Het stoppen met sneeuwen was maar van korte duur wel ging het in de namiddag dooien en werd t natte sneeuw alleen nu ligt er nog genoeg overal
Succes vast iedereen morgen!!
Grit Nog naar stal geweest? ah lees t al geweest en veel sneeuw! en Frietjes o en spoek sneeuwpootjes Vanochtend was het echt enorm glibberen ook meerdere tegen stoeprand/ paal gezien e.d. maar rechtdoor ging goed en vanmiddag helemaal No problems! Ah blosjes houden je jong
MDH mijn ervaring als je het zo koud blijft houden als je weer binnen bent = Douche helpt bij mij altijd
Puck klinkt als een geslaagde avond en weer wat Nigel/ tinkerliefhebbers erbij ah leuke foto's en haha lollige armeense buren en christelijk daarom waarschijnlijk ook uit zijn land vertrokken christelijke (of niet gelovige) iranezen die ik ken zijn ook zo Misschien morgen iets voor nieuw topic
Denise haha hele verzameling in Waxjas en sneeuw is idd work-out ik had het geluk dat ik D'onze bij had die wel graag wilde lopen dat scheelde weer iets t is dat ie nog zo jong is anders had ik hem mij echt laten trekken had ie nog zo gedaan ook nog echt zo'n leukerd Oliebollen of appelflappen kun je ook zelf maken meestal is het ook nog lang houdbaar!
Leon nog schik gehad in sneeuw bij paarden haha ze zijn erg onder de indruk van lange kerstmuts
Petra ook geweldig genoten in de sneeuw met hond en sneeuwpop aangekleed en camera die weigerde hier weigerde camera zaterdag ook was gewoon door de kou
Janet en Wilco bijna ingesneeuwd lijkt me wel eng zo de dam af dan ah henkie voelt zich echt thuis leuke kerststukjes heb je ooit cursus gedaan of zo?! en Dundee, ziggy en Sem in de sneeuw en ziggy niet in je buurt willen komen ah Janet "komt wel goed" hij zal misschien ff moeten wennen maar zal het andere ritme vast ook weer oppakken ik kom in principe ook om te gaan rijden enzo maar ik wissel het ook af door alleen te borstelen of keer spelen in de bak ipv serieus aan het werk en toch komt ze altijd na vakantie is ze wel altijd beledigd maar da's na een poetsbeurt gelukkig ook over! O ja en soms een wortel of appel meenemen helpt ook of maar snel kennis maken met buren en vragen en dan misschien weer dichtbij
Angela lekker mini negerzoenen
Zo topic Pall kijken en Oh zie net bij HvNL Efteling in de sneeuw GAAF!! en hondje in de sneeuw
Mambo mietje en leuke uitschud foto
Berdien 1ste oud op nieuw niet thuis zal ook wel ff raar zijn en ze zullen vast wel strooien en schuiven maar kunnen er gewoon niet tegenaanwerken als blijft sneeuwen hier met eigen ogen gezien tig wagens zien strooien en schuiven hier en nog lag er overal sneeuw
hihi Marleen toch maar mest opruimen ipv zelf mesten
O chantal oma in ziekenhuis Sterkte en beterschap voor haar! en mooi poesje John vond hem ook mooi *droomt verder*
Oh Joyce maar ff kijken dan hopelijk niet tegen auto
Lies die vrachtwagen gelukkig was er hulp! en JOhnny
Maartje ook lol in de sneeuw gehad en jonger als tessa geschat ah ooit vind je het fijn dat je jonger geschat wordt hier keer toen ik 21 legitimatie moeten laten zien of ik wel 18 was die vent moest 2x naar de datum kijken en schaamde zich diep erna en toen ik 14-15 was dachten ze allemaal dat ik minstens 18 was ergens is het mis gegaan
Truste bedgangers
Mirjam ook lekker met de jongens en bonny voor de slee
Trea lange heenweg gehad maar was leuk en terug alweer stuk vlotter!
ah Ellen kijk al voorbeeld van skieen achter paard kan best
Leon in juni lukt modderbaan misschien wel of met skeelers die heb ik wel kun je loslaten haha Arjan realitytv voor het raam
Weg zonder ijzers durf ik ook gewoon aan , maar liever in de berm Vorig jaar
Vroeger met verzorgpony gingen we met 4kant ijzers ook gewoon met sneeuw naar de manege smeerden we in met hoefvet dan viel de sneeuw er snel onderuit soms glibberde ie nog wel eens met 1 voet maar rest stond dan nog altijd zeer stevig --> nu zou ik dat niet zo snel meer doen maar wisten wij veel O ja die stond ook gewoon hele dagen buiten (dan niet ingesmeerd dat deden we alleen met rijden)
Laat de pegels ook gewoon zitten Say waardeert het niet als ik eraanzit
Hè Bah Mirjam pff sommige mensen en bravour verkeerd spiergebruik en te dik mooie kerstkaart
MDH o da's balen maar gelukkig viel mee
Hier Kersenpunch en cakejes gemaakt
Laatst bijgewerkt door grid op 21-12-09 00:57, in het totaal 3 keer bewerkt
Hahaha, Grid, je bent weer bij Armenië is trouwens op en top christelijk, en nog zéér traditioneel. Het ligt onder Rusland, tegen Turkije aan
Grit
Geplaatst: 21-12-09 00:42
Och die zwaluw Ik heb zo ook een keer een filmpje gezien van een hond die een hond van de weg af red. Dat was ook even een brok in mijn keel.
Grid!
Ik ben idd 36 jaartjes jong!! En iedereen die beweerd dat hier eerst 35 jaar stond, moet zich toch maar eens gaan afvragen of ze wel goed gelezen hebben
Laatst bijgewerkt door Grit op 21-12-09 01:06, in het totaal 2 keer bewerkt
eigenlijk zijn we allemaal nog een jaar ouder dan je eigenlijk bent
Grit dat is wel erg zeg dat je zegt dat je 35 bent. Maar in werkelijkheid 36
grid
Geplaatst: 21-12-09 00:54
haha Grit maaruh als het binnen Half uur? is kun je ze zelf nog wijzigen Ben je zowaar van zelfde bouwjaar als mijn zus en ik dacht idd ook jaartje of wat jonger
Ik voel me niet oud, ik voel me niet jong ik voel me hoe ik ben.
Puchje
Geplaatst: 21-12-09 00:55
Vledje wordt in april alweer 30 Ouwe zak met her en der al wat grijze haartjes
(Vleddertje is Eriks nickname , en zijn tweede persoonlijkheid, kijk maar in mn profiel... dat is Erik niet, maar zijn knettergekke alterego Vleddertje )
Laatst bijgewerkt door Puchje op 21-12-09 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt