bij jou Mirjam… maar gelukkig niet naar de weg.
Anita sterkte met je rug…
:(:) Ik heb via de kerk ook aan Haiti gegeven vind het zo erg. En idd, je weet niet zeker wat er mee gebeurd, maar nietsdoen is ook wel erg makkelijk…

En ik kan vandaag lekker weer in de bak trainen, heb er nu alweer zin in! (haha, terwijl ik normaal niet zo'n bakmens ben, maar als het lekker gaat!)

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:07

Goeie s`morgens ;) Nog niet alles bij gelezen (gaat zo hard hier) Moet ik vanmiddag nog maar doen.
Ja, mijn verjaardag liep iets anders dan gepland door de verstopping v/d wc.
De nacht voor mijn verjaardag hebben we met zijn 3tjes bij mijn ouders geslapen die hier een paar straten verderop wonen.
Leuk om weer eens op je verjaardag in je ouderlijk huis wakker te worden :D
Mijn man (peter) moest weer op tijd thuis zijn want ze konden tussen 8 en 12 uur komen s`ochtends.
Maar goed, het is allemaal gelukt. 8-) Ik heb een gezellige verjaardag gehad.

Arjan trouwen? Al een beetje vlug of duurt het nog even?
Wij zijn 09-09-2009 getrouwd. Veel regelen en zo`n dag is zo snel om.
Geniet ervan !!!

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:07

Goedemorgen iedereen :wave:

Top je samenvatting Mirjam :))

Bianca ook nog een samenvatting......erg fijn :D

Janet hoe is het met je oma??? :(:)

Eline prachtige foto!!!! *D

Hoo was nog nie klaar, klik ik al op versturen :+ Ik typ
nog ff verder..... ;)

Hier net ontwaakt na mijn avonddienst.....pfff die avond liep voor geen
meter, maar dat heb je weleens.
Straks weer naar stal en lekker rijden *D Misschien nu op Megan, want
die wordt ook chagrijnig van het stilstaan........

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:40

Goeiesmorgensssss :D

Ik heb heel stoer bijgelezen en ik moet zeggen dat ik wel met de opvatting van Ellen meega over het hele Haiti gebeuren :o Ik twijfelde ergens al,moet ik wel of miet storten,heb nog niet gestort,twijfel nog steeds....moeilijk want Marleen heeft ook wel een beetje gelijk...

Denise weer een vol weitje,ik kom kijken hoor als hij er is :D

Janets oma het een beetje aan t opgeven,wat vervelend voor jullie,ik heb begrepen uit je verhalen dat jou familie hecht is dus even een dikke :(:)

Mees ook ziek :(:)

Arjan en Leon druk met de bruiloft :D

Ik zit nu op mn werk,hoef maar een ochtendje de tel op te nemen,is niet zo druk.Heb Pip meegenomen omdat ik vanmiddag draden ga trekken in de wei en nog meer klusjes,maar ze doet t super,ze ligt hier op een kleedje onder de balie en veroert zich niet,superhondje...nog een week dan kom(t)(en) de baby(s)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:42

nou Pip is zo ontspannen,ze ligt hier gewoon languit bij de verwarming :+:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:59

83 miljoen voor Haiti, waarvan dus de helft uit de kas.
Terwijl in 2005, 208 miljoen werd opgehaald voor de Tsunami, met "maar" 5 miljoen vanuit de staat.
Wat een verschil!!

Ik hoop maar dat alles goed terecht komt en de mensen aldaar snel in betere omstandigheden kunnen leven.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:18

Goedemorge,

Dat is ook schrikke mirjam

Wat een geweldige mand en helemaal wat erin ligt :D Wat een schatje

We kunnen nog niet kiezen want de fokker wilt zelf ook een teefje houden, en die mag dus eerst kiezen en daarna wij maar hopelijk gebeurd dat over 2 weken....

We hebben we een voorkeur dus laten we hopen dat zij die niet neemt

Ik had even een vraagje

Patty is 12e van maart uitgerekend, nou is ze zoooo loom dat ik haar even op de camera had net als gisteren omdat het veulen zoooo actief is... nu ging ze na een 15 min liggen en heeft ze heel loom op stal gelegen toen begon ze vanaf de achterhand een paar keer flink te schokken... zo'n 2 minuten maar leek net of ze begon te bevallen zo'n idee van schokken...

Ze had vanmorgen de tempratuur van 38.2 en voor de rest niet warm of raar

Wat zou dat nu kunnen zijn... want ze moet het toch echt minimaal nog een maand binnen houden....

En wat is zo raar vind ze is echt heeeeeeeeeel erg dik vergeleken met vorig jaar...

Ben benieuwd

Ps: Ze zit ook wel een beetje te goed in het spek, zou dat er mee te maken hebben.. dat ze toch wat minder voer moet gaan krijgen ???

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:26

Goede morgen!

Wat schrikken Mirjam, stomme paarden hebben we af en toe. Ze horen gewoon tussen de draadjes te blijven staan...

Geld inzamelen... Ik heb niet gegeven voor Haïti. Vind het dikke onzin dat de regering het bedrag verdubbeld. En de arme mensen in ons land dan? Die kunnen wel wat extra gebruiken. Vooral in deze tijd van crisis.

Anita, zou jij ook in ABN willen typen. Vind het erg irritant zoals jij typt :o en daardoor ben ik snel geneigd om het maar niet te lezen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:46

:wave:

Mirjam gelukkig is het goed afgelopen. En over Balou scannen, dat gebeurd in het voorjaar, dan tegelijk met de shetlander die wel gedekt moest worden.

Ellen vraag naar de 2e kamer gestuurd := Denk wel dat je antwoord krijgt :j En leuke mand!!

Janet erg van je oma, sterkte :(:)

Puck grenzen stellen is niet erg, en zijn ze het er niet mee eens, dan hebben ze pech toch?!

TK hoe is het met Balou??

Bianca, Mich lief geweest, afwas gedaan en lief wakker gemaakt :)

Marleen Mees ook niet lekker :(:) En iemand op de werkvloer die je niet snapt :(:)

Claudia, hoe is het met de wc?

Eevee lekker rijden straks!

Eefje nog een week, dan baby's!!!

Over Haïti, ik hoop dat het geld wat die mensen daar krijgen goed besteed wordt. Ik heb (nog) niet gestord, weet ook niet of ik dat wel ga doen..
Vanochtend naar de dokter geweest en een kuur gekregen, hopen dat ik dan eindelijk eens van mijn verkoudheid af kom. Ik had gelukkig geen keelontsteking, maar de boel was wel een beetje opgezet. Hopen dat met die kuur alles over gaat.... Komt 's ochtends echt wel 1000 liter snot uit m'n neus... :P Oke beetje overdreven.... Maar waar het vandaan komt, geen idee... :?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:49

Hopenlijk gaat het snel over nathalie!

Met oma gaat het iets beter. Ze wil wat meer drinken en ze heeft ook al een heel klein beetje gegeten. De thuiszorg komt nu 's ochtends, 's middags, 's avonds, 's avonds later nog een keer en dan 's nachts.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:51

Fijn dat thuiszorg zo vaak komt, dan ben je meestal ook wat geruster. Hopen dat het nu de goeie kant op blijft gaan Janet!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:52

Weten jullie wat dat zou kunnen zijn ?

Gaat het weer een beetje met je Oma ?

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 11:54

Ik heb geen idee Cecille :n Heb daar geen verstand van! Als je het niet vertrouwd zou ik de VA even bellen :j

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:03

Cecile misschien was het veulen aan het proef draaien? Sommige merries krijgen soms ook wat koliek verschijnselen. Omdat het veulen dan zo in de weg ligt.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:05

ja zat ik ook aan te denken, maar dat gebeurd toch meestal in de laatste twee weken ... ?

in iedergeval al bedankt voor het meedenken :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:06

Ik zou het ook niet weten Cecile.. edit: ja proefdraaien zou natuurlijk wel kunnen :j
hopelijk blijft jullie favoriete pupje voor jullie over :)

Bianca nachtdienst gehad

Nathalie bterschap, hopelijk slaat de kuur snel aan!!

Inge heeft Pip mee genomen naar t werk :)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 12:10

goedemorgen :)

Haiti, ik vind het goed wat ze doen, ga hierin met marleen mee. alleen hoop dat het snel over is , anders overleef ik dit niet! Me broer en broertje vinden het onzin bla bla bla, vele ruzies over geweest omdat ze hun mening 30 keer in een minuut vertellen op een niet dubtiele manier...... broertjes.....

Cecille, ik denk ook wat janet zegt, het proefdraaien van het veulen, dat hoor je toch wel vaker? Dat lijkt het of ze gaan bevallen maar kan het zo nog gerust een maand duren.

hoe is haar uier? ook verontrustend of niet?

Iedereen die ziek is heel erg veel sterkte, ik hoop dat de kuurtjes snel aanslaan en anders lekker uitzieken. bij mij is het nu bijna over ik voel me in elk geval een stuk beter alleen nog veel moe.